Spring naar bijdragen

7red onbetrouwbaar?


Febyo

Recommended Posts

Ik ben al langere tijd klant van 7red, echter had ik de laatste twee jaar niet gegokt via 7red omdat ze geen iDEAL meer ondersteunden. Laatst kwam ik erachter dat ze weer iDEAL hebben...dus ik even geld gestort vervolgens heb ik een leuk bedragje gewonnen...

Nu vragen ze om mijn documenten en is mijn account geblokkeerd...en ik lees in hun voorwaarden ook dat ze geen Nederlandse spelers meer accepteren. Dus ik denk dat mijn account niet wordt geactiveerd. Nou is mijn vraag of voor iemand anders dit herkenbaar is en of er andere ervaringen zijn met 7red????.

Met vriendelijke groet,

Febyo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Febyo welkom op het onlinecasinoforum!

 

7red.com heeft enige tijd problemen gehad met de kansspelautoriteit, zie hiervoor ook de website van de kansspelautoriteit zelf: http://www.kansspelautoriteit.nl/besluiten/sanctiebesluiten/7red-com/ - om die reden zullen ze op de website ook moeten aangeven dat ze geen Nederlanders accepteren. Het feit dat ze iDeal bieden geeft denk ik wel aan dat je er nog wel gewoon kan / mag spelen. 

 

Het is normaal dat een online casino om documenten vraagt, bepaalde privé informatie mag je hierbij onzichtbaar maken (zoals sofi nummer, andere transacties op je rekeningen etc.). Normaliter hoef je pas deze procedure te doorlopen wanneer je 2000 EUR of meer aan uitbetalingen hebt gedaan (totaal). Ik ga er vanuit dat ze je gewoon zullen uitbetalen, ze hebben immers je storting ook geaccepteerd.

 

Mochten ze niet uitbetalen dan hoor ik dat graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Febyo, heb je inmiddels je uitbetaling van 7red casino ontvangen? :-)

Hoi Don Dadda, allereerst bedankt voor je interesse...vorige week hebben ze mijn account weer heropend en vervolgens heb ik direct de uitbetaling opnieuw aangevraagd, op dit moment hebben ze ''onderhoud'' aan hun betalingssyteem waardoor de uitbetaling later mijn richting op gaat komen zeggen ze...ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice maar niemand weet daar wanneer de onderhoud voorbij is of wanneer ik mijn geld krijg, waarschijnlijk zeer binnenkort...

 

ik word er wel een beetje moedeloos van zo vervelend! kan jij mij vertellen of ik naar mijn geld kan fluiten of dat ik me geen zorgen hoef te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok gelukkig is je account weer heropend. Wel een raar excuus om niet je uitbetaling te verwerken.

 

Ik verwacht dat ze dit gewoon zullen doen, misschien hopen ze dat je het geld weer zal vergokken? Ze beschikken niet over een MGA licentie maar ik denk wel dat ze de uitbetaling uiteindelijk zullen gaan verwerken. Gewoon geduld hebben en wekelijks een Email sturen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit als reactie van hun, en ik val ze vaker per dag lastig via hun live chat en email...

Thank you for contacting us.

We are currently conducting maintenance work on our payment systems and are working hard to get it back up as soon as possible, so our valued customers such as yourself would no longer experience delays in payments. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. We appreciate your patience as we are improving our service.

I cannot say when your withdrawal will arrive unfortunately since we do not know.

I hope this information was sufficient and I wish you a wonderful day.

Should you have any additional questions, please do not hesitate to contact us.

Please click here to rate the response you received in this email.

Kind regards,

Alexander

Customer Support Agent

En ze zeggen constant hetzelfde, ze weten niet wanneer de onderhoud is verholpen. En het geld kan ik ook niet meer vergokken omdat ik al de uitbetaling heb aangevraagd. Het is vooral frustrerend dat ze geen tijd aan kunnen geven. Ik moet gewoon wachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

ik heb PRECIES maar dan ook precies hetzelfde probleem met 7red 'zoals fabyo en ben al weken met hun aan het mailen,maar ze geven inderdaad altijd hetzelfde antwoord.ik heb zelfs twee keer mijn documenten moeten doorsturen....en weer wachten...inmiddels zijn we 1 maand verder en ik kan hier echt zo pissed over worden!!...ik bedoel,verliezen is al erg,maar als je dan ook nog niet eens je gewonnen geld uitbetaald krijgt,dan komen zij bij mij ook op de zwarte lijst.......en begraven...lol....nee is not funny at all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit als reactie van hun, en ik val ze vaker per dag lastig via hun live chat en email...

Thank you for contacting us.

We are currently conducting maintenance work on our payment systems and are working hard to get it back up as soon as possible, so our valued customers such as yourself would no longer experience delays in payments. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. We appreciate your patience as we are improving our service.

I cannot say when your withdrawal will arrive unfortunately since we do not know.

I hope this information was sufficient and I wish you a wonderful day.

Should you have any additional questions, please do not hesitate to contact us.

Please click here to rate the response you received in this email.

Kind regards,

Alexander

Customer Support Agent

En ze zeggen constant hetzelfde, ze weten niet wanneer de onderhoud is verholpen. En het geld kan ik ook niet meer vergokken omdat ik al de uitbetaling heb aangevraagd. Het is vooral frustrerend dat ze geen tijd aan kunnen geven. Ik moet gewoon wachten...

 

Ik ben al langere tijd klant van 7red, echter had ik de laatste twee jaar niet gegokt via 7red omdat ze geen iDEAL meer ondersteunden. Laatst kwam ik erachter dat ze weer iDEAL hebben...dus ik even geld gestort vervolgens heb ik een leuk bedragje gewonnen...

Nu vragen ze om mijn documenten en is mijn account geblokkeerd...en ik lees in hun voorwaarden ook dat ze geen Nederlandse spelers meer accepteren. Dus ik denk dat mijn account niet wordt geactiveerd. Nou is mijn vraag of voor iemand anders dit herkenbaar is en of er andere ervaringen zijn met 7red.

Met vriendelijke groet,

Febyo

nou,het lijkt verdomd veel op het verhaal,waar ik nu doorheen ga.....na 2 keer documenten te hebben verstuurd,houden ze mij nog steeds in de wacht.....heb jij inmiddels wel je geld mogen ontvangen???ik mail me helemaal het apezuur....alsof ik niks anders te doen heb,hahaha.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.