Spring naar bijdragen

anita8

Members
  • Aantal bijdragen

    10
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. Als ze niet willen betalen kun je ook op http://www.askgamblers.com een klacht indienen. Schijnbaar zijn veel casino's daar niet blij mee. Ik heb dat ook gedaan, en toen kreeg ik een telefoontje van de manager van het casino.
  2. anita8

    Spinstation

    GOOD NEWS!!!! Zojuist heb ik met een hele aardig manager van www.spincasino.com gesproken, mark is zijn naam. Hij vertelde me dat ze het heel vervelend vinden hoe het alles gegaan is, en dat ze heel veel last hebben van mensen die misbruik maken van de bonussen. Vooral ook omdat hun een hele hoge bonus geven, wat ook een feit is!!! Natuurlijk heb ik hier alle begrip voor, en ik begrijp dat casino's moeten waken voor dit soort mensen. Ik zei hem ook dat ik inderdaad hoger heb ingezet dan mocht en dat ik dat niet gelezen had en niet wist dat dit niet mocht en dat dit absoluut niet met de bedoeling was om hier misbruik van te maken. Ik begrijp dat casino's regels hebben en dat mensen zich daaraan moeten houden en dat casino's ook heel veel problemen hebben met mensen die niet eerlijk zijn, maar zo ben ik absoluut niet en het was echt een vergissing van mijn kant. Maar hij heeft me dus de toezegging gedaan dat ik mijn winst alsnog krijg!!!!!!! Hij is er van overtuigd dat ik geen verkeerde bedoelingen had, wat ook echt het zo is. Vanavond of morgen staat alles op mijn account en kan ik het gewoon laten uitbetalen. Dit is echt een heel groot gebaar van het casino. Dus hele grote respect voor de manier waarop ze dit afhandelen!!! Ik heb 175 euro gestort op mijn account en won 4000!!!!!!! Die ik nu dus ook echt krijg. Ik denk dat er niet veel casino's zullen zijn die dit op deze manier afhandelen!
  3. Ik hoop echt voor je dat het lukt. Bij ons was het echt een heel hoop gedoe, nou was het verhaal daar nog iets anders maar toch. Ze wilde ook allerlei papieren hebben die niet bestaan en bleven dat volhouden. Ben heel benieuwd hoe dit afloopt voor je.
  4. anita8

    Spinstation

    Nou ik heb dus geen poot om op te staan, de rotzakken. In hun voorwaarden hebben ze staan zeggen ze dat als je een welkomsbonus hebt ontvangen dat je dan niet meer dan 10% van de bonus mag zetten, in mijn geval dus 5 euro. Belachelijk, dat verwacht je toch niet. Het ergste is nog dat ze zeiden dat alles in orde was en dat er geen problemen waren met de betaling en dan ze dan na 4 dagen ineens met deze regel komen. Dus ik neem aan dat ik geen enkel recht van spreken heb en dat hier niks aan te doen is?
  5. Pfff dat doet pijn. Ik heb een probleem met een betaling van "maar" 4000 euro bij spinstation en volgens mij zag ik ergens staan dat die ook van hello casino zijn. Ik heb hetzelfde zo'n beetje meegemaakt, dit is ook een post van mij maar ik krijg mijn mailadres hier niet aangepast en die mail heb ik niet meer dus heb hier een nieuw account aangemaakt. http://www.onlinecasinoforum.nl/topic/91-eurokingclub/ Maar dit was dus een heel hoop gedoe, en blijkbaar staan ze in hun recht. Ik won toen iets van 17.000 euro en ze deden dus ook moeilijk over de naam en het storten van het bedrijf (was ook niet slim was van mij). Ze wilde allerlei documenten hebben die niet bestonden. Uiteindelijk heb ik 7000 euro gekregen, na een hoop gedoe. Maar bij jou hebben ze gelijk het account gesloten. Ik ben klaar met online spelen, wat een oplichters zitten er tussen zeg ze doen alles om maar niet te hoeven te betalen. Ben bang dat je niks gaat krijgen want ze staan in hun recht. Je hebt gestort vanaf een bankrekening die niet op je eigen naam staat maar op naam van je bedrijf en dat mag dus niet.
  6. anita8

