Henkmoody Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Warom kan ik bij de ene Jackpot game allemaal instellingen instellen en andere jackpot games niet ? Is het niet juist beter met veel opties die je kan instellen? Ik probeer altijd met grote inzetten veel te winnen...of is het jusit goed om met kleinere inzetten vaker te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Wat voor instellingen bedoel je precies? En speel je op een mobiele telefoon of op een normale computer? Kan ook nog verschil inzitten met hoe makkelijk je de instellingen kan aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 De meeste grote jackpot slots vereisen dat je het maximum aantal credits inzet. Bijvoorbeeld, een 3-credit slot spel accepteert een, twee of drie credits per spin, maar betaalt alleen de jackpot uit als je de max inzet. Altijd inzetten voor het maximale aantal lijkt me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Csinolover Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Instellingen verschillen per spel en per aanbieder. Ik heb ook gemerkt dat aanbieders bij nieuwere spellen andere en meer geavanceerde instellingen aanbieden dan bij oudere spellen, misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts