SportySpice Geplaatst 29 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2017 Hoi! Zijn er hier nog bingo liefhebbers? Ik hoorde laatst over het concept 'Gooische Vrouwen Bingo'. De entree is vrij hoog maar de prijzen bestaan uit artikelen van bekende merken. Zijn er vrouwen die hier weleens geweest zijn en zo ja wat zijn jullie ervaringen? Sorry mannen, girls only. Of andere leuke aanbevelingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Kan je helaas niet helpen. Misschien in het bejaardenhuis om de hoek de wekelijkse bingo haha. Speel je bingo ook online of alleen in real life? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ben inderdaad weleens met mijn grootouders meegegaan naar de Bingo, maar zelf ook nooit aan deelgenomen (al heb ik wel genoten van de bejaardensoos en nog een mooie prijs meegenomen ook destijds) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 @Jack Black Bingo speel ik alleen 'real life', vooral voor de gezelligheid, online eigenlijk nog nooit geprobeerd. Het is echt niet zo suf als het klinkt hoor! Niet alleen voor bejaarden! haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Haha dat is waar @SportySpice.. als je eenmaal lekker in het spel zit, en je hebt je zinnen gezet op een bepaalde prijs, kan het nog aardig spannend zijn! Maar zou niet heel snel uit mezelf naar de wekelijkse bingo gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 @FunkyMonkey ik ga ook niet wekelijks hoor, 1 of 2 keer per jaar met een groep vriendinnen. We maken er altijd een vriendinnenavond van, is altijd super gezellig! Er komen ook echt mensen van alle leeftijden. Dus gewoon een keer proberen! FunkyMonkey 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Kijk…. nu kan ik eindelijk meepraten. Het is bijna onmogelijk om als man een Bingo te betreden..tenzij je volgende date een dame van een bepaalde leeftijd moet zijn… natuurlijk ben ik niet serieus he hahahqa http://www.wvf.nl/home/bingo-voor-mannen FunkyMonkey 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Haha, dat lijkt me wel wat, leuk idee! Die suprise act spreekt me op de één of andere manier wel aan haha. Kan alleen helaas niet bij zijn, balen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Ja Jack ! dit is wel een leuke! Die surpise act doet het hem zeker wel! Jammer dat je niet kan ..ik ga je op de hoogte houden van al het moois wat je gemist hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Nou, vertel. Het was vorige week of een week geleden volgens mij. Ben erg benieuwd hoe het was en wat nou precies de surprise act was haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Op 22-11-2017 om 13:14 zei Henkmoody: Kijk…. nu kan ik eindelijk meepraten. Het is bijna onmogelijk om als man een Bingo te betreden..tenzij je volgende date een dame van een bepaalde leeftijd moet zijn… natuurlijk ben ik niet serieus he hahahqa ( link is nu dood ) Haha ze hebben de link maar snel van hun site afgehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts