Henkmoody Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Zijn er nog mensen die krasloten kopen? Dit was op gegeven moment echt een rage... zag ook regelmatig mensen wat winnen. Is het nu normaal geworden of uit de mode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Ik koop alleen een kraslot als uit alles blijkt dat ik die dag een geluksdag heb Soms zit alles mee of heb je veel geluk op een dag, en dan denk ik gelijk: laat ik dan vandaag ook maar een kraslot kopen. Maar helaas nog nooit echt een dikke knaller ertussen gehad. Maar ach, mijn dag kan dan toch al niet meer stuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 7 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Ja zo doe ik dat ook. Na de wekelijkse boodschappen… of bij een goede meevaller. Ook nog nooit een grote prijs gewonnen maar wel vaak heel dichtbij…misschien is da took de truc waardoor ik elke keer weer toch een kraslot koop. FunkyMonkey 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Ja, dat maakt het inderdaad verleidelijk.. elke keer 'bijnaaa' maar net niet. Ze zeggen toch vaak dat de kans groter is dat je door de bliksem wordt geraakt of zwanger wordt van een vijfling dan dat je de jackpot wint Al ben ik nog nooit bijna door de bliksem geraakt, maar wel vaak bijna gewonnen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Krasloten koop ik eigenlijk nooit, behalve in december. Dat vind ik er echt de maand voor! Zo'n kaart waar je elke dag een vakje open kan krassen. Altijd lastig om niet alles in één keer open te krassen. Krasloten vind ik ook een leuke extra cadeautje tijdens de feestdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Voor mij ook vaak alleen het December Kraslot. Maar die kras ik in een keer open, lukt me niet om elke dag eentje open te krassen. Helaas nog niet meer dan 10 euro gewonnen met zo'n kraslot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 De enige keren dat ik een krasloot neem is als ik in het vliegtuig onderweg ben haha, Ryanair biedt ze dan aan tsja ze moeten toch ergens wat geld vandaag halen, anyway ik denk dat toch vaak het zal wel niet maar ik kan het ook niet laten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Deze december ga ik zeker een paar krasloten halen. Eindejaars bonus op het werk gehad en dan kan ik mezelf wat extra’s gunnen. Als het nogmeer meezit win ik wat moois Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 De december loten staan bij mij elk jaar standaard op mijn sinterklaas en kerst verlanglijstjes. Krijg er vaak ook wel een paar gelukkig. Ben wel altijd ongelukkig met het krassen helaas. Hopelijk meer geluk dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Gewoon vaker proberen maak je ook meer kans. Probeer wel af en toe verschillende loten. Ik hoop er een leuke reis uit te slaan. Idd hopelijk wat meer geluk …zou mooi zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ik haal in december elk jaar een aantal Staatsloten. Er is onderzoek gedaan (op de lange termijn) naar de best winnende combinaties. Ik ben zo vriendelijk om ze met jullie te delen: - staatsloten die eindigen op cijfer 7 of 2 - staatsloten waarvan het gemiddelde van de laatste 2 eindcijfers 4,5 is - de lettercombinaties AZ of BH Wat ik dus altijd doe is 2 staatsloten halen: 1 met de lettercombinatie AZ (eindigend op 72 of 27) en 1 met de lettercombinatie BH (ook eindigend op 72 of 27) Graag gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Haha dank je wel, en heb je er al een keer een mooie winst mee weten te behalen? Misschien dat ik het eens een keer probeer met die cijfers, hopelijk win ik dan eens de hoofdprijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goede tip! Ik koop eigenlijk altijd loten met dezelfde eindcijfers.. mijn 'geluksgetallen' terwijl ik er eigenlijk nog nooit geluk mee heb gehad haha! Misschien moet ik je tips toch maar eens opvolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Denk dat je gewoon bij je eigen getallen moet blijven. Zal je net zien als je het veranderd dat er een leuke prijs valt op je favoriete getallen. Daar wordt je niet blij van denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 @Jack Black Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Dat zou wel heel erg balen zijn als de prijs dan net op de getallen valt waar je normaal voor gaat. Ik zal er maar eens goed over na gaan denken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Ik heb er weer een paar gehaald ja ja salaris is weer binnen…even kijken of er wat moois bijzit voor de duurste maand van het jaar 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Op 23.11.2017 om 00:52 zei FunkyMonkey: Ik haal in december elk jaar een aantal Staatsloten. Er is onderzoek gedaan (op de lange termijn) naar de best winnende combinaties. Ik ben zo vriendelijk om ze met jullie te delen: - staatsloten die eindigen op cijfer 7 of 2 - staatsloten waarvan het gemiddelde van de laatste 2 eindcijfers 4,5 is - de lettercombinaties AZ of BH Wat ik dus altijd doe is 2 staatsloten halen: 1 met de lettercombinatie AZ (eindigend op 72 of 27) en 1 met de lettercombinatie BH (ook eindigend op 72 of 27) Graag gedaan! Zo ik ga ook aan de Staatsloten, ik ben niet zo van de numeriek maar denk dat deze loterij wel fair is. Postcode loterij is echt onzin in mijn beleving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Jaa, gister ook een aantal gehaald. Weer helemaal niks natuurlijk, wat een drama zeg. Maar hoort erbij natuurlijk. Staatslot voor de tiende zal ik ook maar eens gaan halen en decemberkraslot zal ik ook krijgen voor Sinterklaas hoop ik haha. Dus misschien met oud en nieuw toch op een mooie plek aan de champagne genieten van de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts