moroccain Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 goedenavond ik zou graag me verhaal willen uit legen met me ervaring et hello casino (internet casino) ik heb gister avond me aangemeld op de site. heb geld gestort met me zakelijk pas op de gok site. einde van de avond stond ik 60.000 euro winst.(ik super blij) heb alle documenten gemaild inclusief een foto van me bank pas waarmee er is gestort. vandaag kreeg ik een mail dat me account is gesloten en het geld niet zou krijgen. de reden daar van is dat me bankpas niet overeen komt met de account gegevens. heb een eenmans zaak op de pas staat ook me eigen naam op naast de bedrijfs naam. wie kan me helpen of de casino in hun recht staat om de betaling niet te voidoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anita8 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Pfff dat doet pijn.Ik heb een probleem met een betaling van "maar" 4000 euro bij spinstation en volgens mij zag ik ergens staan dat die ook van hello casino zijn. Ik heb hetzelfde zo'n beetje meegemaakt, dit is ook een post van mij maar ik krijg mijn mailadres hier niet aangepast en die mail heb ik niet meer dus heb hier een nieuw account aangemaakt. http://www.onlinecasinoforum.nl/topic/91-eurokingclub/ Maar dit was dus een heel hoop gedoe, en blijkbaar staan ze in hun recht.Ik won toen iets van 17.000 euro en ze deden dus ook moeilijk over de naam en het storten van het bedrijf (was ook niet slim was van mij).Ze wilde allerlei documenten hebben die niet bestonden.Uiteindelijk heb ik 7000 euro gekregen, na een hoop gedoe.Maar bij jou hebben ze gelijk het account gesloten. Ik ben klaar met online spelen, wat een oplichters zitten er tussen zeg ze doen alles om maar niet te hoeven te betalen.Ben bang dat je niks gaat krijgen want ze staan in hun recht.Je hebt gestort vanaf een bankrekening die niet op je eigen naam staat maar op naam van je bedrijf en dat mag dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moroccain Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 dankje wel voor je reactie. heb contact gehad met http://onlinecasinooplichters.nl en me verhaal bij hun neergelegd. heb een reactie gehad met het volgende. Op het eerste gezicht lijkt het er op dat jij volledig in jouw recht staat en recht hebt op het gewonnen bedrag. Een naam op een bankrekening kan geen reden zijn om de winst ongeldig te verklaren. Wel zul jij aan moeten tonen dat jij inderdaad de eigenaar bent van de rekening en een volmacht hebt om die rekening te gebruiken in het casino. Maar dit staat los van de uitkomst van het spel. Houd er wel rekening mee dat elk online casino volgens de vergunningsvoorwaarden de plicht heeft om maatregelen te nemen tegen het witwassen van geld. Echter in dit geval, waar het volgens jouw schrijven slechts een tenaamstelling betreft, zou dat ook geen probleem op mogen leveren. Het lijkt ons raadzaam dat je in een email Hello Casino aantoonbaar overlegt dat jij de eigenaar van de rekening bent, gemachtigd bent om deze te gebruiken en dat jij ze 3 werkdagen de tijd geeft om over te gaan tot uitbetaling. In de mail kun je eventueel aankondigen dat je voornemens bent om een officiële klacht in te dienen bij de Nederlandse Kansspel Autoriteit (dit wil nog wel eens helpen) dat heb ik dus gedaan en het naar hello casino gemaild. het is in behandeling genomen binnen 3 werkdagen krijg ik een reactie van ze dus ben benieuwt heb een kopie van de kvk toe gemaild dat ik de desbetreffende eigenaar ben en de volmachtigde. ik laat het er niet bij zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anita8 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Ik hoop echt voor je dat het lukt.Bij ons was het echt een heel hoop gedoe, nou was het verhaal daar nog iets anders maar toch.Ze wilde ook allerlei papieren hebben die niet bestaan en bleven dat volhouden. Ben heel benieuwd hoe dit afloopt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anita8 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 dankje wel voor je reactie. heb contact gehad met http://onlinecasinooplichters.nl en me verhaal bij hun neergelegd. heb een reactie gehad met het volgende. Op het eerste gezicht lijkt het er op dat jij volledig in jouw recht staat en recht hebt op het gewonnen bedrag. Een naam op een bankrekening kan geen reden zijn om de winst ongeldig te verklaren. Wel zul jij aan moeten tonen dat jij inderdaad de eigenaar bent van de rekening en een volmacht hebt om die rekening te gebruiken in het casino. Maar dit staat los van de uitkomst van het spel. Houd er wel rekening mee dat elk online casino volgens de vergunningsvoorwaarden