SportySpice Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Heyy! Ik zag dat Planet of the Apes van Netent gelanceerd is. Wat vinden jullie van dit spel? Dacht eerst dat het niet zo mijn ding zou zijn maar valt niet tegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Ik was hem toevallig net aan het spelen en ik vond hem ook niet tegenvallen. Vooral die Dual functie vind ik top! Geeft toch een extra dimentie aan het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Het zijn eigenlijk twee slots in één lijkt het wel. Het is een beetje verwarrend, is het niet? Alle gekheid op een stokkie ik kan niet ontkennen dat de blik opvallend is. Niet alleen trekt het je oog maar ook je nieuwsgierigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Csinolover Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Hoi allemaal! Ik vind hem zelf te gek. Leuke slot met veel functies, misschien niet de beste om mee te beginnen als je nieuw bent met slots. Zover ik kan zien heeft ieder "slot" zijn eigen functies, en zijn er daarnaast 2 functies waarbij allebei de speelvelden tegelijkertijd gebruikt worden: de Dual functie & de Stacked Wild functie. SportySpice 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 30 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 @Csinolover Ben het er mee eens dat het misschien niet de beste slot is voor beginners maar even goed inlezen in alle functies en na een paar keer spelen heb je het jezelf waarschijnlijk snel eigen gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Vind het wel leuk spel, twee keer de kans per spin om wat te winnen is altijd leuk. En als je in bonusspel of iets dergelijks komt dan kan het ook snel oplopen met de winst. Al heb ik dit alleen meegemaakt in het gratis spelen spel. Misschien dat dat zo ingesteld is om spelers te lokken om met echt geld te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 1 november 2017 Rapport Share Geplaatst 1 november 2017 Vanochtend eens een keer met echt geld gespeeld op dit nieuwe spel. Wel echt leuk spel, helaas niks gewonnen maar ook niet verloren uiteindelijk. Heel leuk dat je twee kansen hebt om te winnen, als de eerste spin niet goed is heb je nog een tweede kans. En de spellen bij free spins vind ik ook leuk, hopelijk maak ik nog eens een goede winst ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Die nieuwe Slots zien er steeds beter uit..grafisch ziet het er mooier uit en vloeiende bewegingen. IDD de aandacht weet het goed vast te pakken. Heeft iemand al veel gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts