Spring naar bijdragen

5 dagen wachten bij enzo casino voor documenten


Emre

Recommended Posts

Hallo, 

ik ben een paar weken terug gestart met online gokken (roulette) met 260 euro. Nu heb ik 6299. Ik heb afgelopen vrijdag een uitbetaling aangevraagd bij enzo casino en het duurt al 5 dagen. Ze hadden tegen mij gezegd via de live chat dat ik maandagochtend een mail zou terugkrijgen voor m’n documenten wat ik nog steeds niet heb gekregen. Weet iemand hoe lang dit duurt? Zijn het 2-3 werkdagen of ben ik nou zo ongeduldig. Ik blijf normaal met de mensen communiceren maar wil gewoon snel m’n geld hebben. 

Zou iemand mij kunnen informeren hoe dit te werk gaat bij enzo casino. Alvast super bedankt. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Emre welcome op het online casino forum!

Meer dan 5000 EUR zal je bij Enzo Casino per maand niet krijgen (zie dit topic), in dat andere topic had ik ook 1 van hun (onvriendelijke) voorwaarden geplakt:

16.2 We reserve the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses for irregular play.

16.3 "Irregular play" includes, inter alia:

  • Placing total bets equal to or greater than 30% of the value of the deposit currently in play.
  • Using Martingale, double-up and similar systems and strategies.

Ik hoop dat je hiermee in ieder geval goed zit gezien je er een groot bedrag van hebt gemaakt (in verhouding met deposits) EN roulette hebt gespeeld?

Zelf vind ik langer dan 1 werkdag al teveel voor verificatie, maar ik denk dat je bij EnzoCasino zo een weekje kunt wachten voor alle documenten zijn verwerkt / geaccepteerd. Misschien elke dag een reminder sturen om te kijken hoe het ervoor staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je snelle reactie. Ik vind het namelijk zelf ook te lang duren. Ik heb za, zo, ma en vandaag een reminder gestuurd.  

Elke keer hebben ze gezegd (binnen 24 uur, binnen 2-3 dagen of morgenochtend) dat is allemaal al geweest. Vandaag telefonisch contact gehad met ene Jacob die telefonisch verication wilde (wat ik niet begrijp). Ik heb het allemaal netjes gezegd waar ik vandaan kom en wat hij allemaal wilde weten. Morgen moet ik hem weer contacten via de chat als ik tot 13:30 niks te horen heb gekregen. 

EB37198B-3082-4D45-829D-25B051045B57.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets, ik heb eerder wel 2000 euro gestort en verloren. Snap gewoon niet zo goed waarom het zo lang duurt. Ik heb in het verleden bij kroon casino gezeten. Had m’n geld binnen in 3 dagen. Krijg gewoon sterk het gevoel dat ik die 5000 of 6300 gewoon niet meer krijg ofzo. Kan iemand me helpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ 2000 euro in het verleden gestort: top! Dan weten ze dat je een normale goede speler bent en zullen ze waarschijnlijk niet vervallen op vage voorwaarden zoals hierboven.

@ Normaliter spreken ze over werkdagen als het om verificatie gaat (hangt af van het bedrijf) - mijn record is 2 weken waarbij alles in eerste instantie goed was aangeleverd. Telefoonverificatie komt wel vaker voor, het kan nog veel erger :)

Voor nu zou ik me niet te druk maken en morgen weer contact met ze opnemen. Voor nu lijkt het of ze je netjes te woord willen staan en ze gewoon willen uitbetalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een nieuw update. Ik heb in de ochtend wezen chatten online chat van enzo casino. Heb weer gevraagd wanneer ik een e-mail van ze krijg om mijn documenten te sturen. De gene die ik strak zei dat ik 5 werkdagen moest wachten. (Wat ik heel raar vind want eerst was het 2-3 dagen/werkdagen). 

Net heb ik jacob gesproken via de online chat die gister tegen mij had gezegd dat ik moest wachten tot vandaag in de middag of ik iets binnen heb gekregen. Hij verklaarde dat het druk is met de withdrawls en dat ik daarom nog even geduld moet houden tot vandaag/morgen. Ik heb gezegd dat ik al 6 dagen geduldig ben. Heeft iemand dit ook bij enzo casino meegemaakt of kan iemand mij hier iets over zeggen. 

Alvast bedankt. 

 

674C9923-1465-4717-A8EE-823EAFD55A61.png

B6F47EB9-1652-4E9B-996B-88E869A2F10F.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Emre, bedankt dat je dit topic up2date houdt, daar hebben toekomstige lezers misschien ook wat aan :)

Ik zelf kan er helaas weinig over zeggen, misschien even een PM naar Dominique in het vorige topic sturen?

Al enige beweging vanuit Enzo Casino? Ik hoop voor je dat ze alles voor het weekend regelen en overmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.