Teneinderaad Geplaatst 5 februari Rapport Share Geplaatst 5 februari Hallo, ik heb een probleem met quatro casino. ik heb een helaas een gokprobleem, en ben veel geld verloren in dit casino. ik heb via de chat meerdere keren gevraagd om een zelfuitsluiting. Dit is pas na de 4e x gehonoreerd. Ik heb zelfs in de chat aangegeven dat ik gewonnen geld steeds terugboek terwijl ik dit niet wil. (Teken van een verslaving). De stortingen werden steeds hoger en de inzetten ook. Ook de spelsessies werden steeds langer en ik was meer aan het spelen dan dat ik aan het slapen was. uiteindelijk rond de 60k verloren hier. Nadat mijn account eindelijk gesloten was. Gevraagd naar mijn stortingsgeschiedenis en chatgeschiedenis. Deze ben ik al sinds 16-8-2022 aan het vragen zonder maar 1 antwoord te krijgen. heb een klacht ingediend bij de kahnawake autority. Deze gaf na 1 dag al aan dat ik inderdaad 3x eerder om een ban heb gevraagd maar niet gezegd heb dat ik een gokverslaving had. Hierdoor zaak gesloten en casino in het gelijk gesteld. volgens hun eigen regels heeft het casino een zorgplicht naar spelers toe wat dis niet nageleefd is. Ook geven ze in hun eigen policy aan dat elk verzoek (ongeacht de reden) gehonoreerd moet worden en het account voor tenminste 6 maanden gesloten moet worden. wat kan ik nog doen om mijn gelijk te krijgen en eventueel mijn gestorte geld terug te krijgen vanaf het 1e moment dat ik verzocht heb om een zelf uitsluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.