sabina Geplaatst 10 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2020 Goedenavond. Zo dacht ik eens een keertje een gok te wagen in een online casino. Ik heb op goole gekeken en daar zag je een rijtje staan van de beste casino's. Ik kwam uit op bobcasino.com. Ik heb gestart met 50 euro. Bewust geen bonus geaccepteerd omdat ik weet dat je die eerst moet uitspelen. Zo heb ik na een aantal dagen van die 50 euro, 1600euro gemaakt. Ik helemaal in mijn nopjes, voor mij veel geld en ik zag me al met het vliegtuig een keer met de kids weg gaan. Nu komt het: Ik wil het laten uitbetalen. Dit werd elke keer geweigerd. Mijn gegevens zouden niet goed zijn aangeleverd. Het was me even wat, wat ik allemaal moest uploaden; mijn paspoort/ID, mijn bank gegevens met daarop mijn adres, reknr en het logo vd bank en ik moest een print-screen maken van mijn 1e deposit. Na mijn gegevens te hebben gecontroleerd en niks geks te hebben gevonden besloot ik te chatten met de support. Die vertelde mij dat mijn gegevens anders zijn dan dat ik vermeld had, ik moet even een mail gaan sturen naar ze. Dat gedaan en intussen mijn profiel bekeken. Deze had ik netjes allemaal ingevuld toen ik begon met de site. Nu blijkt er overal de mijn achternaam te staan???? vreemd want zo stom ben ik niet om dat overal neer te zetten. Wat verder ook nog goed stond is mij geboortedatum en dat ik een vrouw ben. Ik drukte op wijzigen en tot mijn verbazig kon ik nog wel mijn mobielnr invullen maar de rest kon ik helemaal niet wijzigen. Weer een mail gestuurd naar de support en dit ook even vermeld. Krijg ik een mail terug met de verwijzing naar de T&G rules en dat mijn account verwijderd wordt. Zo wordt ook mijn speelgeld wat ik gewonnen heb, meteen ingenomen en blijft mijn 50 euro die ik gestort heb over die ik kan terug boeken. Zo staat er in de rules dat ze dit mogen doen bij mensen die valse informatie geven of geen informatie willen delen. Knak!!!!!! Ik sta hier zo van te kijken. Ik heb ze nog een mail na gestuurd dat ik geen info achter hou en alle informatie die ik heb gegeven juist is. gevraagd wat er dan fout is? Tevens ook aangegeven dat ik niet eens een uitbetaling kan laten doen. Weer en mail terug gekregen met de vewrijzing naar de T&G rules. Mijn broek zakt hier van af. Ik vind dit zo oneerlijk!!! kan ik wat doen??? Mvg Sabina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Hoi Sabina! Bob Casino is een casino met MGA licentie dus wanneer je problemen hebt sta je in ieder geval best sterk. Aanleveren documenten: iets meer dan gebruikelijk maar is vrij normaal (maak altijd privé gegevens onzichtbaar). Mocht je inderdaad alles bewust verkeerd ingevuld hebben dan staan ze in hun recht (dus niet een kleine spelfout). Als het goed is heeft Bob Casino een ADR die deze problemen oppakt (Alternative Dispute Resolution). In het geval van Bob Casino is dat The Pogg. Wat ik zou doen: Eerst klacht naar Complaints department van Bob Casino; Daarna klacht maken naar ThePogg, daarbij nadrukkelijk aangeven dat je gegevens correct waren ingevuld en dat deze zijn veranderd door Bob Casino om niet uit te betalen, zowel bij klachten department als bij ThePogg vragen naar bewijs in de vorm van logs dat je dat verkeerd zou hebben gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mko Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Ik ben ook opgelicht had 1356 euro gewonnen en een keer heb ik de maximale inzet overschreden in de bonus, Al het geld weg vuile oplichters bah kan wel ze verrot Schelden maar heb ik tog niks aan. Mag God ze straffen voor wat ze mensen aan doen. God bless ✌️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.