Kroon Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Hoi, Ik heb aangifte gedaan over winst met online gokken via buitenlandse site. Ik had ongeveer 10000 winst gemaakt die maand. Netjes 2900 betaald. Nu kreeg ik gisteren een brief waarin me werd verzocht in te vullen of het poker betrof, en met welk ander spel ik gewonnen had. Ik heb de 4 spellen ingevuld waarmee ik uiteindelijk de winsten behaald heb. Ik moest ook de naam van de site invullen. Iemand anders ook zo'n dergelijke brief ontvangen? Ik neem aan dat dit een check is om te achterhalen dat het daadwerkelijk om gok-winsten gaat en niet om andere inkomsten? Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Hoi Kroon! Zelf heb ik nooit een dergelijke brief ontvangen maar ik zou me hier niet te druk om maken, zeker omdat je netjes de belasting hebt afgedragen. Heb je in het verleden ook winsten behaald waarover je geen belasting hebt betaald? Ik denk dat ze tegenwoordig wat vrijer met pokerwinsten omgaan (as in - geen belasting incasseren), de herkomst van het geld zal de belastingdienst denk ik weinig uitmaken (zie coffeeshops etc.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kroon Geplaatst 9 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Die vraag stond inderdaad ook letterlijk in de brief. Heb verder nooit winsten uitbetaald gekregen. Ik denk dat het zo wel goed komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Ook ik heb hier nog niet eerder van gehoord, toch altijd beetje lastig of eng om in te schatten wat je hier nu mee moet doen! Omdat je jezelf niet in de vingers wilt snijden natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Nee, ik heb een dergelijke brief ook nooit ontvangen. Zou het iets met de nieuwe regelgeving in NL te maken kunnen hebben? Dat ze strenger gaan controleren of zo? Lekker winstje wel @Kroon! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jack Black Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Laat je even weten als je wat gehoord hebt hierover @Kroon? Lijkt me dat ze niet heel moeilijk kunnen doen als je alles netjes hebt opgegeven en hebt betaald, maar je weet nooit waar ze mee komen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kroon Geplaatst 27 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Update: Niks meer van gehoord. Neem aan dat het zo goed is. Heb een maand later nog een aangifte mogen doen, waarvan ik geen brief heb gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts