Spring naar bijdragen

Evolution Roulette (via Mr green)


teddy

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik speel vaak online casino (roulette + gokkasten + sportbets)

 

Nu speelde ik afgelopen donderdag roulette op Mr green (Evolution Gaming).

 

Ik plaatste een inzet en 1 van de juiste nummer viel.... de connectie viel weg en werd na een halve 10- tot 20 seconden weer hersteld....

Mijn inzet stond nog steeds zoals eerder geplaatst..... Het spel ging daarna verder en 1 van de juiste nummers viel de volgende draai.

Tot mijn verbazing kreeg ik alleen mijn inzet terug en niet de winst erbij geschreven....

 

Hierna direct contact gezocht met de klantenservice van Mr green via de chat en het uit laten zoeken. Antwoord: in de logs is niets terug te vinden, dus alles is goed gegaan

 

Vandaag voor de laatste keer gevraagd aan de accountmanager wat de status hiervan is (want Mr green is niet zo goed in het uit hunzelf sturen van antwoorden)?

Antwoord: in de logs is niets terug te vinden, dus alles is goed gegaan (zonder enig excuus).

 

Helaas is zelfs nu door mijn frustraties zelfs mijn account permanent gesloten........... al had ik al eerder waarschuwingen gehad... ik frustreer mij gewoon aan het feit hoe luchtig zowel Mr Green als Evolution Gaming omgaan met zoiets.... zelfs ook rechtstreeks contact proberen te zoeken met Evolution Gaming, maar die reageren al helemaal niet. Geen verklaring of excuses voor dit geval.

 

Iemand ervaring met problemen bij Evolution Gaming (roulette) ?

 

Ik wil Mr Green echt niet door t slijk halen hiermee, maar vind het wel zielig dat zij dit als aanbieder niet serieus opnemen en zelfs mijn account definitief sluiten, terwijl ik bij hen klaag over de provider van het roulettespel... Denken ze nu echt dat ik het uit mijn laars lap!?

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Teddy, Welkom op het forum. 

Bekend probleem en dit heeft niet alleen betrekking op Evolution of Mr Green maar dit probleem kan je overal tegenkomen. 

In feite zeggen ze dus: In de logs is niets te zien. 
Daarmee bedoelen ze te zeggen: Wij kunnen de specifieke inzet, zoals u deze omschrijft niet vinden.

Dat komt omdat in dit geval een technische storing bij Evolution plaats vind waarna ze de betreffende inzet annuleren. Zodoende kan Mr. Green ook niets terug vinden in de log bestanden (omdat de betreffende inzet simpelweg nooit heeft plaatsgevonden). En precies dat is dan ook de reden waarom je je inzet wel terug hebt ontvangen op je account. Als er immers geen inzet heeft plaatsgevonden zou het erg lullig zijn als deze wel van je balans wordt verrekend. 

Ik heb dit zelf ook meegemaakt bij twee casinos. Een keer was dit op Evolution Roulette en een keer op Live Roulette van Net Ent. 
Vervelend maar je kan er weinig aan doen.
Een technische storing kan immers altijd ontstaan. 

Het gaat erom dat je je inzet terug krijgt en als dat het geval is dan is de zaak af. 

Draai het voor de grap even om: 
Stel je voor je had verloren bij deze technische storing, had je dan contact opgenomen met het casino om te vermelden dat je je inzet terug hebt gekregen? 
Ik in ieder geval niet. In feite ontstaat er dus alleen een discussie als je net de pech hebt dat je tijdens die technische storing had gewonnen. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Aangezien ze jouw account bij Mr Green hebben gesloten wil je adviseren om te spelen bij Klaver Casino (Live casino van het Portomaso Casino op Malta) of Polder Casino (Live Casino van NEt Ent). Kroon Casino heeft ook Net Ent en Evolution. Maar door je ervaring met Evolution vermoed ik dat je liever een andere live casino leverancier wilt proberen? 

Succes!




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Wat belangrijk is om goed te kunnen spelen bij Evolution Gaming (via MrGreen, Oranje Casino, Kroon Casino, of welk online casino dan ook) is ervoor te zorgen dat je een goede, snelle internetverbinding hebt, met zo min mogelijk latency (vertraging). Verder kan het geen kwaad om regelmatig je cookies weg te gooien en je cache te legen. Ook kunnen andere applicaties die je op de achtergrond hebt draaien, zoals bijvoorbeeld Spotify, invloed hebben. Ik adviseer je dan ook om, als je speelt, andere applicaties te sluiten.

Mocht het toch een keer niet goed gaan, dan is het verstandig om iig de speelronde te noteren, of een screenshot te maken (alhoewel dat lastig kan zijn natuurlijk). Daarmee kun je contact opnemen met de helpdesk. Ben je een trouwe gast bij het casino, dan wil men nog wel eens een bonus geven voor het ongemak. Op onze site (zoek op speltips voor live roulette) vind je een compleet overzicht van alle speltips.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

@ CasinoJournaal, welkom op het casinoforum! Het enige advies wat ik nog mis in het bovenstaande is gebruik maken van Google Chrome, dit maakt vaak een flink verschil in de streaming kwaliteit. Verder een mooie website - probeer je berichten wel zo objectief mogelijk te houden :)

 

@ Teddy, helaas weet ik niet hoe serieus ze op klachten ingaan bij Mr Green en Evolution Gaming. Mr Green zal ongetwijfeld bij Evolution hebben gevraagd om de betreffende spin na te kijken -- Als Evolution dan aangeeft dat er geen inzet is geplaatst voor de betreffende spin (onderbouwd), dan kan ik Mr Green geen ongelijk geven. Helaas wordt er wel vaak vanuit gegaan dat een speler ongelijk heeft tenzij het tegendeel wordt bewezen. Dit had zo te lezen wel op een andere manier opgelost kunnen worden, maar dat is moeilijk aan te geven zonder iets te weten over je speelgeschiedenis (bijvoorbeeld eerdere waarschuwing).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Don Dadda, bedankt! Google Chrome is inderdaad nog een goede tip. Bedankt voor je compliment over de site.. en ik zal mijn berichten objectief houden. ;)  

 

Verder over het accepteren van inzetten; dat blijft gewoon een heel lastig punt. Want als inzet door vertraging onderweg te laat aankomt bij de gameserver van Evolution, dan neem je simpelweg niet deel aan die ronde. Of je nu verloren of gewonnen zou hebben. Je kunt het een beetje vergelijken met als je met een goed ingevuld Toto formulier naar de sigarenzaak gaat om je prijs te claimen, maar je komt onderweg in de file terecht. Dan heb je ook pech. Maar als je een trouwe speler bent, en Evolution geeft aan inderdaad een poging tot inzetten te hebben geregistreerd, dan strijkt het casino soms wel eens met de hand over het hart. Maar dat verschilt heel erg per casino (en hangt ook af van of je veel speelt of niet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.