Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Eerder
  2. Ik denk het bedrijf waar je als speler direct zaken mee doet (zie Terms van casino). Om welke brand gaat het?
  3. Aha! Dankje Don Dadda, ik ga maandag de belastingdienst even bellen. Het is mij niet helemaal duidelijk of het nou gaat om het hoofdkantoor waar dat gevestigd is of een licentie. Staat online veel tegenspreken informatie.
  4. De basis waarop je Kansspelbelasting kunt terugvragen is de vrije verkeer van goederen en diensten binnen de EU, dit betekent dat het online casino een licentie moet hebben in bijvoorbeeld Malta. Op welke basis zou je anders de Kansspelbelasting willen terugvragen? Gibraltar wordt door de belastingdienst als non-eu beschouwd (net als voor Nederland Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint-Maarten, Saba en Sint-Eustatius).
  5. Beste Don Dadda, ik begrijp niet goed wat je bedoelt met het vrije verkeer van goeden en diensten. Hierover wordt toch niks gezegd? Het gaat om gokken bij een organisatie die gevestigd is in een EU land. Voor de Brexit was Gibraltar dit, toch? en dus nu geldt tot 31 december hetzelfde. Of zie ik iets over het hoofd?
  6. Denk dat ik te snel heb gereageerd, Gibraltar is een Niet-EU gebied en doet dus niet mee aan het vrije verkeer van goederen en diensten (UK WEL). Op basis van je vraagstelling zou ik dus zeggen dat je WEL belasting moet betalen over je winsten. Aanvulling: Dit is dus ook altijd al zo geweest en de Brexit maakt dus ook geen verschil.
  7. Leuke vraag Stefstunt! De Belastingdienst zegt inderdaad: Het VK heeft de Europese Unie (EU) verlaten op 31 januari 2020. Op 1 februari is een overgangsperiode ingegaan die duurt tot en met 31 december 2020. In deze periode onderhandelen de EU en het VK over een nieuw samenwerkingsakkoord. Tot 31 december 2020 verandert er niets voor uw belastingzaken en toeslagen. Ik zou dus zeggen dat je GEEN kansspelbelasting hoeft te betalen. Wat ik zou doen: Aangifte Kansspelbelasting over je winsten en daarna bezwaar aantekenen, dan zit je in ieder geval aan de veilige kant en krijg je ook nog een leuke rente op je uitstaande bedrag tot en ALS je het terugkrijgt Lijkt me stug dat ze je in het ongelijk stellen (of even per email / brief laten bevestigen door de belastingdienst). * Als het om Sportweddenschappen gaat dan moet je sowieso kansspelbelasting betalen.
  8. Beste alwetenden, ik heb een flink bedrag gewonnen op een online casinosite. Na wat research gedaan te hebben naar kansspelbelasting ben ik erachter gekomen dat als de goksite gevestigd is in de EU je geen kansspelbelasting hoeft te betalen. Nou komt het interessante, deze site is gevestigd in Gibraltar. Sinds 31 januari 2020 officieel geen lid van de EU meer. Als gierige Hollander ging ik toch even verder zoeken en kwam ook op de informatie dat tot 31 december 2020 een overgangsperiode plaats vindt. Dus dat de wetten tot 31 december 2020 nog gelden alsof het wel een EU lid staat is. Klopt dit? Betekent dit dat ik dus GEEN kansspelbelasting hoef te betalen? Alvast bedankt
  9. Don Dadda

    Nieuw Casino

    Hey JackieNL, lang geleden! Helaas moest ik je bericht iets aanpassen en ieder geval de casinonaam eruit halen, dit is iets teveel reclame van het goede en nog in het Engels ook, niet helemaal de bedoeling
  10. JackieNL

    Nieuw Casino

    I wanna let everyone known that *nieuw* online casino is the greatest. They have lots of good game providers and also a nice customer support. I really enjoy playing here! I would recommended this casino to everyone. Enjoy!
  11. Misschien makkelijker om aan de site zelf te vragen? Als je nooit een storting hebt gemaakt zul je waarschijnlijk 250 EUR kunnen uitbetalen waarna de overige 200 EUR wordt verwijderd.
  12. Hoi. Ik had een vraag . De maximum cashout van freespins winnings op de site waar ik gewonnen heb is 250 euro. Ik heb 450 gewonnen. Kan ik ook 250 laten storten. En dan na die storting nog een keer 200?
  13. Don Dadda

    bobcasino oplichters

    Hoi Sabina! Bob Casino is een casino met MGA licentie dus wanneer je problemen hebt sta je in ieder geval best sterk. Aanleveren documenten: iets meer dan gebruikelijk maar is vrij normaal (maak altijd privé gegevens onzichtbaar). Mocht je inderdaad alles bewust verkeerd ingevuld hebben dan staan ze in hun recht (dus niet een kleine spelfout). Als het goed is heeft Bob Casino een ADR die deze problemen oppakt (Alternative Dispute Resolution). In het geval van Bob Casino is dat The Pogg. Wat ik zou doen: Eerst klacht naar Complaints department van Bob Casino; Daarna klacht maken naar ThePogg, daarbij nadrukkelijk aangeven dat je gegevens correct waren ingevuld en dat deze zijn veranderd door Bob Casino om niet uit te betalen, zowel bij klachten department als bij ThePogg vragen naar bewijs in de vorm van logs dat je dat verkeerd zou hebben gedaan.
  14. Goedenavond. Zo dacht ik eens een keertje een gok te wagen in een online casino. Ik heb op goole gekeken en daar zag je een rijtje staan van de beste casino's. Ik kwam uit op bobcasino.com. Ik heb gestart met 50 euro. Bewust geen bonus geaccepteerd omdat ik weet dat je die eerst moet uitspelen. Zo heb ik na een aantal dagen van die 50 euro, 1600euro gemaakt. Ik helemaal in mijn nopjes, voor mij veel geld en ik zag me al met het vliegtuig een keer met de kids weg gaan. Nu komt het: Ik wil het laten uitbetalen. Dit werd elke keer geweigerd. Mijn gegevens zouden niet goed zijn aangeleverd. Het was me even wat, wat ik allemaal moest uploaden; mijn paspoort/ID, mijn bank gegevens met daarop mijn adres, reknr en het logo vd bank en ik moest een print-screen maken van mijn 1e deposit. Na mijn gegevens te hebben gecontroleerd en niks geks te hebben gevonden besloot ik te chatten met de support. Die vertelde mij dat mijn gegevens anders zijn dan dat ik vermeld had, ik moet even een mail gaan sturen naar ze. Dat gedaan en intussen mijn profiel bekeken. Deze had ik netjes allemaal ingevuld toen ik begon met de site. Nu blijkt er overal de mijn achternaam te staan???? vreemd want zo stom ben ik niet om dat overal neer te zetten. Wat verder ook nog goed stond is mij geboortedatum en dat ik een vrouw ben. Ik drukte op wijzigen en tot mijn verbazig kon ik nog wel mijn mobielnr invullen maar de rest kon ik helemaal niet wijzigen. Weer een mail gestuurd naar de support en dit ook even vermeld. Krijg ik een mail terug met de verwijzing naar de T&G rules en dat mijn account verwijderd wordt. Zo wordt ook mijn speelgeld wat ik gewonnen heb, meteen ingenomen en blijft mijn 50 euro die ik gestort heb over die ik kan terug boeken. Zo staat er in de rules dat ze dit mogen doen bij mensen die valse informatie geven of geen informatie willen delen. Knak!!!!!! Ik sta hier zo van te kijken. Ik heb ze nog een mail na gestuurd dat ik geen info achter hou en alle informatie die ik heb gegeven juist is. gevraagd wat er dan fout is? Tevens ook aangegeven dat ik niet eens een uitbetaling kan laten doen. Weer en mail terug gekregen met de vewrijzing naar de T&G rules. Mijn broek zakt hier van af. Ik vind dit zo oneerlijk!!! kan ik wat doen??? Mvg Sabina
  15. maartenna

    Fair Play v.s. online casino

    ik speel vrij regelmatig fairplay bijna altijd multiplayer en ik hebt toch best regelmatig dat ik leuke bedragen van zo tussen de 2 en de 6 k uitbetaal...... speel nu ook al aardig poostje online en heb al aardig wat op me account gegooit maar de kast die ik het meeste speel is nog nooit een beetje gaan lopen..... dus mag hopen dat ie op korte termijn wel een beetje terug betalen gaat
  16. goeie dag ik speel aardig veel op bwin.com bijna altijd de zelfde kast ik heb hier afgelopen tijden aardig wat geld in gegooit nu vraag ik me af waneer me account een beetje terug betalen gaat ??? denk dat het nu toch wel een beetje tijd is dat me account iniedergeval een gedeelte terug betalen gaat
  17. Ter aanvulling op te vermijden Online Casino's ; - Casino4Dreams - Casollo - 1A Casino - Crowncas Casino - Jokerino Deze Casino's zijn allen in het bezit van Stage 5 NV, en doen niet of niet graag aan uitbetalingen. Zelf heb ik een withdrawal lopen voor al 5 weken van EU 1650,00 maar ik heb zelfs nog nooit 1 reactie gehad, laat staan EU 1 van ze ontvangen. De chat-help is een oplichters-joker die je alleen maar zegt wat je wilt horen, maar als het op moeilijke vragen aankomt, ineens van niets weet, alles doorverwijst naar de afdeling die gaat over de uitbetalingen, maar alles zal doorgeven (niet dus). Kortom, blijf absoluut weg van deze Casino's. Op Casinoguru hebben deze Casino's een rating van ten hoogste 4, en worden omschreven als "bad reputation" or worse….
  18. Fontys Student

    Onderzoek online gokken

    Voor onze studie op de Fontys doen wij een onderzoek naar online gokken. Wij zijn benieuwd naar uw mening, ervaring en wat u vindt van de (mogelijke) veranderingen als medio 2020 de Wet Kansspelen op Afstand wordt ingevoerd in Nederland. De enquête duurt ongeveer 3 minuten en is beschikbaar via onderstaande link: https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_cGPRoWotTsRN2Ch Bij voorbaat dank,
  19. Welkom op het forum Jelly, Heb je de voorwaarden van 888Tiger al doorgelezen? Vaak zijn er restricties op no deposit bonuses - 50 is daarbij best een redelijk bedrag.
  20. Hey Don Dadda, Bedankt voor je tips. Mvg, Jeroen
  21. Gisteren maakte ik mijn account aan op 888tiger ik kreeg een nodeposit offer van 25$. Ik speelde blackjack en ging al snel boven de 400$ ik probeerde te uitcashen maar dat lukte niet omdat ik onder het minimum stond. Ik vroeg aan de klantenservice wat de "playtrough" van mijn bonus was. Waarop die antwoorden 1030$. Vanochtend had ik dit bedrag behaald en probeerde ik opnieuw te uitcashen. Echter lukte het opnieuw niet,ik contacteerde opnieuw de klantenservice. Die zeiden dat ik maar 50$ van mijn bonus kon afhalen al de rest werd verwijderd. Dit kan toch niet kloppen? Ik heb een paar screenshots maar die nemen te veel opslag dus die kan ik niet in bijlage toeven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groeten jelly230
  22. Halo Jeroen! Ik weet zo snel niemand voor dit interview, maar je kunt het ook proberen op OneTime (best actief NL forum) of CasinoMeister (Engels forum, ook aardig wat Nederlanders actief).
  23. Hey, Ik ben Jeroen, ik doe de studie Toegepaste Psychologie. Op dit moment doe ik de minor verslavingskunde en samen met mijn groepsgenootje zijn wij opzoek naar iemand die problemen heeft ervaren met online gokken en daarover zou willen praten met ons door middel van een interview. We zijn met een project bezig over de verslaving van online gokken. Daarbij hebben we inzichten nodig van een ervaringsdeskundige. Het gaat daarbij om de normalisering van online gokken en de stigmatisering van verslaafden aan online gokken. Zou iemand ons kunnen helpen?
  24. ohh damn had ik even niet op gelet. Dankjewel voor het verwijderen van mijn persoonlijke gegevens. Wat ik dus vreemd is dat ik gewoon met mijn accountnaam en wachtwoord kon inloggen. En ik er daarom ook vanuit ging dat de rest zoals mijn adres ook zou kloppen. Wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn. Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten? Dat was mijn eerste storting ik kreeg daar inderdaad een deposit bonus. En wat of wie zijn Aspire Global? Mvg Roger
  25. Hoi Don Dada, ten eerste bedankt voor het aanpassen van mijn bericht. Ik wist niet dat dit tegen de regels was van dit forum. Maar natuurlijk wel begrijpelijk. Dus bedankt daarvoor. Als het geld nog niet is terug ontvangen kan ik dit inderdaad laten nakijken maar dan moet ik wel even de account gegevens in een prive bericht ontvangen. Inmiddels is het wel degelijk mogelijk om via Trustly ste storten en op te nemen vanaf een Nederlandse bankrekening. Dus in theorie zou het nu allemaal goed moeten functioneren, en zou het geld als de transactie inderdaad is onderbroken binnen afzienbare tijd weer terug op je rekening moeten staan. Laat maar weten als je m'n hulp nog nodig hebt. VG, SpinSlayer
  1. Meer activiteit laden
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.