de plicht heeft om maatregelen te nemen tegen het witwassen van geld. Echter in dit geval, waar het volgens jouw schrijven slechts een tenaamstelling betreft, zou dat ook geen probleem op mogen leveren. Het lijkt ons raadzaam dat je in een email Hello Casino aantoonbaar overlegt dat jij de eigenaar van de rekening bent, gemachtigd bent om deze te gebruiken en dat jij ze 3 werkdagen de tijd geeft om over te gaan tot uitbetaling. In de mail kun je eventueel aankondigen dat je voornemens bent om een officiële klacht in te dienen bij de Nederlandse Kansspel Autoriteit (dit wil nog wel eens helpen) dat heb ik dus gedaan en het naar hello casino gemaild. het is in behandeling genomen binnen 3 werkdagen krijg ik een reactie van ze dus ben benieuwt heb een kopie van de kvk toe gemaild dat ik de desbetreffende eigenaar ben en de volmachtigde. ik laat het er niet bij zitten Als ze niet willen betalen kun je ook op http://www.askgamblers.com een klacht indienen. Schijnbaar zijn veel casino's daar niet blij mee. Ik heb dat ook gedaan, en toen kreeg ik een telefoontje van de manager van het casino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moroccain Geplaatst 16 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Thank you for contacting Hello Casino. Our previous email dated 09 September 2016 refers. Following a review of your account we have concluded that the documentation provided confirms that the account used to deposit with is in the name of....... The Hello Casino account registered is in the name of ........ In conclusion, we regret we cannot accept the funds, thus the winnings have been voided and deposit returned to the relevant depositing method. Trusting this clarifies the matter for you. Kind Regards Accounts Department moroccain 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anita Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ja daar was ik al bang voor, zeker omdat het om een enorm bedrag gaat.Ik hoop dat je het alsnog krijgt.Zou op zoveel mogelijk forums/sites dit probleem vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Hoi Moroccain! Sorry voor de latere reactie. Ik heb bij meerdere online casino's navraag gedaan en het komt geregeld voor dat er met een zakelijke rekening stortingen worden gemaakt. Als je kan aantonen dat het bedrijf op je naam staat heb je naar mijn en hun weten recht op het volledige bedrag. Ze hebben het geld geaccepteerd en winsten zouden dan ook moeten worden uitbetaald (natuurlijk is er wel toestemming nodig van het bedrijf maar dat lijkt me hier geen probleem). Ietsje technischer: het gestorte geld wordt dan als lening uit je bedrijf gezien waarna je het geld kan laten uitbetalen naar je bedrijf waarmee je de lening terugbetaald, natuurlijk moet er wel kansspelbelasting worden betaald indien nodig. Ik hoop dat je eruit bent gekomen? Ben wel benieuwd omdat het om een flink bedrag gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ik ben wel heel erg benieuwd of je het hebt kunnen oplossen moroccain? Gaat om een flink bedrag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderEHV Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Tsjongejonge zeg. Morroccain. Wat een bende. 60.000 euro word er van je gestolen! Ik heb me laatst bij HelloCasino aangemeld en wat me meteen opviel is dat je bij sign up wins uit de freespins pas kunt laten uitbetalen: als ze 100% gwagerd zijn én je daarbij een (eenmalige) storting doet. Ik dacht toen meteen: weg met dit casino. Als een casino een no-deposit-bonus aanbied dan betekent dit dat je de bonus ook zónder deposit kan laten uitbetalen bij 100% wagering. Daarmee toont het casino meteen haar ongelooofwaardigheid aan. Speel op betrouwbare én belastingvrije casino's (bij net wins hoef je geen 29% belasting te betalen, mits gewonnen op slots). Enkele goede in mijn optiek: Casino777, Casumo en Betsson. Bij Casino777 kan het wel zo zijn dat je maximaal een week op je geld moet wachten maar bij mij betalen ze altijd uit. Echter ik heb nog nooit zon groot bedrag gewonnen en ik weet niet of ze dan nog steeds 'betrouwbaar' zijn bij een win van 60.000 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik vind extra regels bij een No Deposit bonus niet slecht Sander! Het is een drempel die ze opleggen om fraude tegen te gaan. Er zullen 100'en spelers via VPN's en verschillende namen accounts proberen aan te maken, als je die allemaal zomaar uitbetaald dan is het einde zoek. Betsson en Casumo zijn inderdaad betrouwbare partijen - ook bij grotere bedragen, ik weet niet of Casino777 een goede partij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts