Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Afgelopen week
  2. +1(443) 267-7497 comprar pasaportes licencia de conducir y muchos otros documentos Hola a todos aquí! Bueno, somos un grupo independiente de expertos en TI especializados y técnicos de bases de datos especializados en la producción de documentos de calidad como pasaportes, licencias de conducir, tarjetas de identificación, sellos, visas, certificados de muy alta calidad y otros productos para todos los países: EE. UU. Australia, Reino Unido, Bélgica, Brasil, Canadá, Italia, Finlandia, Francia, Alemania, Israel, México, Países Bajos, Sudáfrica, España, Suiza. También producimos certificaciones Ielts, Toefl y Gre. Entonces, si desea cambiar su ubicación, su identidad, su visibilidad y sus destinos, contáctenos directamente. Nuestra especialidad incluye - Exploración de ID: - HOLOGRAMAS: IDENTICAS - CÓDIGOS DE BARRAS: IDS SCAN - UV: SI - Hologramas realistas. - Códigos de barras formateados y bandas magnéticas codificadas. - Números de identificación correctamente codificados y códigos Soundex - ieIts, Toefl, GRE y muchos otros certificados en inglés. Esta lista no está completa. Póngase en contacto con el soporte general: evans.beck004@gmail.com Para obtener más información y realizar un pedido, solo llámenos o contáctenos por correo electrónico. Número de WhatsApp ....... +1 (443) 267-7497 Póngase en contacto con los correos electrónicos .......... evans.beck004@gmail.com Soporte general ..... evans.beck004@gmail.com Soporte Técnico ...... evans.beck004@gmail.com Skype ............ evans.beck004
  3. +1 (443) 267-7497 kopen rijbewijspaspoorten en vele andere documenten Hallo allemaal hier! Nou, we zijn een onafhankelijke groep van gespecialiseerde IT-experts en database-technici gespecialiseerd in de productie van kwaliteitsdocumenten zoals paspoorten, rijbewijzen, identificatiekaarten, stempels, visa, certificaten van zeer hoge kwaliteit en andere producten voor iedereen Landen: VS. UU. Australië, Verenigd Koninkrijk, België, Brazilië, Canada, Italië, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico, Nederland, Zuid-Afrika, Spanje, Zwitserland. We produceren ook Ielts, Toefl en Gre certificeringen. Dus als u uw locatie, uw identiteit, uw zichtbaarheid en uw bestemmingen wilt wijzigen, neemt u rechtstreeks contact met ons op. Onze specialiteit omvat - ID scan: - HOLOGRAMS: IDENTIEK - BARCODES: IDS-SCAN - UV: JA - Realistische hologrammen. - Geformatteerde barcodes en gecodeerde magnetische banden. - Correct gecodeerde identificatienummers en Soundex-codes - ieIts, Toefl, GRE en vele andere certificaten in het Engels. Deze lijst is niet compleet. Neem contact op met algemene ondersteuning: evans.beck004@gmail.com Voor meer informatie en om een bestelling te plaatsen, bel ons of neem contact met ons op via e-mail. WhatsApp-nummer ....... +1 (443) 267-7497 Contact e-mails .......... evans.beck004@gmail.com Algemene ondersteuning ..... evans.beck004@gmail.com Technische ondersteuning ...... evans.beck004@gmail.com Skype ............ evans.beck004
  4. Eerder
  5. Welkom op het forum Jelly, Heb je de voorwaarden van 888Tiger al doorgelezen? Vaak zijn er restricties op no deposit bonuses - 50 is daarbij best een redelijk bedrag.
  6. Hey Don Dadda, Bedankt voor je tips. Mvg, Jeroen
  7. Gisteren maakte ik mijn account aan op 888tiger ik kreeg een nodeposit offer van 25$. Ik speelde blackjack en ging al snel boven de 400$ ik probeerde te uitcashen maar dat lukte niet omdat ik onder het minimum stond. Ik vroeg aan de klantenservice wat de "playtrough" van mijn bonus was. Waarop die antwoorden 1030$. Vanochtend had ik dit bedrag behaald en probeerde ik opnieuw te uitcashen. Echter lukte het opnieuw niet,ik contacteerde opnieuw de klantenservice. Die zeiden dat ik maar 50$ van mijn bonus kon afhalen al de rest werd verwijderd. Dit kan toch niet kloppen? Ik heb een paar screenshots maar die nemen te veel opslag dus die kan ik niet in bijlage toeven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groeten jelly230
  8. Halo Jeroen! Ik weet zo snel niemand voor dit interview, maar je kunt het ook proberen op OneTime (best actief NL forum) of CasinoMeister (Engels forum, ook aardig wat Nederlanders actief).
  9. Hey, Ik ben Jeroen, ik doe de studie Toegepaste Psychologie. Op dit moment doe ik de minor verslavingskunde en samen met mijn groepsgenootje zijn wij opzoek naar iemand die problemen heeft ervaren met online gokken en daarover zou willen praten met ons door middel van een interview. We zijn met een project bezig over de verslaving van online gokken. Daarbij hebben we inzichten nodig van een ervaringsdeskundige. Het gaat daarbij om de normalisering van online gokken en de stigmatisering van verslaafden aan online gokken. Zou iemand ons kunnen helpen?
  10. ohh damn had ik even niet op gelet. Dankjewel voor het verwijderen van mijn persoonlijke gegevens. Wat ik dus vreemd is dat ik gewoon met mijn accountnaam en wachtwoord kon inloggen. En ik er daarom ook vanuit ging dat de rest zoals mijn adres ook zou kloppen. Wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn. Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten? Dat was mijn eerste storting ik kreeg daar inderdaad een deposit bonus. En wat of wie zijn Aspire Global? Mvg Roger
  11. Hoi Don Dada, ten eerste bedankt voor het aanpassen van mijn bericht. Ik wist niet dat dit tegen de regels was van dit forum. Maar natuurlijk wel begrijpelijk. Dus bedankt daarvoor. Als het geld nog niet is terug ontvangen kan ik dit inderdaad laten nakijken maar dan moet ik wel even de account gegevens in een prive bericht ontvangen. Inmiddels is het wel degelijk mogelijk om via Trustly ste storten en op te nemen vanaf een Nederlandse bankrekening. Dus in theorie zou het nu allemaal goed moeten functioneren, en zou het geld als de transactie inderdaad is onderbroken binnen afzienbare tijd weer terug op je rekening moeten staan. Laat maar weten als je m'n hulp nog nodig hebt. VG, SpinSlayer
  12. Hoi Jossiev, heb je het geld inmiddels teruggekregen op je bankrekening? Met een beetje geluk leest de topic-starter nog mee en kan hij je direct verder helpen, misschien even een privé berichtje sturen?
  13. Ik heb gisteren 100 euro gestort bij speedy casino,maar er komt niks op mijn "account" te staan. Heb 2 keer chat contact gehad.de eerste keer was de transactie ' still pending' en zou het er binnen een paar minuten op staan. De tweede keer zeiden ze dat de transactie gecanceld is door de bank voordat het hun bereikt heeft. Beetje raar want ik heb het geld niet terug gekregen op mijn rekening.. Zijn er meer mensen met deze ervaring?
  14. Halo RefaNL, welkom op het online casino forum! In de openingspost deed je het geweldig door alles te anonimiseren, maar in de bijlage (live chat), waren al je persoonlijke gegevens zichtbaar. Ik heb de bijlage op die reden direct verwijderd zodat je deze ook aangepast kunt uploaden. Gegevens die er zeker uit moeten zijn: Adres, Email, Geboortedatum, Volledige naam (ook die van de derde partij)... Om eerlijk te zijn klinkt het als een verhaal die niet aannemelijk is vanuit jouw kant... Je account zou zijn gehacked.. Dan zou de hacker je gebruikersnaam EN wachtwoord moeten weten, ook zou deze zonder er ook maar iets mee op te schieten al je persoonlijke gegevens aanpassen in een casino account waar 0 euro op staat? Ik zou dat ook niet zomaar voor zoete koek aannemen... Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten?
  15. Beste allemaal, Het volgende is voogevallen bij Goliat Casino, Een aantal jaar geleden heb ik ooit een keer een spelers account aangemaakt bij Goliat Casino ik heb toen een keer een storting gedaan maar verder nooit iets gewonnen. Ik ben daarna verder gaan spelen bij andere online casinos en heb eigenlijk nooit meer ongekeken naar Goliat casino. Tot vorige maand een maat van mij tegen mij zei, je moet eens op Goliat casino gaan spelen! Nou zo gezegd, zo gedaan ingelogd met mijn gebruikers naam en mijn wachtwoord (deze gebruik ik beide ook bij andere casinos waar ik speel) en 40 euro opgewardeerd