Spring naar bijdragen
stevenb5

www.casinodisco.com oplichters!!

Recommended Posts

Maak geen account aan op www.casinodisco.com.
het zijn grote oplichters.


Maanden geleden heb ik een account op casinodisco aangemaakt,  voordat je het heb aangemaakt moet je deze voorwaarden accepteren.
I'm over 18 years of age and accept these Terms & Conditions
deze heb ik aangevinkt.

Ik heb een deposit limit ingesteld van 20 euro in de maand, naar een aantal maanden gespeeld te hebben heb ik met 20 euro 04-07-2018 "5000 euro gewonnen"  dit bedrag heb ik gelijk op uitbetalen gezet, documenten opgestuurd naar support@casinodisco.com voor verificatie.
Hun hebben geprobeerd om mij over te halen om de helft van het geld te laten staan en verder te spelen, omdat ik veel geluk heb en dat heb ik niet gedaan.

De volgende dag krijg in een bericht van finance@casinodisco.com dat mijn geld is geweigerd en verwijderd is! dus mijn "5000,00 euro"!!
Er stond geen reden bij. Dus ik heb gelijk contact opgenomen met de live support van casinodisco,  ingelogd op mijn account vroegen ze mij gelijk of ik de T&C therms gelezen hebt, er blijkt dus een regel te zijn  "Betting rules"  wat een dikke onzin is.   


Betting rules
. You must bet according to the specific rules of the game you are playing.
. We reserve the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses for irregular play.
. "Irregular play" includes, inter alia:
Placing total bets equal to or greater than 30% of the value of the deposit currently in play.
Using Martingale, double-up and similar systems and strategies.
. “Total bets” is defined as the sum of individual bets (lines, chips, hands, etc.) within a round, i.e., the total bet amount when clicking the “spin” or “play” or equivalent button.
. In cases where a bonus was received, additional betting rules may apply as defined by the General Bonus Terms & Conditions and Terms & Conditions of the specific bonus.

Als ik op mijn mobiel kijk en niet inlog op mijn account  staat deze regel er helemaal niet tussen?? (heb overal screenshots van gemaakt) van de uitbetalingen en een aantal gesprekken met de  live support.

Er is een groot bedrag gewonnen met bet 5 euro met veel geluk gewonnen natuurlijk,  daarna ben ik gaan roulette en heb ik de regels verbroken want ik zet dan wel meer dan 5 euro per keer in en dat mag niet. normaal is deze regel als je een bonus hebt gekregen.  ( ik neem nooit bonus omdat ik weet dat je het geld eerst moet vrijspelen)  het was geen bonus geld!

Aantal mails verstuurd naar support@casinodisco.com krijg geen reactie terug.


Weet iemand wat ik hiermee kan doen? 

Hoor het graag,

Mvg.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Stevenb5!

Wat een vervelende situatie. Of je je geld uiteindelijk nog terug zult krijgen weet ik niet, maar dit zijn inderdaad wel absurde regels. Ik heb even wat dingen nagekeken en zie dat casinodisco.com op verschillende sites op de blacklist staat en negatief is beoordeeld. 

Ik heb de algemene voorwaarden doorgelopen en zie dat er in de desktop versie wel "betting rules" wordt vermeld zoals de klantenservice je hebben aangegeven, maar op mobiel inderdaad niet. Indien je als speler geen toegang hebt tot een PC is het dan ook onmogelijk om hier van op de hoogte te zijn. Ik zou dit gebruiken om een klacht in te dienen bij de licentie uitgever. Van wat ik op de site zie heeft casinodisco.com alleen een licentie die is uitgegeven door Curaçao eGaming. 

Om eerlijk te zijn ziet het casino er erg onbetrouwbaar uit. Ik probeer zelf altijd alleen bij casino's met een MGA (uit Malta) licentie te spelen, en zoek meestal ook even naar reviews van bestaande spelers. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Laat het weten als er een update is? 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Csinolover,


Bedankt voor het reageren op mijn bericht.

Ik heb al een aantal e-mail gestuurd naar compliance@gametechgroup.com.
Hun pinnen zich steeds vast op de T&C terms.


Dit is hun reactie op mijn bericht.

 
We reserve the right to suspend, add, end, amend and/or supplement these T&Cs from time to time as deemed appropriate. We are under no obligation to verify if all Clients use the Internet Site and/or the Software according to the updated rules of these T&Cs. The version posted on the Internet Site(s) is the effective version, and that which you should use as reference. It is your responsibility to inform yourself regarding the T&Cs, as well as being familiarized with the modifications that affect or will affect you.
 
Most importantly,
 
By using and/or visiting any section of this website, or registering an account and clicking “I agree”, you acknowledge that you have read and agree to be bound by all the terms.
 
Therefore, by creating an account and clicking on the 'I agree' button you are accepting all the terms and conditions of the Casino. 
 
The screenshot provided clearly looks like there is an error of some sort, but there does not seem to be an error on the side of the Casino. 
 
We do not decide the terms and conditions of the Casino and it is for you to check the terms.  
The fact is Steven, that you unfortunately broke the terms and conditions by making many irregular bets. You broke the rules and therefore the contract between you and the Casino. 
All the best 
Compliance @GTG 
 
 

 Mvg,

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Steven, 

Dank voor je update!

Ik snap dat ze zich hier aan proberen te houden, en in andere omstandigheden zou er misschien niets te doen zijn. Maar aangezien er niets over deze absurde inzetregels vermeld wordt in de algemene voorwaarden op de mobiele versie, zouden ze hier in ieder geval naar moeten  kijken. Ja, je hebt de "regels overtreden", maar hoe zouden mobiele gebruikers hiervan op de hoogte moeten zijn als dit niet op de mobiele versie wordt aangegeven? Iedereen zonder een pc/laptop zou dan in principe de dupe zijn, en niet iedereen weet hoe je de desktop versie op een mobiel kunt weergeven. 

Het email adres wat je aangeeft is de compliance email van het casino zelf zie ik. Heb je al geprobeerd een mail te sturen naar compliance@curacao-egaming.com (uitgever van de licentie)? Wellicht dat zij er iets aan kunnen doen? Ik zou in ieder geval blijven aanhalen dat: 

  • Mobiele gebruikers niet op de hoogte zijn van deze inzetregels aangezien dit niet wordt aangegeven in de algemene voorwaarden op mobiele apparaten;
    Ik denk wel dat je in dit geval alleen een poot om op te staan hebt indien je altijd alleen via mobiele apparaten hebt gespeeld, en dus nooit via een PC/laptop. 
  • Er in de (mobiele) algemene voorwaarden nergens wordt aangehaald dat de desktop versie de "geldige effectieve versie" is, en dat spelers er daarom dan ook vanuit moeten kunnen gaan dat de mobiele versie tevens compleet en effectief is. 

Ik hoop dat de compliance van curacao-egaming achter je staat en je hier verder mee kan helpen. Zo niet, dan vrees ik dat de enige overige stap die je nog zou kunnen nemen een advocaat is. 

Ik hoor het graag als er nieuws is, succes! 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Steven, ik heb alles vanmorgen doorgelezen maar ik vrees dat je naar je geld kunt fluiten....

Zoals @Csinolover al aangeeft, ze staan niet goed bekend:

  • Aanbieden van NEP NetEnt spellen in het verleden (dat is simpelweg oplichting).
  • Onduidelijke voorwaarwaarden waarmee ze je geld bijna ALTIJD kunnen confisceren als hun daar zin in hebben - ook niet op mobiel zichtbaar.
  • Ze hebben zelfs het iDeal logo nog op hun website staan in combinatie met "Netherlands", dit betekent dat ze zich niet aan de prioriteringscriteria van de Nederlandse Kansspelautoriteit houden - daarmee geven ze al aan dat ze niet veel om lokale wetgeving geven.

Nog een paar vragen:

  • Als ik het goed heb begrepen heb je alles dus met ECHT geld gewonnen?
  • Er zijn casino's die het toepassen van een roulette strategie niet toestaan (wat in principe raar is), dit heb je wel gedaan?

Een licentie in Curacao klinkt Nederlands maar is niet veel waard - ik zou er een zakelijke email met je klacht naartoe sturen, ik denk dat je daarmee de meeste kans maakt. Op Askgamblers kun je deze klacht ook nog plaatsen, dat heeft een groter (internationaal) publiek. Succes!

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, 


Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb het met ECHT geld gewonnen en niet met bonus geld.  ( 20 euro gestort en met die 20 euro heb/had ik 5000 euro gewonnen) 
Ook als je echt geld stort op je account mag je maar max 30 % per keer  inzetten (in mijn geval 6 euro) dan is roulette en blackjack niet echt interessant.
Geen strategie gebruikt met roulette gewoon te veel ingezet. Heb met bet 5 euro(op een slotmachine) 2000 euro gewonnen. Nog binnen de regels maar daarna ben ik gaan roulette spelen en al gauw over de 6 euro per keer ingezet.  

Heb deze week eindelijk een bericht gekregen van de uitgevers van de licentie, maar ook hun staan achter Casinodisco omdat het in de TC therm. staat.
Als je op je mobile telefoon speelt en de TC Therms op je mobiel niets over de betting regels aangeeft, dan is dat je eigen probleem.
Hun geven aan dat je dan op de website van casinodisco had moeten kijken.
 

Kan naar men centen fluiten helaas.
 



 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de update Steven!

Slechte zaak dat de casino licentie uit curaçao blijkbaar echt weinig voorstelt. Zojuist nog even verder gekeken, ze accepteren ook gewoon nog UK spelers zonder een geldige licentie daar..

Zoals eerder aangegeven zou ik AskGamblers een shot geven, er staat daar een review over Times Square Casino (zelfde groep) waarbij een speler alsnog zijn geld krijgt na een klacht te hebben ingediend (werd beschuldigd van Martingale strategie), ook andere klachten over hun casino's worden daar opgelost zo te zien. 

Ondanks hun handelen zijn ze waarschijnlijk wel bang dat ze spelers verliezen als ze slecht bekend komen te staan.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.