Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Afgelopen week
  2. Don Dadda

    magik slots

    Hoi Jackpot30, Nee ik heb zelf nooit bij magic slots gespeeld... Dit online casino valt onder Alpha Interactive Solutions N.V. en staat geblacklist op verschillende casino sites (bijvoorbeeld ThePogg). Dit omdat het bedrijf in verband wordt gebracht met de Game Tech Group N.V. (die is wel bekend van het Enzo Casino Topic).
  3. iemand ervaring met magik slots?
  4. Eerder
  5. Danny

    thrills casino

    Ik ben bij de rechter geweest maar de rechter zegt ook dat ik een screen shot van het beeld had moeten maken dan had ik meer bewijs gehad en ze hebben me verteld dat netent door malta is geïnformeerd over wat ze hier nu mee gaan doen het is nog niet opgelost en ze hebben er nu naar gekeken netent met thrills maar thrills stuurde mij bericht dat hun de case niet nogmaals gaan nakijken alleen netent schuilt achter thrills en reageerd ook niet op mailtjes netent en ze verwijzen ze me allebei weer naar Malta wat een grap ken je dat spel dood eind dit lijkt erop je valt in een cockpit en je weet niet meer waar je moet zijn
  6. Hallo Spinslayer, welkom op het Online casino forum! Ik zie dat je zelf voor HeroGaming werkt? Zie de Bookmarks van je browser: herogamingtools & provider tools. Helaas komt je post heel erg over als reclame dus zal ik 'm wat aanpassen maar de printscreens laten staan... De vraag is wel interessant, heeft iemand ervaring met Pay&Play..? Misschien voor de bezoeker niet helemaal duidelijk wat een Pay&Play casino is: Je Stort geld met je bankrekening via iDeal ( via Trustly); Het casino krijgt hierbij automatisch je voor- en achternaam en bankrekening van de bank waarmee ze de verificatie doen; Het online casino stuurt uitbetalingen terug naar de bank waar het vandaan komt. Hoe doen jullie dit met grotere bedragen, moeten jullie dan wel accounts verifiëren?
  7. Reclametekst over Speedycasino / Speedybet verwijderd, dat is niet de bedoeling; Printscreens van Topicstarter laten staan; Vraag opnieuw geformuleerd: Wie heeft er ervaring met Pay & Play Casino's? Dus geen account aanmaken maar direct storten en uitbetalen via een Nederlandse bank. Gaat dit echt zo makkelijk?
  8. Don Dadda

    thrills casino

    Hoi Danny ben je gisteren nog bij de rechter geweest?
  9. Danny

    thrills casino

    Van netent heb ik nog niks van gehoord wel van Malta en malta vraagt om een screen shot wat de zaak onmogelijk maakt en zei hebben de zaak geaccepteerd en later hebben ze mij niks kunnen vertellen omdat thrills casino de plaatjes hebben verstuurd aan malta dus malta wil alleen een screen shot hebben als bewijs het word voor mij nu hoogst tijd om netent in te lichten over het gene wat echt gebeurd is ze gaan er alles aan doen om eronder uit te komen en dat gaat ze niet lukken als jij als een speler de halls of gods speelt en je 3 symbolen in je beeld heb gehad van de mega jackpot en een casino zegt staal hard dat ze het niet kennen vinden is wel de makkelijkste manier om ergends onder vandaan te komen.
  10. Don Dadda

    thrills casino

    Als Thrills met bewijzen komt van bijvoorbeeld NetEnt dan denk ik dat je als speler, juridisch gezien, geen kans maakt. Ik ben wel benieuwd wat de rechter hierover zal zeggen, kun je ons op de hoogte houden? Ik kan me geen eerdere soortgelijke zaak in Nederland herinneren.
  11. Danny