waarmee ik uiteindelijk gespeeld heb tot 1000 euro die ik graag wilde laten uitbetalen. Ik koos de optie uitbetalen via de bank en heb toen ook direct een copy van mijn ID kaart geupload (ik iwst niet meer zeker of ik dat al gedaan had) Op een gegeven moment dacht ik, laat ik een naar mijn account gegevens kijken om te zien of deze nog klopte omdat ik in de afgelopen jaren meerdere keren ben verhuisd. En tot mijn grote schrik gevolged door enorme verbazing zag ik dat een heel ander voor mij onbekend persoon zijn gegevens daar stonden inegevuld. Ik heb toen direct contact opgenomen via de live chat met Goliat Casino en hun uitgelegd wat er gaande was en dat warschijnlijk mijn casino account door iemand was gehackt. De persoon op de live chat zei toen datmijn account direct zou worden opgeschort en een ander team dit ging onderzoeken waarna ik zo snel mogelijk iets van Goliat casino zou horen. Binnen twee weken kreeg ik dan ook een e-mail waarin stond: De gegevens op deze account zijn nooit gewijzigd, punt meer niet. En omdat ik mij dus momenteel verder geen raad weet en wel graag mijn eerlijk gewonnen euros zou willen hebben ben ik opzoek gegaan op internet naar iets wat mij mogelijk zou kunnen helpen op dit forum terecht gekomen. Bewijzen dat het wel mijn account is heb ik ook: De gebruikers naam van mijn account is: SHJ1982 (voorbeeld) Dat zijn de letters van mijn voornamen: (S)imon, (H)endrikus, (J)ozefina. De 82 is mijn geboorte jaar 19(82). (voorbeeld) Dit kan dus absoluut geen toeval zijn met dat hij precies de zelfde account naam en wachtwoord heeft als ik. Zelfs mijn wachtwoord waarmee ik ook gewoon net als de gebrukersnaam mee kon inloggen: SHJ1982 (voorbeeld) dus ook mijn voorletters en mijn voledige geboorte jaar 1982 (voorbeeld) Deze gegevens zijn ook terug te vinden op mijn ID kaart die ik naar Goliat casino heb geupload. Help! Wat zou ik kunnen doen om alsnog mijn gewonnen 1000 euro te krijgen? Graag zie ik jullie reacties tegemoet, Met vriendelijke groet, Roger Zie bijgevoegd: Document copie Goliat live Chat.
  16. Hallo Enna, is IGT nog bij je teruggekomen? Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de uitkomst
  17. Bedankt voor de snelle reactie weer! Dat is uitstekend advies en dat ga ik meteen doen Bedankt voor het zoeken en de hulp
  18. Welkom terug op het forum Enna! De meeste Keno machines zijn inderdaad "saai", allemaal dezelfde kasten met een ander jasje er omheen. Ik heb de kast nogsteeds niet gevondenn, ook niet op de IGT website.. Waarom stuur je IGT geen Email met dezelfde vraag? Dan weet je direct de bestemming van je volgende reis
  19. Hallo, Ik ben Enna en ik heb in mijn vakantie naar de US een aantal casino's bezocht. De leukste spelletjes vond ik toch wel keno, en ik ben dus daarom op zoek gegaan naar keno bij mij in de buurt. In hollands casino is niet echt wat leuks te vinden, ik vraag me af of iemand misschien iets weet over keno in europa. De keno spellen die ik speelde hadden allemaal leuke bonusspelletjes. Ik zal wat youtube links laten zien naar de spellen die ik bedoel. Het gaat vooral om spellen van Spielo/IGT op de power station plus/power station ultra: Hier zijn ook wat slot spellen op te vinden die ik wel in hollands casino heb gezien zoals gypsy moon van IGT. Deze kast vind ik helemaal geweldig en ik vroeg me af of iemand zou weten waar ik zoiets in europa kan vinden? Op dit filmpje staan niet alle spellen die ik zoek maar er kunnen veel meer spellen op zo'n kast zitten dan er word weergegeven, zoals deze: Als je niet zou weten of deze specifieke kast ergens zou staan, weet je dan misschien waar ik in europa veel keno apparaten kan vinden met spelletjes die meer zijn dan alleen vallende balletjes maar ook jackpots, bonus games, etc. Ik weet dat IGT spellen veel in europa/nederland zijn maar hun keno spellen zijn blijkbaar niet heel populair hier, terwijl ik dat juist zo leuk vind. https://www.igt.com/products-and-services/gaming/games#gs:category=13 Ik zou het ontzettend waarderen als iemand mij hiermee kan helpen.
  20. Don Dadda

