Corby Geplaatst 16 november 2015 Rapport Share Geplaatst 16 november 2015 Hoi, Vorige week heb ik een account aangemaakt op kroon casino. Daar heb ik middels iDEAL 1 storting op gedaan, en 2 stortingen met een paysafecard. In totaal heb ik 150 euro gestort, en won ik 500 euro. Ik vroeg een uitbetaling aan van 650 euro, en heb een kopie van mijn paspoort gestuurd ter verificatie. Kort daarop ontving ik een email van de klantenservice, dat mijn account per direct gesloten werd, en dat al mijn winsten werden ingenomen. De reden was dat ik een vals account zou hebben aangemaakt, geen idee waarover dat ging. Mijn partner heeft in het verleden een account gehad, en heeft zichzelf toen tijdelijk laten blokkeren ( was ik niet van op de hoogte ). Het kroon casino is er nu van overtuigd dat mijn partner onder mijn naam speelt en mijn gegevens ten onrechte gebruikt, pertinent niet waar. Wij gebruiken allebei dezelfde bankrekening ( en/of rekening ) en kroon zegt dat ik nu dus fraudeer. Na ruim 1 week is de conclusie van de klantenservice niet veranderd. Ze willen mijn inleg van 150 euro terugbetalen, maar de winst wordt ingenomen door het casino. Heeft iemand enig idee op welke manier ik stappen zou kunnen ondernemen hiertegen? Mijns inziens een zeer duistere zaak, terwijl kroon bekend staat als betrouwbaar casino. Vriendelijke groet, R. Corbach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Hoi Corby! Dat is niet zo best! Mag ik vragen of je gebruikt hebt gemaakt van bonussen? Ik kan het volgende in ieder geval terugvinden in hun Algemene Voorwaarden: Kopje 2: 8. Als u meer dan één account opent of probeert te openen, mag Kroon Casino een of al uw accounts naar eigen inzicht blokkeren of sluiten. Mocht Kroon Casino beslissen één account open te laten, dan is dat het eerst geopenede account in de meeste gevallen, waarnaar uw eventueel resterende saldo zal worden overgemaakt. Kroon Casino zal administratiekosten van 10% (minimaal €30) in rekening brengen voor elke andere account die u geopend hebt, afgezien van eventuele andere kosten die in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden van toepassing zijn. Kopje 3: 3. Het storten van tegoed op het casino account van Kroon Casino is enkel toegestaan voor het spelen bij Kroon Casino. Verdachte activiteiten op een casino account zouden ertoe kunnen leiden dat de betreffende speler wordt gerapporteerd aan de relevante autoriteiten en dat de tegoeden op het account worden bevroren. Het kan tevens leiden tot de sluiting van het casino account en de confiscatie van het tegoed op het casino account dat gesloten wordt. Maar het bovenstaande punt is heel breed (kan makkelijk misbruikt worden door het casino). Kopje 4: 15. Indien Kroon Casino zich ervan bewust wordt dat een speler inzetten plaatst of speelt vanaf meerdere accounts die hij onrechtmatig heeft geopend dan worden alle inzetten ongeldig verklaard. Kroon Casino behoudt zich het recht voor om verdere stappen te ondernemen indien dit noodzakelijk wordt geacht. Over het algemeen is Kroon Casino best makkelijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst 26 november 2015 Heb je het kunnen oplossen met Kroon Casino Corby? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UME1234 Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Hoi Corby, Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt bij Royal Panda Casino. En ook zij betalen niet uit. Had bijna €30.000 gewonnen... Tot de dag van vandaag geen cent gezien. Ook de mga doet er totaal niets aan, je wordt gezien als crimineel. Als speler heb jk het wel gehad met de online casino in Malta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.