RefaNL Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Beste allemaal, Het volgende is voogevallen bij Goliat Casino, Een aantal jaar geleden heb ik ooit een keer een spelers account aangemaakt bij Goliat Casino ik heb toen een keer een storting gedaan maar verder nooit iets gewonnen. Ik ben daarna verder gaan spelen bij andere online casinos en heb eigenlijk nooit meer ongekeken naar Goliat casino. Tot vorige maand een maat van mij tegen mij zei, je moet eens op Goliat casino gaan spelen! Nou zo gezegd, zo gedaan ingelogd met mijn gebruikers naam en mijn wachtwoord (deze gebruik ik beide ook bij andere casinos waar ik speel) en 40 euro opgewardeerd waarmee ik uiteindelijk gespeeld heb tot 1000 euro die ik graag wilde laten uitbetalen. Ik koos de optie uitbetalen via de bank en heb toen ook direct een copy van mijn ID kaart geupload (ik iwst niet meer zeker of ik dat al gedaan had) Op een gegeven moment dacht ik, laat ik een naar mijn account gegevens kijken om te zien of deze nog klopte omdat ik in de afgelopen jaren meerdere keren ben verhuisd. En tot mijn grote schrik gevolged door enorme verbazing zag ik dat een heel ander voor mij onbekend persoon zijn gegevens daar stonden inegevuld. Ik heb toen direct contact opgenomen via de live chat met Goliat Casino en hun uitgelegd wat er gaande was en dat warschijnlijk mijn casino account door iemand was gehackt. De persoon op de live chat zei toen datmijn account direct zou worden opgeschort en een ander team dit ging onderzoeken waarna ik zo snel mogelijk iets van Goliat casino zou horen. Binnen twee weken kreeg ik dan ook een e-mail waarin stond: De gegevens op deze account zijn nooit gewijzigd, punt meer niet. En omdat ik mij dus momenteel verder geen raad weet en wel graag mijn eerlijk gewonnen euros zou willen hebben ben ik opzoek gegaan op internet naar iets wat mij mogelijk zou kunnen helpen op dit forum terecht gekomen. Bewijzen dat het wel mijn account is heb ik ook: De gebruikers naam van mijn account is: SHJ1982 (voorbeeld) Dat zijn de letters van mijn voornamen: (S)imon, (H)endrikus, (J)ozefina. De 82 is mijn geboorte jaar 19(82). (voorbeeld) Dit kan dus absoluut geen toeval zijn met dat hij precies de zelfde account naam en wachtwoord heeft als ik. Zelfs mijn wachtwoord waarmee ik ook gewoon net als de gebrukersnaam mee kon inloggen: SHJ1982 (voorbeeld) dus ook mijn voorletters en mijn voledige geboorte jaar 1982 (voorbeeld) Deze gegevens zijn ook terug te vinden op mijn ID kaart die ik naar Goliat casino heb geupload. Help! Wat zou ik kunnen doen om alsnog mijn gewonnen 1000 euro te krijgen? Graag zie ik jullie reacties tegemoet, Met vriendelijke groet, Roger Zie bijgevoegd: Document copie Goliat live Chat. 13 augustus 2019 bewerkt door Don Dadda Live chat verwijderd ivm persoonlijke gegevens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Halo RefaNL, welkom op het online casino forum! In de openingspost deed je het geweldig door alles te anonimiseren, maar in de bijlage (live chat), waren al je persoonlijke gegevens zichtbaar. Ik heb de bijlage op die reden direct verwijderd zodat je deze ook aangepast kunt uploaden. Gegevens die er zeker uit moeten zijn: Adres, Email, Geboortedatum, Volledige naam (ook die van de derde partij)... Om eerlijk te zijn klinkt het als een verhaal die niet aannemelijk is vanuit jouw kant... Je account zou zijn gehacked.. Dan zou de hacker je gebruikersnaam EN wachtwoord moeten weten, ook zou deze zonder er ook maar iets mee op te schieten al je persoonlijke gegevens aanpassen in een casino account waar 0 euro op staat? Ik zou dat ook niet zomaar voor zoete koek aannemen... Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RefaNL Geplaatst 12 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Op 13-8-2019 om 09:56 zei Don Dadda: Halo RefaNL, welkom op het online casino forum! In de openingspost deed je het geweldig door alles te anonimiseren, maar in de bijlage (live chat), waren al je persoonlijke gegevens zichtbaar. Ik heb de bijlage op die reden direct verwijderd zodat je deze ook aangepast kunt uploaden. Gegevens die er zeker uit moeten zijn: Adres, Email, Geboortedatum, Volledige naam (ook die van de derde partij)... Om eerlijk te zijn klinkt het als een verhaal die niet aannemelijk is vanuit jouw kant... Je account zou zijn gehacked.. Dan zou de hacker je gebruikersnaam EN wachtwoord moeten weten, ook zou deze zonder er ook maar iets mee op te schieten al je persoonlijke gegevens aanpassen in een casino account waar 0 euro op staat? Ik zou dat ook niet zomaar voor zoete koek aannemen... Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten? ohh damn had ik even niet op gelet. Dankjewel voor het verwijderen van mijn persoonlijke gegevens. Wat ik dus vreemd is dat ik gewoon met mijn accountnaam en wachtwoord kon inloggen. En ik er daarom ook vanuit ging dat de rest zoals mijn adres ook zou kloppen. Wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn. Heb je gebruik gemaakt van bonussen bij je laatste storting of heb je andere accounts bij Aspire Global die je hebt gesloten? Dat was mijn eerste storting ik kreeg daar inderdaad een deposit bonus. En wat of wie zijn Aspire Global? Mvg Roger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.