FunkyMonkey Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Ook leuk, voor als je niet weet wat te eten vanavond Deze online fruitmachine bepaalt namelijk wat je eet. Door de rollen te laten draaien krijg je elke dag een vers en gezond recept voorgeschoteld, met iedere keer een andere groente in de hoofdrol http://www.agf.nl/artikel/164755/Gokken-met-AGF-de-Groente-Fruitmachine-bepaalt-wat-je-eet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Haha, wat een leuk idee! Wie had dat gedacht, dat gokken ook nog gezonde voordelen zou kunnen hebben. Dit ga ik zeker een keer proberen. Gebruik je dit zelf ook wel eens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 1 november 2017 Rapport Share Geplaatst 1 november 2017 Haha, en wat had je gister te eten dan? Ik zal zelf vanavond ook eens gaan kijken, idee is wel leuk natuurlijk. Blijf gewoon draaien tot er iets lekkers voorbij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 1 november 2017 Rapport Share Geplaatst 1 november 2017 Dit is echt te grappig, dus voor de luie mensen onder ons en niet lukt om te verzinnen wat te koken, lekker beetje gokken en tijdens inspiratie opdoen! Inderdaad wat had je gisteren gegeten LOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 2 november 2017 Rapport Share Geplaatst 2 november 2017 Ook de directe link naar de fruitmachine: https://www.verseoogst.nl/groentefruitmachine Leuk concept, zitten zo te zien ook best goede gerechten bij! De Bietjesburger en de Steaksalade ga ik zeker uitproberen. FunkyMonkey 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 2 november 2017 Rapport Share Geplaatst 2 november 2017 Wat een leuk idee, heb er net eens naar gekeken. Voor elke dag een gerecht en als je het niet bevalt draai je door en laat je je gerechten staan die je wel wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Csinolover Geplaatst 6 november 2017 Rapport Share Geplaatst 6 november 2017 hahaha wat leuk! Ik ben zelf geen keukenprinses dus ik kook graag met recepten. Dit is echt ideaal, ik ben zelf vega en dat kun je ook gewoon aangeven. Ben alleen wel een aantal rare combinaties tegengekomen, wentelteefjes met witlofsalade? Uhm, nee bedankt. Heb wel binnen een minuutje direct m'n gerechten voor de hele week verzameld. Echt een grappig concept, toch leuk om zo een keertje te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 7 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Ah dank voor de directe link @Don Dadda! En voor iedereen die nieuwsgierig is wat ik die avond heb gegeten. Heb gewoon een pizaatje thuis laten bezorgen haha! Heb er nog geen gebruik van gemaakt, maar recept-inspiratie is altijd welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 geniaal zeg! naast hard lachen heb ik er ook nog een paar goede maaltijden uitgehaald! zaten best nog goede tips tussen spinazieburgers met lollo rosso! lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts