Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Eerder
  2. Halo RefaNL, welkom op het online casino forum! In de openingspost deed je het geweldig door alles te anonimiseren, maar in de bijlage (live chat), waren al je persoonlijke gegevens zichtbaar. Ik heb de bijlage op die reden direct verwijderd zodat je deze ook aangepast kunt uploaden. Gegevens die er zeker uit moeten zijn: Adres, Email, Geboortedatum, Volledige naam (ook die van de derde partij)... Om eerlijk te zijn klinkt het als een verhaal die niet aannemelijk is vanuit jouw kant... Je account zou zijn gehacked.. Dan zou de hacker je gebruikersnaam EN wachtwoord moeten weten, ook zou deze zonder er ook maar iets mee op te schieten al je persoonlijke gegevens aanpassen in een casino account waar 0 euro op staat? Ik zou dat ook niet zomaar voor zoete koek aannemen... Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten?
  3. Beste allemaal, Het volgende is voogevallen bij Goliat Casino, Een aantal jaar geleden heb ik ooit een keer een spelers account aangemaakt bij Goliat Casino ik heb toen een keer een storting gedaan maar verder nooit iets gewonnen. Ik ben daarna verder gaan spelen bij andere online casinos en heb eigenlijk nooit meer ongekeken naar Goliat casino. Tot vorige maand een maat van mij tegen mij zei, je moet eens op Goliat casino gaan spelen! Nou zo gezegd, zo gedaan ingelogd met mijn gebruikers naam en mijn wachtwoord (deze gebruik ik beide ook bij andere casinos waar ik speel) en 40 euro opgewardeerd waarmee ik uiteindelijk gespeeld heb tot 1000 euro die ik graag wilde laten uitbetalen. Ik koos de optie uitbetalen via de bank en heb toen ook direct een copy van mijn ID kaart geupload (ik iwst niet meer zeker of ik dat al gedaan had) Op een gegeven moment dacht ik, laat ik een naar mijn account gegevens kijken om te zien of deze nog klopte omdat ik in de afgelopen jaren meerdere keren ben verhuisd. En tot mijn grote schrik gevolged door enorme verbazing zag ik dat een heel ander voor mij onbekend persoon zijn gegevens daar stonden inegevuld. Ik heb toen direct contact opgenomen via de live chat met Goliat Casino en hun uitgelegd wat er gaande was en dat warschijnlijk mijn casino account door iemand was gehackt. De persoon op de live chat zei toen datmijn account direct zou worden opgeschort en een ander team dit ging onderzoeken waarna ik zo snel mogelijk iets van Goliat casino zou horen. Binnen twee weken kreeg ik dan ook een e-mail waarin stond: De gegevens op deze account zijn nooit gewijzigd, punt meer niet. En omdat ik mij dus momenteel verder geen raad weet en wel graag mijn eerlijk gewonnen euros zou willen hebben ben ik opzoek gegaan op internet naar iets wat mij mogelijk zou kunnen helpen op dit forum terecht gekomen. Bewijzen dat het wel mijn account is heb ik ook: De gebruikers naam van mijn account is: SHJ1982 (voorbeeld) Dat zijn de letters van mijn voornamen: (S)imon, (H)endrikus, (J)ozefina. De 82 is mijn geboorte jaar 19(82). (voorbeeld) Dit kan dus absoluut geen toeval zijn met dat hij precies de zelfde account naam en wachtwoord heeft als ik. Zelfs mijn wachtwoord waarmee ik ook gewoon net als de gebrukersnaam mee kon inloggen: SHJ1982 (voorbeeld) dus ook mijn voorletters en mijn voledige geboorte jaar 1982 (voorbeeld) Deze gegevens zijn ook terug te vinden op mijn ID kaart die ik naar Goliat casino heb geupload. Help! Wat zou ik kunnen doen om alsnog mijn gewonnen 1000 euro te krijgen? Graag zie ik jullie reacties tegemoet, Met vriendelijke groet, Roger Zie bijgevoegd: Document copie Goliat live Chat.
  4. Hallo Enna, is IGT nog bij je teruggekomen? Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de uitkomst
  5. Bedankt voor de snelle reactie weer! Dat is uitstekend advies en dat ga ik meteen doen Bedankt voor het zoeken en de hulp
  6. Welkom terug op het forum Enna! De meeste Keno machines zijn inderdaad "saai", allemaal dezelfde kasten met een ander jasje er omheen. Ik heb de kast nogsteeds niet gevondenn, ook niet op de IGT website.. Waarom stuur je IGT geen Email met dezelfde vraag? Dan weet je direct de bestemming van je volgende reis
  7. Hallo, Ik ben Enna en ik heb in mijn vakantie naar de US een aantal casino's bezocht. De leukste spelletjes vond ik toch wel keno, en ik ben dus daarom op zoek gegaan naar keno bij mij in de buurt. In hollands casino is niet echt wat leuks te vinden, ik vraag me af of iemand misschien iets weet over keno in europa. De keno spellen die ik speelde hadden allemaal leuke bonusspelletjes. Ik zal wat youtube links laten zien naar de spellen die ik bedoel. Het gaat vooral om spellen van Spielo/IGT op de power station plus/power station ultra: Hier zijn ook wat slot spellen op te vinden die ik wel in hollands casino heb gezien zoals gypsy moon van IGT. Deze kast vind ik helemaal geweldig en ik vroeg me af of iemand zou weten waar ik zoiets in europa kan vinden? Op dit filmpje staan niet alle spellen die ik zoek maar er kunnen veel meer spellen op zo'n kast zitten dan er word weergegeven, zoals deze: Als je niet zou weten of deze specifieke kast ergens zou staan, weet je dan misschien waar ik in europa veel keno apparaten kan vinden met spelletjes die meer zijn dan alleen vallende balletjes maar ook jackpots, bonus games, etc. Ik weet dat IGT spellen veel in europa/nederland zijn maar hun keno spellen zijn blijkbaar niet heel populair hier, terwijl ik dat juist zo leuk vind. https://www.igt.com/products-and-services/gaming/games#gs:category=13 Ik zou het ontzettend waarderen als iemand mij hiermee kan helpen.
  8. Don Dadda

