UME1234 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Heb slechte ervaring met royal panda. Heb 1/2 jaar geleden samen met kennis een account aangemaakt om samen te spelen. Na een tijdje moest ik 1/2 weg naar buitenland en heb netjes gevraagd account te sluiten dit ook in overleg met mijn kennis. Ivm privacy niet meer dan NORMAAL dat we dit vragen, Dit hebben ze gedaan en ze gaven aan om ooit weer eens te komen. Na 1/2 jaar terug, maak ik account aan voor mezelf te spelen Ik win €30.000 euro Nu betalen ze niet uit heb oude account verzwegen zeggen ze, was account wat ik samen had. Dit is ongelofelijk en vind het een zeer crimineel casino. Sta 1 maand lang op de site als winnaar en ze betalen niet uit. Mijn advies nooit daar spelen het zijn bedriegers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Hoi UME1234, Het is natuurlijk niet de bedoeling om meerdere accounts aan te maken. Op die manier kunnen spelers dubbele bonussen claimen en is het onmogelijk om als Royal Panda zijnde te controleren of het vorige account is gesloten vanwege verslavingsredenen. Tot zover de redenen waarom meerdere accounts niet zijn toegestaan... Mag ik vragen hoelang je al speelde voor je de 30.000 EUR won? Was dit binnen enkele dagen of hebben ze je eerst voor een lange tijd laten spelen? Fijn 2016 gewenst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UME1234 Geplaatst 4 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Hallo Don, Het opheffen van het account had te maken met 1/2 jaar buitenland en overleg van mijn kennis. Het ontvangen van dubbele bonussen is niet aan de orde, aangezien er restricties zijn verbonden aan het uitbetalen. Na 2 dagen spelen had ik het bedrag. Maar tot op heden niet uitbetaald 3 maanden verder. Ik adviseer dan iedereen ga niet bij hun spelen ze zijn niet eerlijk en niet te vertrouwen. UME1234 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Paar puntjes om goed inzicht te krijgen in het probleem: Heb je van tevoren gevraagd of je een nieuw speelaccount mocht aanmaken? Toen je met je kennis speelde, was dit een account op jouw naam? Heb je nog in je mailbox de uitnodiging om ooit weer te komen spelen? Ondanks dat er restricties zijn betreffende bonussen blijft het gratis geld wat ze eventueel dubbel hebben uitbetaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UME1234 Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Hallo Don, In de laatste mail na het sluiten van het account stond we zien je graag terug. Waarom zou ik toestemming moetn vragen. In mijn ogen en denk dat heel nederland zo denkt ben je toch geen antwoord verschuldigt? Als ik en abonnement ergens afneem, en zeg het op. Daarna word ik opnieuw lid, krijg ik toch ook een anders lidnummer. Het account stond op mijn naam, hij kwam vaker bij mij. Wel hebben we af en toe betaald met zijn rekening. Ik heb alle correspondentie bewaard, zelf dat ik welkom was, de prijs had gewonnen, en dat ze gaan uitbetalen. Bij de laatste keer, gaf het casino aan dat ik voldaan had aan de bonus voorwaarde dus kon ik uitbetalen. Onlangs heb ik nog een uitnodiging gehad om lid te worden. Hoe zuur kan het zijn? Ze wilde mij €15,-- storten op het 1e account. Ik zeg nee ik wil op mijn eigen naam verder en ze moeten eerlijk zijn. Als ze zo doorgaan krijgen ze het nog zwaar want ik laat het er niet bij zitten.. Heb jij contacten met hun en kan jij helpen? Gr UME1234 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Ik heb helaas geen contacten bij Royal Panda om je te kunnen helpen UME1234. Zou wel goed zijn om Royal Panda hier ook op te wijzen zodat hun het verhaal vanaf de andere kant kunnen belichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Het is alweer ruim een maand geleden Ume, heb je het inmiddels wel op een redelijke manier kunnen oplossen met Royal Panda Casino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
syrus2 Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Hi UME1234, Ik zag je bericht staan en het is niet nieuw ( ik hoop dat jouw probleem inmiddels opgelost is ) . Gezien mijn ruime ervaring met online casino's , dacht ik ga ik je effe iets uitleggen. Ik zit ook bij Royal panda . Je zei in je laatste bericht : we hebben af en toe betaald met zijn rekening . Toch ? Dus met de rekeningnummer van je kennis . Now, Dat kan dus een probleem zijn ( niet alleen bij Royal panda , maar ook met elke andere online casino ). Als je bij een online casino speelt , je moet : 1- Van een vaste IP adres spelen . Ik ken iemand die op zijn mobile een account gemaakt en na een paar keer spelen, had op zijn laptop met de zelfde account ingelogd en gespeeld . Zijn winst was niet uitbetaald op verdenking van Multi accounts ( en dit , omdat hij 2 verschillende IP adressen had gebruikt ). 2- Je moet van een vaste rekening nummer betalen . Dit houdt in dat je naam op je rekening nr moet precies zelfde zijn als je naam waar je, je mee geregistreerd hebt voor je nieuwe account . Dus als je een nieuwe account hebt, en je maakt je een bedrag over vanaf een nieuwe rekening nummer ( anders dan rekeningnummer van je kennis ) , dan kan de casino moeilijk doen. Indien je een nieuwe account hebt en je bent van plan om met een nieuwe rekeningnummer te betalen ( in dit geval met je eigen rekeningnr dus ) , dan had je dat per mail moeten doorgeven . Mag ik vragen of je dat gedaan hebt ? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik sta niet aan de kant van Royal panda hier. Ik wou je alleen maar zeggen dat online casino's zijn zeer streng als het om meerdere accounts , of verschillende IP adressen gaat . Hoe dan ook. ik hoop dat je, je geld betaalt krijgt en dat het allemaal goed komt. 30,000 euro is geen zakcentje . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UME1234 Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hallo Syrus2, Mijn kennis en ik wonen in dezelfde buurt, betalingen ging alleen over mijn bank rekening. Dus er zijn geen 2 rekeningen. Wat betreft IP adressen wij hebben 1statisch adres ook hier niets mis mee. Waar Royal Panda mee aankomt kakken, is dat ik 2 accounsts zou hebben. Het officeel gesloten account, en 1 voor mezelf. Als een account opgeheven is , heb ik geen 2 accounts simpel zat een kind kan de was doen. Echter Royal Panda weigert hiermee te denken. Ook de MGA werkt niet mee, zij houden de casino's bijna allemaal een hand boven het hoofd. Maar wat bedoel jij , ik zit ook bij Royal Panda, spelen ?? Stop er mee ga weg. Ik ben zo ver dat ik er een rechtzaak van ga maken, ik laat me toch niet beduvelen door mensen die niet eerlijk zijn ! Ze moeten gewoon per direct sluiten. Maar ik haal mijn gelijk desnoods moet ik naar Malta toe. Sta je 1 maand lang als winnaar op de site, heb je veel geld ingezet in verleden wordt je gewoon afgewimpeld. UME1234 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.