Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Eerder
  2. Don Dadda

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Hoi Dominique, heb je de tweede uitbetaling normaal ontvangen?
  3. Player

    Europese Roulette vraagjes

    Hallo Don Dada, Jammer, ik zag het als meerwaarde en relevant aan het onderwerp.
  4. Hoi Emre! Is je account inmiddels geverifieerd en heb je de uitbetaling ontvangen?
  5. Don Dadda

    Europese Roulette vraagjes

    Welkom op het casino forum Player! Voor nu heb ik je 2 linkjes verwijderd (komt nogal spammerig over). Ik wil best toelaten dat gebruikers hun eigen website laten zien, maar niet op deze manier EN als eerste post.
  6. Player

    Europese Roulette vraagjes

    Hoi hoi, Ik zou willen adviseren om eerst goed te oefenen voordat je met echt geld begint te spelen. Je kunt tegenwoordig online roulette gratis spelen. En uiteindelijk blijft het gokken! Er is volgens mij niet een ideale tactiek. Wel zijn er verschillende tactieken en tips waaraan je je kunt houden om het in ieder geval niet uit de hand te laten lopen, het moet wel leuk blijven! Groetjess, Roulette Lover
  7. Hoi Emre, bedankt dat je dit topic up2date houdt, daar hebben toekomstige lezers misschien ook wat aan Ik zelf kan er helaas weinig over zeggen, misschien even een PM naar Dominique in het vorige topic sturen? Al enige beweging vanuit Enzo Casino? Ik hoop voor je dat ze alles voor het weekend regelen en overmaken.
  8. Vandaag weer een nieuw update. Ik heb in de ochtend wezen chatten online chat van enzo casino. Heb weer gevraagd wanneer ik een e-mail van ze krijg om mijn documenten te sturen. De gene die ik strak zei dat ik 5 werkdagen moest wachten. (Wat ik heel raar vind want eerst was het 2-3 dagen/werkdagen). Net heb ik jacob gesproken via de online chat die gister tegen mij had gezegd dat ik moest wachten tot vandaag in de middag of ik iets binnen heb gekregen. Hij verklaarde dat het druk is met de withdrawls en dat ik daarom nog even geduld moet houden tot vandaag/morgen. Ik heb gezegd dat ik al 6 dagen geduldig ben. Heeft iemand dit ook bij enzo casino meegemaakt of kan iemand mij hier iets over zeggen. Alvast bedankt.
  9. Ik hoop het zo. Ik neem morgen weer contact op via de online chat met Jacob als ik geen e-mail heb ontvangen voor mijn documenten. Alvast bedankt voor het geruststellen. Ik zal morgen meer informatie met jullie delen.
  10. @ 2000 euro in het verleden gestort: top! Dan weten ze dat je een normale goede speler bent en zullen ze waarschijnlijk niet vervallen op vage voorwaarden zoals hierboven. @ Normaliter spreken ze over werkdagen als het om verificatie gaat (hangt af van het bedrijf) - mijn record is 2 weken waarbij alles in eerste instantie goed was aangeleverd. Telefoonverificatie komt wel vaker voor, het kan nog veel erger Voor nu zou ik me niet te druk maken en morgen weer contact met ze opnemen. Voor nu lijkt het of ze je netjes te woord willen staan en ze gewoon willen uitbetalen?
  11. En als laatste. Het is idd zo dat je 2-3 dagen moet wachten voor documenten. Weet iemand of dit werkdagen zijn of “normale” dagen dus ook weekend?
  12. Nog iets, ik heb eerder wel 2000 euro gestort en verloren. Snap gewoon niet zo goed waarom het zo lang duurt. Ik heb in het verleden bij kroon casino gezeten. Had m’n geld binnen in 3 dagen. Krijg gewoon sterk het gevoel dat ik die 5000 of 6300 gewoon niet meer krijg ofzo. Kan iemand me helpen??
  13. Bedankt voor je snelle reactie. Ik vind het namelijk zelf ook te lang duren. Ik heb za, zo, ma en vandaag een reminder gestuurd. Elke keer hebben ze gezegd (binnen 24 uur, binnen 2-3 dagen of morgenochtend) dat is allemaal al geweest. Vandaag telefonisch contact gehad met ene Jacob die telefonisch verication wilde (wat ik niet begrijp). Ik heb het allemaal netjes gezegd waar ik vandaan kom en wat hij allemaal wilde weten. Morgen moet ik hem weer contacten via de chat als ik tot 13:30 niks te horen heb gekregen.
  14. Hoi Emre welcome op het online casino forum! Meer dan 5000 EUR zal je bij Enzo Casino per maand niet krijgen (zie dit topic), in dat andere topic had ik ook 1 van hun (onvriendelijke) voorwaarden geplakt: 16.2 We reserve the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses for irregular play. 16.3 "Irregular play" includes, inter alia: Placing total bets equal to or greater than 30% of the value of the deposit currently in play. Using Martingale, double-up and similar systems and strategies. Ik hoop dat je hiermee in ieder geval goed zit gezien je er een groot bedrag van hebt gemaakt (in verhouding met deposits) EN roulette hebt gespeeld? Zelf vind ik langer dan 1 werkdag al teveel voor verificatie, maar ik denk dat je bij EnzoCasino zo een weekje kunt wachten voor alle documenten zijn verwerkt / geaccepteerd. Misschien elke dag een reminder sturen om te kijken hoe het ervoor staat?
  15. Hallo, ik ben een paar weken terug gestart met online gokken (roulette) met 260 euro. Nu heb ik 6299. Ik heb afgelopen vrijdag een uitbetaling aangevraagd bij enzo casino en het duurt al 5 dagen. Ze hadden tegen mij gezegd via de live chat dat ik maandagochtend een mail zou terugkrijgen voor m’n documenten wat ik nog steeds niet heb gekregen. Weet iemand hoe lang dit duurt? Zijn het 2-3 werkdagen of ben ik nou zo ongeduldig. Ik blijf normaal met de mensen communiceren maar wil gewoon snel m’n geld hebben. Zou iemand mij kunnen informeren hoe dit te werk gaat bij enzo casino. Alvast super bedankt.
  16. Don Dadda

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Gelukkig, dan lijkt het erop dat je goed zit en geen vage voorwaarden hebt overtreden. Ook mooi dat je stortingen iets hoger waren, ik lees het als max. 75 EUR inzetten plaatsen tijdens je sessie (30% van min. 250 EUR). Als het op getouwtrek aankomt: Curacao-egaming is de uitgever van de casino licentie, die zullen waarschijnlijk weinig voor je doen maar dat zou de eerste stap zijn. Ik denk dat fora opzoeken zoals je hiervoor aanhaalde dan meer effect (dus een goede stap 2). Advocaat zou ik niet eens aan beginnen.
  17. Dominique

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Hey Don, Ik heb inderdaad van alles wat je je maar kunt bedenken prinsscreens gemaakt. Om even terug te komen op jouw puntjes uit de T&C: 13.5: Een deposit limit heb ik nooit aangevraagd, en dat ga ik ook niet meer overwegen. 13.6: Niet van toepassing. Ik heb eerst bijna 10.000 gestort voordat ik uiteindelijk begon te winnen. 16.3: Die van dat totale bet van of hoger dan 30% snap ik niet helemaal. Deposit ammounts lagen bij mij altijd hoger dan 250 euro en max bet op dit videoslot was 30 euro. Puntje 2 van 16.3 zou ik niet weten hoe ze het daarop willen gooien. Heb natuurlijk altijd mijn game history, maar goed ik zou er niet van staan te kijken. Verder hebben we natuurlijk nog de mails heen en weer (eerste post) waarin ik duidelijk vraag welke opties ik heb. Ik heb natuurlijk de indruk gewekt dat ik wil blijven spelen en alleen mijn deposit van 35.000 zeker wil stellen. Hij bevestigd duidelijk dat 6x30 dagen wachten ook een optie is, en de eerste 5000 van de 35000 is natuurlijk aan mij overgemaakt. Mocht dit echt tot een geschil dan wel geen uitbetaling komen, zijn er dan instanties (juridisch) waarbij je kunt aankloppen? Alvast bedankt voor je reactie. Dominique
  18. Don Dadda

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Heb je ook printscreens van hun T&C gemaakt? Paar puntjes uit hun voorwaarden: 13.5 Should you place deposit limits on your account, any withdrawal request will be limited to five (5) times the deposit limit, and not exceed €5,000 per thirty (30) day period. Any requests exceeding this amount will be declined, and the funds will be returned to your Account balance. You may then place a new withdrawal request in-line with this limit. 13.6 If a player's accumulated deposit amount does not exceed €200, player will be entitled only up to X10 last deposit. This maximum payout will be enforced also in cases where the player made additional deposits which were deemed at the sole discretion of the Casino to have been made in order to exceed the €200 accumulated deposit amount. 16.2 We reserve the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses for irregular play. 16.3 "Irregular play" includes, inter alia: Placing total bets equal to or greater than 30% of the value of the deposit currently in play. Using Martingale, double-up and similar systems and strategies. Je kunt het ook zo zeggen: als je bij ons komt spelen dan kunnen wij je geld zonder reden afpakken Ik denk eerlijk gezegd niet dat Enzo Casino over de kop zal gaan, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik hoop voor je dat je het geld krijgt (ik zou er niet op rekenen), zo niet dan zou ik inderdaad bij 1 van de 2 genoemde sites aankloppen.
  19. Dominique

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Hey Don, Bedankt voor je reactie! Wat betreft die trucjes, daar ben ik dus ook bang voor. Heb natuurlijk ondertussen de T&C goed doorgespit en eigenlijk kan niemand me iets maken op het moment dat ik niet meer speel en 6x30 dagen wacht. Alle accounts worden automatisch gesloten na 180 dagen dus het zou precies moeten passen, maar desnoods stort ik tussendoor nog wel een paar euro. Wat zouden trucjes kunnen zijn die ze nog voorhanden hebben,? Het gaat ze natuurlijk zoals het nu uitziet flink wat geld kosten. Gebeurt het overigens wel eens dat een casino uit de lucht wordt gehaald? Kan me voorstellen in hun situatie en met nog 10 casino's achter de hand (Game Tech) met dezelfde layout en alleen een andere naam, het wel eens interessant kan zijn dat als er nog veel uitbetaald moet worden aan meerdere spelers ze zich als het ware failliet laten verklaren. Verder heb ik natuurlijk prinsscreens gemaakt en zie op sites als: ThePOGG en AskGamblers dat Enzo casino zich altijd netjes de moeite doet om te reageren bij geschillen. Alleen een soortgelijk geval als dat van mij zie ik nergens terug (wat waarschijnlijk een goed teken is), het zijn veelal alleen klachten over het bonussysteem en de absurde wager van 33x de deposit inc bonusgeld. Nou fingers crossed! en wellicht kunnen we op vakantie in augustus Groet, Dominique
  20. Don Dadda

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Hoi Dominique, welkom op het forum! Leuk dat Enzo Casino je VIP heeft gemaakt maar er niks voor terug wil doen (lees: meer uitbetalen). Ik zou er eerlijk gezegd direct klaar mee zijn en 6 maanden wachten, het enige wat ze willen doen is zo min mogelijk uitbetalen in de hoop dat je het geld terug naar het casino brengt (ook te zien aan hun email). Er zijn tig casino's te vinden die zonder deze vage regels werken en het wel netjes aanpakken. Ook zijn withdrawal nummers geen indicatie voor de hoeveelheid spelers.. Meestal worden er (veel) nummers overgeslagen. Waarom zou je elke week een tientje storten als het normale spelers hetzelfde krijgt als een "VIP"? Ik zou zelf alleen verder spellen wanneer alles op je rekening staat, anders speel je voor niks. Tot de tijd dat alles is uitbetaald misschien een loss-limit instellen? Het zou me overigens niet verbazen als ze daarna nog andere trukjes gaan toepassen - maar ik denk dat je dat niet voorkomt met een tientje per week storten Ps. Ik heb je achternaam uit de openingspost verwijderd.
  21. Dominique

    Enzo casino withdrawal 35.000

    Hallo Allemaal, Ik speel nu sinds een maandje op Enzo casino, zonder mij verder verdiept erin te hebben of dit casino betrouwbaar is. Na mijn eerste weekje spelen op videoslot Red Lion (inzet ongeveer 2k) werd ik meteen uitgenodigd om VIP te worden. Iedereen kent de voordelen ervan wel, maar naar mijn idee nog altijd nog een manier om "nieuwe" casinoleden dat vertrouwd gevoel te geven. Maar goed vanaf dat moment VIP en eigenlijk gedurende de maand februari altijd wel wat geld verloren, totdat ik richting het einde van de maand bijna 40.000 euro won op 1 en hetzelfde videoslot, daarna nog 5.000 verspeeld dus 35k op de teller. Nou ik hoefde niet lang te twijfelen om me dit bedrag meteen te laten uitbetalen, winst/verlies rekening ik denk ongeveer 30.000 in de plus. Alle benodigde documentatie opgestuurd en gisteren bericht via email dat de withdrawal approved was. Enige probleem dat het maar 5000 euro van de 35k is. Nou meteen op hoge poten ingelogd en via de chat functie gevraagd wat hier de reden van was: je kunt dus blijkbaar als nieuwe speler maximaal 5000 euro per periode van 30 dagen laten uitbetalen (staat ook duidelijk in T&C). Ik had gedurende de maand vaker contact gehad met hun VIP manager Chris (mail en mobiel) ivm met een bonus wagering die ik absurt vond toen ik wat geld verdiende. Nou deze beste man meteen een mailtje gestuurd met het verhaal van de gefaseerde uitbetaling en zie hier beneden onze conversatie: (een hoop te lezen maar zou fijn zijn als iemand zich de moeite doet :)) Yo Chris, I was wondering why finance didn’t approved the whole amount of my withdrawal from last week. They told me on the chat that the maximum withdrawal amount is 5000 euro’s every 30 days. Is this serious or are they just joking with me? I could deposit more that a 100.000 on one evening but I can’t cash out the whole amount if I want. Can you please tel me what’s going on? It was possible for me to play high stakes at your casino, but I can’t withdrawal when I wanted to. Or Is it only for the bank transfer option and can you transfer the rest of my money to my Netteller account? I would be very pleased if there is a option to give me my money. Have a nice evening and speak you tomorrow. Best regards, Dominique *weggehaald* Hi Dominique, The live chat wasn’t joking. Normal players receive 5000 euros every 30 days. Normal players. Not my active VIP players. You, I can have paid much faster and higher amounts but since you are relatively new with us, you start off at 5000 euros every 30 days. If you continue to play and be active like you have been, I can pay you 5000 – 10000 euros every week. Finance gives me special privileges to VIP’s who are active and playing and of course the longer you continue to play with us at Enzo, your VIP level will increase and these limits will only get bigger and bigger. Normally if a player withdraws 5000, the remaining winnings will be put in his balance. I told finance to leave it in pending withdrawal for you so you can continue to deposit and play and win hopefully. So no need to worry my friend, as long as I am here taking care of you and you are playing like a VIP I will be able to have your withdrawals increased and expedited over to you. Thanks, -Chris Hey Chris, Thanks for your message, I think things are getting a little bit more clear now. So I got 3 opportunities: 1) Leave the withdrawal like it is 30k+ and make more deposits to increase my VIP status and hope I get bigger limits like you said. The only point here is what if I win these days and get a 20k extra, how ever I get 50k back on my bank account? 2) I continue playing putting the withdrawal balance back in my balance and continue playing high stakes not knowing what my withdrawal limits are expect the 5000 every 30 days. 3) I wait 6 times 30 days and withdrawal every period 5000 euro and after I receive the whole withdrawal I continue playing knowing that I can only cash out 5000 every 30 days. I prefer to keep on playing using deposits and secure the withdrawal I’ve got right now and have it as fast as possible on my bank account. Just for me to get sure you know I don’t gamble all my money. Thanks for giving me the feeling you’ve got my back. But this is the second time I’ll be a little disappointed since I’ve been playing Enzo. But you did a good job the time we made the phone-call and I was satisfied. So maybe you can speed up the withdrawal and increase my limits, so I got the feeling when there is a profit I can always choose to cash out the money. Best regards, Dominique *weggehaald* Hey Dominique, Yes. Those are your 3 options and if I understand correctly that you wish to keep the money on the side in pending withdrawal and continue to deposit and play, it’s the best choice. With this option, you can continue to deposit and play and if you win you can put more and more money in pending withdrawal, unlimited amounts. And while you continually play like a VIP, I will have finance expedite your payments from whatever you have in pending withdrawal. As you can see, our casino games are very loose so hopefully you can continue to win. 😊 Glad everything is a bit clearer now. If you have additional questions or need assistance I will be happy to help. Best regards, -Chris De 5000 die gisteren approved was stond vandaag netjes op mijn bank account alleen blijft er nog een slordige 30k over. Nou eigenlijk klinkt dit best prima alleen had ik het geld gewoon liever uitbetaald voordat ik verder zou spelen. Door wat expertise is enzo casino niet het betrouwbaarst als het gaat om hun bonus policy, echter heb ik hier niets mee van doen (deze zet ik altijd uit). Is er iemand die min kan adviseren wat ik het beste kan doen in deze situatie. Ik zelf denk dat ik gewoon iedere week 10 euro stort en de 6 maanden uitzing en iedere 30 dagen 5000 euro cash. Het casino bestaat sinds 2016 en is lid van de GameTech Group N.V. met adres op Cyprus en licentie op Curaçao als ik het goed begrijp allemaal. Alleen blijft hier het grootste risico dat het casino uit de lucht verdwijnt, wat ik niet verwacht want aan de deposit en withdrawal codes kan ik afleiden dat het toch wel een druk bezocht casino is. Graag jullie advies! Alvast bedankt, Dominique *weggehaald*
  22. Cobazn

    Leovegas

    Allereerst mijn oprechte excuses dat ik mijn reactie hier niet heb upgeload na al jullie hulp! Er is uiteindelijk niks uitgekomen. Ik had de regels overtreden en was een bonus abuser. Ik kreeg geen enkele euro en moest blij zijn dat ik nog bij hun mocht spelen . In contact komen met managers zat er niet in. Als reactie hierop kreeg ik dat ze het intern hadden besproken en de manager zijn zegje er over had gedaan. Ik heb hierop besloten mijn account te laten blokkeren en ook nooit meer 1 euro te storten op dit online casino. Ze zijn zeer slecht in communiceren en ze lezen de inhoud van jooj gestuurde mails amper. Ze wimpelen je gewoon af.
  23. syrus2

    Leovegas

    Een oude topic , maar Ik ben ook benieuwd hoe dit afgelopen is . Beste wat men kan doen is gelijk zijn fout aangeven . Zodra je een max bet overschrijding hebt ( per ongeluk ) , met live chat contact opnemen en laten weten dat je een fout hebt gemaakt . Dan krijg je een waarschuwing maar verder is het allemaal goed . Dus je krijgt uitbetaalt . Zolang je zelf aangeeft dat je een fout gemaakt hebt ( voordat je aan je withdraw verzoek begonnen bent , niet daarna ) , wordt je fout meestal door de vingers gezien .
  24. Don Dadda

    Samenwerken met de KSA

    Hoi Bart welkom op het Online casino forum! Waarom zou de Kansspelautoriteit in dit geval met een derde partij werken? Ze kunnen elke casino term in Google intypen (bv casino / online casino) en ze kunnen aan de slag? Het lijkt me niet dat een derde partij hiervoor nodig is.. Vijf minuten Googlen zal al voldoende resultaten opleveren. Heb je enig bewijs om dit te onderbouwen? Zonder enig bewijs zal ik de bedrijfsnaam / websitenaam van de concurrent verwijderen - zonder deze naam is het verhaal ook compleet. PS. Ik vrees dat je met deze vraag niet op het juiste forum zit, misschien op een forum voor casino affiliates proberen? Hier zul je vrees ik weinig feedback krijgen.
  25. bf1986

    Samenwerken met de KSA

    Geachte, Mijn naam is Bart, woonachtig in Nederland en ik heb de afgelopen 3 jaar (zeer) succesvol een affiliate netwerk van casino sites gehad. Zelf vond ik casinos al jaren interessant en heb ik ook gemerkt dat er online een flinke zakcent te verdienen is. Ter info, in mijn top-maanden kon ik zo tussen de 6 en 7 ton per maand aan inkomsten genereren (het laatste jaar kwam uit op ca 4,5 miljoen euro). Het was een job die ik zelf in mijn eentje kon uitoefenen met de hulp van een aantal freelancers die ik regelmatig inhuurde. Ik ben mij altijd bewust geweest dat ik mij op glad ijs bevond in verband met de regelgeving en de KSA. Ook wist ik dat het risico er was dat ik abrupt moest sluiten en een boete zou kunnen krijgen van maximaal een paar ton. Toch besloot ik natuurlijk door te gaan omdat de inkomsten zo hoog waren dat de risico's verwaarloosbaar zijn. Het afgelopen jaar was het moment daar, de brief van de KSA waarin stond dat ik mijn netwerk per direct moest sluiten omdat ik de wet overtrad op verschillende zaken. Ik heb hier zeer snel op gereageerd door direct, diezelfde dag, heel mijn netwerk op zwart te zetten. Uiteindelijk heeft de KSA door mijn snelle actie geen vervolgstappen ondernomen en kan ik wat dat betreft mijn verdiende zakcent (en inmiddels toch zeer luxueuze levensstijl) gewoon behouden. Ik ben hierdoor wel genoodzaakt om mijn vermogen in andere bedrijven te stoppen omdat de KSA ook had verteld dat wanneer ik nog een keer de regels niet zou volgen ze me "harder" aan zouden pakken. Ik ben gelukkig met een waarschuwing weg gekomen en heb er alleen maar veel goeds aan over gehouden. Uiteraard ben ik ondertussen gaan informeren hoe het kwam dat ik plotseling uit het niets toch een bericht van de KSA kreeg. Wat bleek, deze werden getipt door een Nederlandse partij die een directe concurrent van mij bleek te zijn. De KSA zou deze partij niet vervolgen in ruil voor tips over concurrenten binnen Nederland. Graag zou ik jullie als experts op dat gebied eens willen vragen hoe dit soort zaken kunnen en of er wellicht iets is dat we deze praktijken van de KSA toch aan het daglicht moeten brengen. Ik weet dat ik me niet aan de regels heb gehouden maar toch voelt het slecht als ik zie dat de KSA en een directe concurrent zo samenspannen om voor hun beide vrij spel te genereren. Betreffende concurrent was een NL'se partij: *verwijderd
  26. Don Dadda

    www.casinodisco.com oplichters!!

    Bedankt voor de update Steven! Slechte zaak dat de casino licentie uit curaçao blijkbaar echt weinig voorstelt. Zojuist nog even verder gekeken, ze accepteren ook gewoon nog UK spelers zonder een geldige licentie daar.. Zoals eerder aangegeven zou ik AskGamblers een shot geven, er staat daar een review over Times Square Casino (zelfde groep) waarbij een speler alsnog zijn geld krijgt na een klacht te hebben ingediend (werd beschuldigd van Martingale strategie), ook andere klachten over hun casino's worden daar opgelost zo te zien. Ondanks hun handelen zijn ze waarschijnlijk wel bang dat ze spelers verliezen als ze slecht bekend komen te staan.
  1. Meer activiteit laden
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.