DonaldD Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Ik speel al jaren allerlei on-line casino's en dit heeft me al een hoop lol bezorgd in het leven. Tuurlijk winnen is er (lang) niet atijd bij, maar je doet het jezelf allemaal aan. Ik heb eigenlijk altijd positieve ervaringen met help-desks / chats bij vragen ed. Ook nimmer problemen gehad bij uitbetalingen, zelfs niet bij dubieuze casino's. Maar nu heb ik wel een hele slechte ervaring meegemaakt bij Mr Green Casino. Als eerste werd al heel sneaky een bonus toegevoegd aan je deposit, zonder aankondiging / keuze wel of geen bonus. Na een poosje had ik het wel gezien. De meeste spelen bij Mr. Green zijn ook te vinden bij tig andere casino's. Ik had zo'n 50 winst gemaakt, dus vroeg een uitbetaling aan. Toen pas werd het mij duidelijk dat er sneaky een bonus was toegevoegd, deze werd van de balance afgetrokken. Uiteindelijk bleef er nog geen 100 over. Voor er uitbetaald wordt verlangt Mr. Green kopieën van verschillende documenten, Dit is gebruikelijk bij bijna alle on-line Casino's. Mr. Green heeft een eigen systeem; oploaden van documenten via de webcam. Aangezien de meeste documenten een plastic seallaagje heben, is het zwz niet mogelijk scherpe kopieën te scannen. Ik heb diverse pogingen ondernomen om documenten te oploaden, maar het systeem van Mr. Green accepteerde geen enkele kopie. Eigen scans werden ook niet geaccepteerd. Het is dus onmogelijk om de verlangde documenten te oploaden en wordt er dus ook niet uitbetaald. Na veel heen/weer gemail heb ik mijn centjes nog steeds niet. Van de administratie/ondersteuning heb ik ook al geen hoge pet op. Ga er maar van uit dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Mensen ga niet bij Mr. Green spelen!! (Ik had mijn bril niet op bij het opmaken van het onderwerp en zie nu een vette tikfout; Mr. Geen ipv Mr. Green. Hoe kan ik dit aanpassen???) p.s. Op mijn verzoek om accoord te gaan met mijn withdrawal en na uitbetaling mijn account op te heffen, kreeg ik als antwoord; we willen wel meewerken aan het opheffen van uw account, maar er wordt niet uitbetaald zonder de vereiste documenten. p.s. nog een mail van Mr. Green, nadat ik minstens 10x geprobeerd heb te uploaden en ook via de mail documenten heb verzonden. 'Bedankt voor uw bericht. Nogmaals u kunt de documenten emailen. Dit zal niet geweigerd worden door het systeem. Mochten uw documenten niet scherp genoeg zijn, is het aan uw zelf dit te fixen.Daar kunnen wij u niet bij helpen, helaas. Verificatie is echt strict noodzakelijk vanwege licensie eisen van de Malta Gaming Authority (MGA) waar wij onder vallen'Excuses voor het ongemak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Hoi DanaldD! Ook ik heb slechte ervaringen gehad met de accountverificatie bij Mr Green. Het enige wat je kan doen is geduld hebben en regelmatig blijven inpluggen per E-mail (hier ook de documenten naar sturen - naast het standaard systeem). Dit ging destijds via klantenservice@mrgreen.com - hier kreeg ik een Nederlandse medewerker te spreken. Mr Green heeft gelijk dat ze niet kunnen / mogen uitbetalen voor de verificatie van het speelaccount - jammer dat ze na een aantal jaar nogsteeds problemen hebben met de klantenservice. Ps. Titel van deze post is aangepast naar Mr Green ipv Mr Geen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 Ik heb nu ook weer problemen met de uitbetalingen die ik heb op mijn Mr Green account. Gestort en gewonnen op 22 april 2016 - Direct de uitbetaling aangevraagd - we zijn nu inmiddels 2 weken later en ik heb nog 0,00 EUR op mijn bankrekening. Inmiddels hebben ze een eerste uitbetaling gedaan die ik nog moet ontvangen maar de tweede grotere uitbetaling staat nog open. Mr Green is naar mijn mening een goed casino maar de service die ze daar verlenen is een ramp. Ik moest in deze 2 weken nogmaals mijn account verifiëren, dit terwijl ze alle documenten al in hun bezit hebben. Uiteindelijk krijg ik mijn geld wel van Mr Green, daar heb ik geen twijfel over, maar de support is daar echt om te huilen qua informatievoorziening en probleemoplossingen (verder zijn ze wel aardig ). Zie de bijlage voor de hoeveelheid communicatie die er nodig is om iets te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.