pleuntje3 Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Ik had bij Sugar casino meerdere keren gestort (nooit geen problemen), uiteindelijk win ik 700 euro en wil dit uitbetalen. Dit wordt geweigerd, omdat ik meerdere accounts (waarvan ik zelf niet op de hoogte ben) zou hebben en mijn uitbetaling wordt afgewezen en mijn inzet van 20 euro wordt terug op mijn account gezet. Maar nu vraag ik om bewijzen in de live chat over de andere acounts, maar die kunnen ze me niet geven. Ook een mail gestuurd naar support@sugarcasino.com en hiervan krijg ik zelfs geen enkele reactie terug. Het minste wat ze zouden moeten doen is toch mij de bewijzen laten zien van de andere accounts!! Geen uitbetaling - Geen bewijs - Geen reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Hoi Pleuntje3! Hoe kom je bij een Sugarcasino terecht? Ik zie helaas alleen een curaçao licentie waarmee je als speler weinig kan uithalen als een online casino zo'n beslissing neemt. Hoelang speelde je al bij Sugar en hoeveel stortingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Heb je het probleem kunnen oplossen met Sugarcasino Pleuntje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.