    thrills casino

    Don dadda ze hebben niks van ze laten horen nu ga ik 15 mei naar de rechter en zal ze all hun leugens die ze mij verteld hebben in de rechtzaak bespreken en dan even kijken wat de rechter hier mee gaat doen het is duidelijk in mijn beeld gekomen dus ik ben huidig overtuigd ze kennen wél elke keer vertellen dat het vaste systeem alleen de plaatjes op slaan dat zou dan betekenen dat ze de bewijs stukken nooit meer zou de kunnen terug halen en het enigste antwoord wat ik daar op kreeg was
  12. Don Dadda

    thrills casino

    Hallo Danny, Deze zaak loopt al een aardige tijd zeg... Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat een advocaat zo'n zaak oppakt, de slagingskans is in mijn optiek nihil. Je advocaat vraagt nu voor toegang bij Thrills voor verder onderzoek wat in mijn ogen nutteloos is.. Mochten ze hiermee instemmen dan laten ze aan een onafhankelijke expert de Back Office van NetEnt zien waar de afbeelding van de spin wordt getoont, dezelfde die jij ook hebt gekregen. Thrills casino doet nks anders dan het aanbieden van gokkasten gemaakt door een derde partij (NetEnt), meer informatie dan wat NetEnt ze toont over een spin zullen ze bij Thrills ook niet hebben. Daarom denk ik dat je met dit verzoek je tijd verdoet. Dit betekent NIET dat Thrills niet verantwoordelijk is voor de spellen die ze aanbieden, jij hebt weinig te maken met een derde partij als NetEnt. Je zult alleen niks wijzer worden als er een expert langs komt Thrills casino. Heeft Thrills aan NetEnt gevraagd om de betreffende spin te laten onderzoeken? En zo ja, heb jij NetEnt's antwoord hierop gezien? NetEnt zal de enige partij zijn in deze zaak die je gelijk of ongelijk kan bewijzen. Ik hoop natuurlijk dat je de mega jackpot binnen sleept op deze manier, maar ik denk dat je geluk hebt als Thrills het al op een dealtje wil gooien om toekomstige proceskosten te voorkomen (paar duizend euro misschien).
  13. Danny

    thrills casino

    Ik ben er druk mee bezig met deze zaak malta werkt niet mee dus het word tijd om naar de rechter te stappen
  14. Danny