    magik slots

    Hoi Jackpot30, Nee ik heb zelf nooit bij magic slots gespeeld... Dit online casino valt onder Alpha Interactive Solutions N.V. en staat geblacklist op verschillende casino sites (bijvoorbeeld ThePogg). Dit omdat het bedrijf in verband wordt gebracht met de Game Tech Group N.V. (die is wel bekend van het Enzo Casino Topic).
  9. iemand ervaring met magik slots?
  10. Danny

    thrills casino

    Ik ben bij de rechter geweest maar de rechter zegt ook dat ik een screen shot van het beeld had moeten maken dan had ik meer bewijs gehad en ze hebben me verteld dat netent door malta is geïnformeerd over wat ze hier nu mee gaan doen het is nog niet opgelost en ze hebben er nu naar gekeken netent met thrills maar thrills stuurde mij bericht dat hun de case niet nogmaals gaan nakijken alleen netent schuilt achter thrills en reageerd ook niet op mailtjes netent en ze verwijzen ze me allebei weer naar Malta wat een grap ken je dat spel dood eind dit lijkt erop je valt in een cockpit en je weet niet meer waar je moet zijn
  11. Hallo Spinslayer, welkom op het Online casino forum! Ik zie dat je zelf voor HeroGaming werkt? Zie de Bookmarks van je browser: herogamingtools & provider tools. Helaas komt je post heel erg over als reclame dus zal ik 'm wat aanpassen maar de printscreens laten staan... De vraag is wel interessant, heeft iemand ervaring met Pay&Play..? Misschien voor de bezoeker niet helemaal duidelijk wat een Pay&Play casino is: Je Stort geld met je bankrekening via iDeal ( via Trustly); Het casino krijgt hierbij automatisch je voor- en achternaam en bankrekening van de bank waarmee ze de verificatie doen; Het online casino stuurt uitbetalingen terug naar de bank waar het vandaan komt. Hoe doen jullie dit met grotere bedragen, moeten jullie dan wel accounts verifiëren?
  12. Reclametekst over Speedycasino / Speedybet verwijderd, dat is niet de bedoeling; Printscreens van Topicstarter laten staan; Vraag opnieuw geformuleerd: Wie heeft er ervaring met Pay & Play Casino's? Dus geen account aanmaken maar direct storten en uitbetalen via een Nederlandse bank. Gaat dit echt zo makkelijk?
  13. Don Dadda

    thrills casino

    Hoi Danny ben je gisteren nog bij de rechter geweest?
  14. Danny

    thrills casino

    Van netent heb ik nog niks van gehoord wel van Malta en malta vraagt om een screen shot wat de zaak onmogelijk maakt en zei hebben de zaak geaccepteerd en later hebben ze mij niks kunnen vertellen omdat thrills casino de plaatjes hebben verstuurd aan malta dus malta wil alleen een screen shot hebben als bewijs het word voor mij nu hoogst tijd om netent in te lichten over het gene wat echt gebeurd is ze gaan er alles aan doen om eronder uit te komen en dat gaat ze niet lukken als jij als een speler de halls of gods speelt en je 3 symbolen in je beeld heb gehad van de mega jackpot en een casino zegt staal hard dat ze het niet kennen vinden is wel de makkelijkste manier om ergends onder vandaan te komen.
  15. Don Dadda

    thrills casino

    Als Thrills met bewijzen komt van bijvoorbeeld NetEnt dan denk ik dat je als speler, juridisch gezien, geen kans maakt. Ik ben wel benieuwd wat de rechter hierover zal zeggen, kun je ons op de hoogte houden? Ik kan me geen eerdere soortgelijke zaak in Nederland herinneren.
  16. Danny

    thrills casino

    Don dadda ze hebben niks van ze laten horen nu ga ik 15 mei naar de rechter en zal ze all hun leugens die ze mij verteld hebben in de rechtzaak bespreken en dan even kijken wat de rechter hier mee gaat doen het is duidelijk in mijn beeld gekomen dus ik ben huidig overtuigd ze kennen wél elke keer vertellen dat het vaste systeem alleen de plaatjes op slaan dat zou dan betekenen dat ze de bewijs stukken nooit meer zou de kunnen terug halen en het enigste antwoord wat ik daar op kreeg was
  17. Don Dadda

    thrills casino

    Hallo Danny, Deze zaak loopt al een aardige tijd zeg... Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat een advocaat zo'n zaak oppakt, de slagingskans is in mijn optiek nihil. Je advocaat vraagt nu voor toegang bij Thrills voor verder onderzoek wat in mijn ogen nutteloos is.. Mochten ze hiermee instemmen dan laten ze aan een onafhankelijke expert de Back Office van NetEnt zien waar de afbeelding van de spin wordt getoont, dezelfde die jij ook hebt gekregen. Thrills casino doet nks anders dan het aanbieden van gokkasten gemaakt door een derde partij (NetEnt), meer informatie dan wat NetEnt ze toont over een spin zullen ze bij Thrills ook niet hebben. Daarom denk ik dat je met dit verzoek je tijd verdoet. Dit betekent NIET dat Thrills niet verantwoordelijk is voor de spellen die ze aanbieden, jij hebt weinig te maken met een derde partij als NetEnt. Je zult alleen niks wijzer worden als er een expert langs komt Thrills casino. Heeft Thrills aan NetEnt gevraagd om de betreffende spin te laten onderzoeken? En zo ja, heb jij NetEnt's antwoord hierop gezien? NetEnt zal de enige partij zijn in deze zaak die je gelijk of ongelijk kan bewijzen. Ik hoop natuurlijk dat je de mega jackpot binnen sleept op deze manier, maar ik denk dat je geluk hebt als Thrills het al op een dealtje wil gooien om toekomstige proceskosten te voorkomen (paar duizend euro misschien).
  18. Danny

    thrills casino

    Ik ben er druk mee bezig met deze zaak malta werkt niet mee dus het word tijd om naar de rechter te stappen
  19. Danny

    thrills casino

    Ondanks ze het blijven zeggen de casino heeft mijn verteld dat ze geen media van mijn gameplay hebben alleen plaatjes mooi klaar mee eerst laten zien en dan de gevallen plaatjes opslaan in hun data base ik ben nog niet klaar met wat ze hebben gedaan ik heb al het recht om mijn geld terug te krijgen want het is duidelijk in mijn beeld geweest snel iets veranderen wat plaats vind en dan vervolgens de verkeerde tijden na kijken in de backoffice heb allemaal leugens in live chat dat ze mij lopen voor te liegen
  20. Hoi Dominique, heb je de tweede uitbetaling normaal ontvangen?
  21. Hallo Don Dada, Jammer, ik zag het als meerwaarde en relevant aan het onderwerp.
  22. Hoi Emre! Is je account inmiddels geverifieerd en heb je de uitbetaling ontvangen?
  23. Welkom op het casino forum Player! Voor nu heb ik je 2 linkjes verwijderd (komt nogal spammerig over). Ik wil best toelaten dat gebruikers hun eigen website laten zien, maar niet op deze manier EN als eerste post.
  24. Hoi hoi, Ik zou willen adviseren om eerst goed te oefenen voordat je met echt geld begint te spelen. Je kunt tegenwoordig online roulette gratis spelen. En uiteindelijk blijft het gokken! Er is volgens mij niet een ideale tactiek. Wel zijn er verschillende tactieken en tips waaraan je je kunt houden om het in ieder geval niet uit de hand te laten lopen, het moet wel leuk blijven! Groetjess, Roulette Lover
  25. Hoi Emre, bedankt dat je dit topic up2date houdt, daar hebben toekomstige lezers misschien ook wat aan Ik zelf kan er helaas weinig over zeggen, misschien even een PM naar Dominique in het vorige topic sturen? Al enige beweging vanuit Enzo Casino? Ik hoop voor je dat ze alles voor het weekend regelen en overmaken.
  26. Vandaag weer een nieuw update. Ik heb in de ochtend wezen chatten online chat van enzo casino. Heb weer gevraagd wanneer ik een e-mail van ze krijg om mijn documenten te sturen. De gene die ik strak zei dat ik 5 werkdagen moest wachten. (Wat ik heel raar vind want eerst was het 2-3 dagen/werkdagen). Net heb ik jacob gesproken via de online chat die gister tegen mij had gezegd dat ik moest wachten tot vandaag in de middag of ik iets binnen heb gekregen. Hij verklaarde dat het druk is met de withdrawls en dat ik daarom nog even geduld moet houden tot vandaag/morgen. Ik heb gezegd dat ik al 6 dagen geduldig ben. Heeft iemand dit ook bij enzo casino meegemaakt of kan iemand mij hier iets over zeggen. Alvast bedankt.
  1. Meer activiteit laden
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.