Spring naar bijdragen

Bob Casino betaalt niet uit en wil een ''Branch adress'' van mijn bank


meh
 Share

Recommended Posts

 

 

Onlangs behoorlijk wat geld gewonnen op Bob casino. Nu willen ze bij de withdrawl een '' bank branch adres'', dit was mij onbekend maar nu kan ik mijzelf gerust ''hobby'' expert noemen... Echter schijn ik maar niet de juiste in te voeren, heeft iemand hier ervaring mee, en wellicht het antwoord voor mij? Hun klantenservice lijken net robots, ook via de email is het niet veel beter.

Ik vermoed eerlijk gezegd dat zij dit allemaal rekken, in de hoop dat ik wat/alles vergok maar mss ben ik paranoide ( ik ben al 1,5 week bezig ).

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zou ik gewoon het adres van je bank gebruiken, even Googlen naar je Banknaam + Branch address.

Bijvoorbeeld voor de Rabobank kom ik op: https://www.rabobank.nl/particulieren/betalen/service/betalen-en-opnemen/bic-swift-iban/

Adres:

Croeselaan 18
3521 CB, Utrecht

Zolang de tenaamstelling klopt met de IBAN zal het geld dan vast wel aankomen.

Je raad je aan om vanaf nu gewoon bij de legale casino's in Nederland te spelen, daar zal je dat gezeur niet meer hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.