    Spinstation

    En zoals ik al bang was, na 4 x de belofte te hebben gekregen dat ze zouden betalen hebben ze nu iets gevonden waardoor ze niet hoeven/willen betalen. Nou is mijn engels niet geweldig maar zoals ik het begrijp ik dat ze het erop houden iets met de bonus en dat ze daarom niet uit willen betalen. Ik zal zo uitleggen wat er is gebeurt eerst hun verhaal: Your account has been found be in breach of clause 6 (xx) of our Promotional Terms & Conditions: (xx) Where a Welcome Bonus and/or No Deposit Bonus has been granted to you, subject to you being required to have met all wagering requirements, you will be limited to a maximum withdrawal value of your total deposits any remaining balance will be forfeited if the casino deems your play to be irregular. For example, equal, zero or low margin bets or hedge betting, shall all be considered irregular gaming for bonus play-through requirement purposes. "State" game abuse is where the player collects gems, coins and other items that initiate a bonus round or free spins, to nearly the point of activating the bonus or free spins, and this is done with the welcome bonus and first deposit, and then the player then plays the balance down to under 1 credit, therefore, cancelling the wagering requirements, then re-entering the game with another deposit of cash only with no bonus and re-entering those games to complete the collection of items to trigger the bonus of free spins. Other examples of irregular game play include but are not limited to, placing single bet in excess of EUR5.00 to initiate a high win during the early stages of game play, then making a significant change in bet size down to less than EUR1.00 a bet until such time as the wagering requirements for that bonus have been met. While a welcome bonus is in play the maximum you may bet on any single bet will be capped at EUR5.00, above this amount will be considered irregular play for bonus play through requirements. The Casino reserves the right to decide in its sole discretion which activities constitute "irregular play" for Bonus Play through Requirements. This clause will only be applied at the discretion of casino management. All progressive wins are exempt from this clause. Therefore, your winnings have been confiscated and your balance has been reduced to the total of your deposits, this is now available for withdrawal. Ik had gestort, en gebruik gemaakt van de bonus inderdaad. Op een gegeven moment had ik 750 winst en die heb ik laten uitbetalen. Toen heb ik de uitbetaling terug gezet en nog een keer gestort en daarna wilde ik die 750 euro weer laten uitbetalen maar dat ging niet want ik had 5 euro bonus staan. Ik heb toen gechat met iemand van hun en die zeiden met dat ik iets van 35 keer mijn bonsu moest verspelen en dat kwam neer op een 3200 euro. Ik was woest en heb toen met hoge inzetten gespeeld, van mijn gestorte geld dus niet de bonus want die was maar 5 euro. Hierop won ik dus veel en op een gegeven moment stond ik op ruim 4000 euro en kon ik ineens weer laten uitbetalen wat ik gedaan heb. 4 keer heb ik de toezegging gekregen dat ze zouden betalen en nu krijg ik net dus deze mail waar ik al bang voor was ze willen niet betalen, ondanks hun belofte. Op die site kun je in de logs alles terug zien wat, hoeveel en hoe laat je speelde, ook wat je gestort hebt en wat je aan bonussen kreeg. Hier heb ik een kopie van gemaakt en dit in exel gezet, zodat ik een overzicht/bewijs heb van iedere seconde dat ik daar speelde wat er gebeurde. Daarin zie je ook wat ik aan bonussen heb gekregen en wanneer ze vrijgespeeld zijn enz enz enz Kan ik hier iets aan doen?
  7. anita8

    Spinstation

    Ja kan niet meer doen dan afwachten. Ze schijnen veel casino's te hebben als ik het goed begrijp, volgens mij zijn het dezelfde als van amsterdamcasino? Als ik meer weet laat ik het hier horen
  8. anita8

    Spinstation

    Kreeg vandaag een mail waarin ze dit zeggen: The reason the withdrawal was returned is due to the account awaiting documents at the time, we have now received the documents and your withdrawal should be processed within the usual time frame, it normally takes 2-5 working days for the funds to reach the account. Maar op 2-9 kreeg ik een mail dat de documenten in orde waren. Ik heb een vaag vermoeden dat dit heel lang gaat duren en dat ze niet gaan betalen, maar we zullen zien
  9. anita8

    Spinstation

    Het is gewoon raar, dat ze al 3x een datum geven waarop ze uitbetalen en hiervan deze 2 keer niet zijn nagekomen. Als ik vraag waarom ze niet betalen krijg ik daar geen reactie op. Ik begrijp niet waarom ze niet betalen. Nu reageren ze ook nergens meer op, valt me mee dat mijn account nog niet gesloten is. Is dit een betrouwbaar casino?
  10. anita8

    Spinstation

    Goedemorgen, Vorige week woensdag 31-8 heb ik bij spinstation gespeeld, ik heb daar 4000 euro gewonnen. Zoals bij alle casino's moest ik hier de nodige documenten overleggen wat ik gedaan heb. Op 2 september kreeg ik een mail dat de documenten in orde waren en dat ze zouden gaan uitbetalen, niet dus. Eerst zeiden ze dat het uiterlijk 3-9 overgemaakt, niet dus. Toen zeiden ze maandag zodra de betreffende afdeling aan het werk gaat maken ze het als eerste over, niet dus. Ze bieden excuus aan voor de vertraging, en doen hun best het zo snel mogelijk het bedrag over te maken maar wanneer zeggen ze niet. Please be advised that there is no problem with your withdrawal. It should be paid within the week most likely sooner. Als ik vraag of er problemen zijn, zeggen ze van niet. Please be advised that there is no problem with your withdrawal. It should be paid within the week most likely sooner. Maar antwoorden op mijn vragen waarom ze niet betalen geven ze niet. Gisteren heb ik gemaild of ik telefonisch met een manager kan spreken en daar krijg ik deze reactie op: Please accept our sincerest apologies for the delay with your funds. Unfortunately we only handle chats and email, no calls I'm afraid, however the matter has been escalated. Kindly allow 24-48 business hours for feedback. De zaak is geescaleerd??? Of lees ik dit nou niet goed? Nu moet ik alleen al op een antwoord 1 tot 2 dagen gaan wachten. Moet ik nou maar gewoon afwachten, of kan ik iets doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.