meh Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Onlangs behoorlijk wat geld gewonnen op Bob casino. Nu willen ze bij de withdrawl een '' bank branch adres'', dit was mij onbekend maar nu kan ik mijzelf gerust ''hobby'' expert noemen... Echter schijn ik maar niet de juiste in te voeren, heeft iemand hier ervaring mee, en wellicht het antwoord voor mij? Hun klantenservice lijken net robots, ook via de email is het niet veel beter. Ik vermoed eerlijk gezegd dat zij dit allemaal rekken, in de hoop dat ik wat/alles vergok maar mss ben ik paranoide ( ik ben al 1,5 week bezig ). Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 19 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2021 Hier zou ik gewoon het adres van je bank gebruiken, even Googlen naar je Banknaam + Branch address. Bijvoorbeeld voor de Rabobank kom ik op: https://www.rabobank.nl/particulieren/betalen/service/betalen-en-opnemen/bic-swift-iban/ Adres: Croeselaan 18 3521 CB, Utrecht Zolang de tenaamstelling klopt met de IBAN zal het geld dan vast wel aankomen. Je raad je aan om vanaf nu gewoon bij de legale casino's in Nederland te spelen, daar zal je dat gezeur niet meer hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.