    magik slots

    Hoi Jackpot30, Nee ik heb zelf nooit bij magic slots gespeeld... Dit online casino valt onder Alpha Interactive Solutions N.V. en staat geblacklist op verschillende casino sites (bijvoorbeeld ThePogg). Dit omdat het bedrijf in verband wordt gebracht met de Game Tech Group N.V. (die is wel bekend van het Enzo Casino Topic).
  21. iemand ervaring met magik slots?
  22. Danny

    thrills casino

    Ik ben bij de rechter geweest maar de rechter zegt ook dat ik een screen shot van het beeld had moeten maken dan had ik meer bewijs gehad en ze hebben me verteld dat netent door malta is geïnformeerd over wat ze hier nu mee gaan doen het is nog niet opgelost en ze hebben er nu naar gekeken netent met thrills maar thrills stuurde mij bericht dat hun de case niet nogmaals gaan nakijken alleen netent schuilt achter thrills en reageerd ook niet op mailtjes netent en ze verwijzen ze me allebei weer naar Malta wat een grap ken je dat spel dood eind dit lijkt erop je valt in een cockpit en je weet niet meer waar je moet zijn
  23. Hallo Spinslayer, welkom op het Online casino forum! Ik zie dat je zelf voor HeroGaming werkt? Zie de Bookmarks van je browser: herogamingtools & provider tools. Helaas komt je post heel erg over als reclame dus zal ik 'm wat aanpassen maar de printscreens laten staan... De vraag is wel interessant, heeft iemand ervaring met Pay&Play..? Misschien voor de bezoeker niet helemaal duidelijk wat een Pay&Play casino is: Je Stort geld met je bankrekening via iDeal ( via Trustly); Het casino krijgt hierbij automatisch je voor- en achternaam en bankrekening van de bank waarmee ze de verificatie doen; Het online casino stuurt uitbetalingen terug naar de bank waar het vandaan komt. Hoe doen jullie dit met grotere bedragen, moeten jullie dan wel accounts verifiëren?
  24. Reclametekst over Speedycasino / Speedybet verwijderd, dat is niet de bedoeling; Printscreens van Topicstarter laten staan; Vraag opnieuw geformuleerd: Wie heeft er ervaring met Pay & Play Casino's? Dus geen account aanmaken maar direct storten en uitbetalen via een Nederlandse bank. Gaat dit echt zo makkelijk?
  25. Don Dadda

    thrills casino

    Hoi Danny ben je gisteren nog bij de rechter geweest?
  26. Danny

    thrills casino

    Van netent heb ik nog niks van gehoord wel van Malta en malta vraagt om een screen shot wat de zaak onmogelijk maakt en zei hebben de zaak geaccepteerd en later hebben ze mij niks kunnen vertellen omdat thrills casino de plaatjes hebben verstuurd aan malta dus malta wil alleen een screen shot hebben als bewijs het word voor mij nu hoogst tijd om netent in te lichten over het gene wat echt gebeurd is ze gaan er alles aan doen om eronder uit te komen en dat gaat ze niet lukken als jij als een speler de halls of gods speelt en je 3 symbolen in je beeld heb gehad van de mega jackpot en een casino zegt staal hard dat ze het niet kennen vinden is wel de makkelijkste manier om ergends onder vandaan te komen.
  27. Don Dadda

    thrills casino

    Als Thrills met bewijzen komt van bijvoorbeeld NetEnt dan denk ik dat je als speler, juridisch gezien, geen kans maakt. Ik ben wel benieuwd wat de rechter hierover zal zeggen, kun je ons op de hoogte houden? Ik kan me geen eerdere soortgelijke zaak in Nederland herinneren.
  1. Meer activiteit laden
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.