Spring naar bijdragen

RefaNL

Members
  • Aantal bijdragen

    2
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. ohh damn had ik even niet op gelet. Dankjewel voor het verwijderen van mijn persoonlijke gegevens. Wat ik dus vreemd is dat ik gewoon met mijn accountnaam en wachtwoord kon inloggen. En ik er daarom ook vanuit ging dat de rest zoals mijn adres ook zou kloppen. Wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn. Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten? Dat was mijn eerste storting ik kreeg daar inderdaad een deposit bonus. En wat of wie zijn Aspire Global? Mvg Roger
  2. Beste allemaal, Het volgende is voogevallen bij Goliat Casino, Een aantal jaar geleden heb ik ooit een keer een spelers account aangemaakt bij Goliat Casino ik heb toen een keer een storting gedaan maar verder nooit iets gewonnen. Ik ben daarna verder gaan spelen bij andere online casinos en heb eigenlijk nooit meer ongekeken naar Goliat casino. Tot vorige maand een maat van mij tegen mij zei, je moet eens op Goliat casino gaan spelen! Nou zo gezegd, zo gedaan ingelogd met mijn gebruikers naam en mijn wachtwoord (deze gebruik ik beide ook bij andere casinos waar ik speel) en 40 euro opgewardeerd waarmee ik uiteindelijk gespeeld heb tot 1000 euro die ik graag wilde laten uitbetalen. Ik koos de optie uitbetalen via de bank en heb toen ook direct een copy van mijn ID kaart geupload (ik iwst niet meer zeker of ik dat al gedaan had) Op een gegeven moment dacht ik, laat ik een naar mijn account gegevens kijken om te zien of deze nog klopte omdat ik in de afgelopen jaren meerdere keren ben verhuisd. En tot mijn grote schrik gevolged door enorme verbazing zag ik dat een heel ander voor mij onbekend persoon zijn gegevens daar stonden inegevuld. Ik heb toen direct contact opgenomen via de live chat met Goliat Casino en hun uitgelegd wat er gaande was en dat warschijnlijk mijn casino account door iemand was gehackt. De persoon op de live chat zei toen datmijn account direct zou worden opgeschort en een ander team dit ging onderzoeken waarna ik zo snel mogelijk iets van Goliat casino zou horen. Binnen twee weken kreeg ik dan ook een e-mail waarin stond: De gegevens op deze account zijn nooit gewijzigd, punt meer niet. En omdat ik mij dus momenteel verder geen raad weet en wel graag mijn eerlijk gewonnen euros zou willen hebben ben ik opzoek gegaan op internet naar iets wat mij mogelijk zou kunnen helpen op dit forum terecht gekomen. Bewijzen dat het wel mijn account is heb ik ook: De gebruikers naam van mijn account is: SHJ1982 (voorbeeld) Dat zijn de letters van mijn voornamen: (S)imon, (H)endrikus, (J)ozefina. De 82 is mijn geboorte jaar 19(82). (voorbeeld) Dit kan dus absoluut geen toeval zijn met dat hij precies de zelfde account naam en wachtwoord heeft als ik. Zelfs mijn wachtwoord waarmee ik ook gewoon net als de gebrukersnaam mee kon inloggen: SHJ1982 (voorbeeld) dus ook mijn voorletters en mijn voledige geboorte jaar 1982 (voorbeeld) Deze gegevens zijn ook terug te vinden op mijn ID kaart die ik naar Goliat casino heb geupload. Help! Wat zou ik kunnen doen om alsnog mijn gewonnen 1000 euro te krijgen? Graag zie ik jullie reacties tegemoet, Met vriendelijke groet, Roger Zie bijgevoegd: Document copie Goliat live Chat.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.