Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Reclametekst over Speedycasino / Speedybet verwijderd, dat is niet de bedoeling;
  • Printscreens van Topicstarter laten staan;
  • Vraag opnieuw geformuleerd:

Wie heeft er ervaring met Pay & Play Casino's? Dus geen account aanmaken maar direct storten en uitbetalen via een Nederlandse bank. Gaat dit echt zo makkelijk?

Capture.PNG

Capture1.PNG

bewerkt door Don Dadda
Reclame uit de openingspost gehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Spinslayer, welkom op het Online casino forum!

Ik zie dat je zelf voor HeroGaming werkt? Zie de Bookmarks van je browser: herogamingtools & provider tools.

Helaas komt je post heel erg over als reclame dus zal ik 'm wat aanpassen maar de printscreens laten staan... De vraag is wel interessant, heeft iemand ervaring met Pay&Play..?

Misschien voor de bezoeker niet helemaal duidelijk wat een Pay&Play casino is:

  1. Je Stort geld met je bankrekening via iDeal ( via Trustly);
  2. Het casino krijgt hierbij automatisch je voor- en achternaam en bankrekening van de bank waarmee ze de verificatie doen;
  3. Het online casino stuurt uitbetalingen terug naar de bank waar het vandaan komt.

Hoe doen jullie dit met grotere bedragen, moeten jullie dan wel accounts verifiëren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik heb gisteren 100 euro gestort bij speedy casino,maar er komt niks op mijn "account" te staan.

Heb 2 keer chat contact gehad.de eerste keer was de transactie ' still pending' en zou het er binnen een paar minuten op staan.

De tweede keer zeiden ze dat de transactie gecanceld is door de bank voordat het hun bereikt heeft.

Beetje raar want ik heb het geld niet terug gekregen op mijn rekening..

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Don Dadda:

Hoi Jossiev, heb je het geld inmiddels teruggekregen op je bankrekening?

Met een beetje geluk leest de topic-starter nog mee en kan hij je direct verder helpen, misschien even een privé berichtje sturen?

Hoi Don Dada, ten eerste bedankt voor het aanpassen van mijn bericht. Ik wist niet dat dit tegen de regels was van dit forum. Maar natuurlijk wel begrijpelijk. Dus bedankt daarvoor. 

Als het geld nog niet is terug ontvangen kan ik dit inderdaad laten nakijken maar dan moet ik wel even de account gegevens in een prive bericht ontvangen. 

Inmiddels is het wel degelijk mogelijk om via Trustly ste storten en op te nemen vanaf een Nederlandse bankrekening. Dus in theorie zou het nu allemaal goed moeten functioneren, en zou het geld als de transactie inderdaad is onderbroken binnen afzienbare tijd weer terug op je rekening moeten staan. 

Laat maar weten als je m'n hulp nog nodig hebt. 

VG, 

SpinSlayer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.