    thrills casino

    Ondanks ze het blijven zeggen de casino heeft mijn verteld dat ze geen media van mijn gameplay hebben alleen plaatjes mooi klaar mee eerst laten zien en dan de gevallen plaatjes opslaan in hun data base ik ben nog niet klaar met wat ze hebben gedaan ik heb al het recht om mijn geld terug te krijgen want het is duidelijk in mijn beeld geweest snel iets veranderen wat plaats vind en dan vervolgens de verkeerde tijden na kijken in de backoffice heb allemaal leugens in live chat dat ze mij lopen voor te liegen
  15. Hoi Dominique, heb je de tweede uitbetaling normaal ontvangen?
  16. Hallo Don Dada, Jammer, ik zag het als meerwaarde en relevant aan het onderwerp.
  17. Hoi Emre! Is je account inmiddels geverifieerd en heb je de uitbetaling ontvangen?
  18. Welkom op het casino forum Player! Voor nu heb ik je 2 linkjes verwijderd (komt nogal spammerig over). Ik wil best toelaten dat gebruikers hun eigen website laten zien, maar niet op deze manier EN als eerste post.
  19. Hoi hoi, Ik zou willen adviseren om eerst goed te oefenen voordat je met echt geld begint te spelen. Je kunt tegenwoordig online roulette gratis spelen. En uiteindelijk blijft het gokken! Er is volgens mij niet een ideale tactiek. Wel zijn er verschillende tactieken en tips waaraan je je kunt houden om het in ieder geval niet uit de hand te laten lopen, het moet wel leuk blijven! Groetjess, Roulette Lover
  20. Hoi Emre, bedankt dat je dit topic up2date houdt, daar hebben toekomstige lezers misschien ook wat aan Ik zelf kan er helaas weinig over zeggen, misschien even een PM naar Dominique in het vorige topic sturen? Al enige beweging vanuit Enzo Casino? Ik hoop voor je dat ze alles voor het weekend regelen en overmaken.
  21. Vandaag weer een nieuw update. Ik heb in de ochtend wezen chatten online chat van enzo casino. Heb weer gevraagd wanneer ik een e-mail van ze krijg om mijn documenten te sturen. De gene die ik strak zei dat ik 5 werkdagen moest wachten. (Wat ik heel raar vind want eerst was het 2-3 dagen/werkdagen). Net heb ik jacob gesproken via de online chat die gister tegen mij had gezegd dat ik moest wachten tot vandaag in de middag of ik iets binnen heb gekregen. Hij verklaarde dat het druk is met de withdrawls en dat ik daarom nog even geduld moet houden tot vandaag/morgen. Ik heb gezegd dat ik al 6 dagen geduldig ben. Heeft iemand dit ook bij enzo casino meegemaakt of kan iemand mij hier iets over zeggen. Alvast bedankt.
  22. Ik hoop het zo. Ik neem morgen weer contact op via de online chat met Jacob als ik geen e-mail heb ontvangen voor mijn documenten. Alvast bedankt voor het geruststellen. Ik zal morgen meer informatie met jullie delen.
  23. @ 2000 euro in het verleden gestort: top! Dan weten ze dat je een normale goede speler bent en zullen ze waarschijnlijk niet vervallen op vage voorwaarden zoals hierboven. @ Normaliter spreken ze over werkdagen als het om verificatie gaat (hangt af van het bedrijf) - mijn record is 2 weken waarbij alles in eerste instantie goed was aangeleverd. Telefoonverificatie komt wel vaker voor, het kan nog veel erger Voor nu zou ik me niet te druk maken en morgen weer contact met ze opnemen. Voor nu lijkt het of ze je netjes te woord willen staan en ze gewoon willen uitbetalen?
  24. En als laatste. Het is idd zo dat je 2-3 dagen moet wachten voor documenten. Weet iemand of dit werkdagen zijn of “normale” dagen dus ook weekend?
  25. Nog iets, ik heb eerder wel 2000 euro gestort en verloren. Snap gewoon niet zo goed waarom het zo lang duurt. Ik heb in het verleden bij kroon casino gezeten. Had m’n geld binnen in 3 dagen. Krijg gewoon sterk het gevoel dat ik die 5000 of 6300 gewoon niet meer krijg ofzo. Kan iemand me helpen??
  26. Bedankt voor je snelle reactie. Ik vind het namelijk zelf ook te lang duren. Ik heb za, zo, ma en vandaag een reminder gestuurd. Elke keer hebben ze gezegd (binnen 24 uur, binnen 2-3 dagen of morgenochtend) dat is allemaal al geweest. Vandaag telefonisch contact gehad met ene Jacob die telefonisch verication wilde (wat ik niet begrijp). Ik heb het allemaal netjes gezegd waar ik vandaan kom en wat hij allemaal wilde weten. Morgen moet ik hem weer contacten via de chat als ik tot 13:30 niks te horen heb gekregen.
  27. Hoi Emre welcome op het online casino forum! Meer dan 5000 EUR zal je bij Enzo Casino per maand niet krijgen (zie dit topic), in dat andere topic had ik ook 1 van hun (onvriendelijke) voorwaarden geplakt: 16.2 We reserve the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses for irregular play. 16.3 "Irregular play" includes, inter alia: Placing total bets equal to or greater than 30% of the value of the deposit currently in play. Using Martingale, double-up and similar systems and strategies. Ik hoop dat je hiermee in ieder geval goed zit gezien je er een groot bedrag van hebt gemaakt (in verhouding met deposits) EN roulette hebt gespeeld? Zelf vind ik langer dan 1 werkdag al teveel voor verificatie, maar ik denk dat je bij EnzoCasino zo een weekje kunt wachten voor alle documenten zijn verwerkt / geaccepteerd. Misschien elke dag een reminder sturen om te kijken hoe het ervoor staat?
  1. Meer activiteit laden
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.