Henkmoody Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Een avond zat ik te pokeren en een maat van me wint en wint en wint maar... snap er niks van. Enige wat hij goed doet is soms hoog inzetten en bluffen... Is dat nou puur geluk? of ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Volgens mij denken veel mensen ten onrechte dat poker gebaseerd is op toeval en geluk. Dat is echter niet het geval, poker is niet alleen gebaseerd op geluk, maar ook op waarschijnlijkheid. Inzicht en een goede berekening van de mogelijkheden is erg belangrijk als het gaat om succesvol pokeren, ik ben er helaas 'nog' niet goed in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Ik kwam toevallig een artikeltje tegen waarin drie mannen die een illegaal pokertoernooi speelden zijn vrijgesproken door de rechtbank met het argument dat pokeren geen kansspel is, maar vooral een behendingheidsspel: https://nos.nl/artikel/601668-rechtbank-pokeren-geen-kansspel.html Zegt genoeg, lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Zegt genoeg natuurlijk dat je best vaak dezelfde mensen aan de finale tafels ziet bij grote toernooien. Kan niet zijn dat deze altijd maar geluk hebben, ze zullen het spelletje ook goed begrijpen en het spel met tegenstanders goed kunnen spelen. Maar ook zij worden weleens vroeg uitgeschakeld, want als je lange tijd zonder goede kaarten blijft wordt het voor iedereen lastig denk ik. Niet een puur geluksspel, maar ook niet alleen een behendigheidsspel vind ik. SportySpice 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Denk het is een beetje van bijden. Ergens kun je heelveel uitrekenen van welke kaarten er nog over zijn ergens weet je nooit helemaal zeker wie welke kaarten heeft. Een deel zal altijd bluffen zijn en een deel weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Hoe kan je nou precies uitrekenen welke kaarten er nog zijn als veel van je tegenstanders folden zonder hun kaarten te laten zien. Snap dat niet echt, moet je slim figuur zijn als je dat echt kan uitrekenen dan. Ben helaas zelf niet zo slim, dus denk ook niet dat ik goeie pokerspeler zal worden. Ook zie ik mezelf niet uren achter elkaar pokeren, heb ik geen geduld voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts