Slotsfan Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Microgaming en Net Entertainment zie je steeds vaker met videoslots komen gebaseerd op populaire films of tv series. South Park Reel Chaos is laatst door Net Entertainment gelanceerd en is de opvolger van videoslot South Park welke vorig jaar is verschenen. Daarnaast heeft Net Entertainment ook Aliens videoslot uitgebracht en een geinspireerd op een film uit de jaren 50: Creature from the black lagoon. Alle vette spellen maar ik heb dan ook een lichte voorkeur voor spellen van Net Ent. Alleen ik stap steeds vaker over naar Microgaming omdat zij met wel hele gave titels komen. Dit jaar heeft Microgaming in ieder geval gelanceerd: Terminator II slotJurassic Park slotEn nu las ik dat er wel een heel gaaf videoslots spel van Microgaming gelanceerd wordt, namelijk: Games of Thrones!Ik heb hier best hoge verwachtingen van aangezien Jurassic Park goed in elkaar stak en ze dat spel met zo'n populaire TV serie natuurlijk willen overtreffen. Ik heb al een preview video gevonden op het officiele Microgaming youtubee kanaal: Het leuke van Game of Thrones is dus dat je kan kiezen om het spel met 15 win lijnen te spelen om met de standaard 243 all ways win variant!Ik kan niet wachten om dit spel te spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoordtillidie Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ja mee eens, die nieuwe Microgaming slots gebaseerd op populaire films of TV series zijn erg gaaf. Wel allemaal een beetje van hetzelfde maar de animaties e.d. zien er erg goed uit. Ik had nog niet gehoord of gezien dat Microgaming ook met een videoslot gebaseerd op Game of Thrones komt maar daar kijk ik zeker naar uit. Toen ik je verhaal las dacht ik wel als eerste aan "wie is het hoogste symbool" maar nu ik de video zie gaat het niet om de karakters uit de Game of Thrones TV series maar het gaat vwb de symbolen om de families. Wel goed gekozen als zeg ik het zelf. Ik heb wel zin om de nieuwe game of thrones videoslot te gaan spelen, ik denk dat ik hem op de 243 manieren om te winnen zet. 15 winlijnen is leuk maar ik zie toch meer potentie met 243 win lijnen. Stel je voor dat er opeens alleen Wild symbolen verschijnen? Dan baal je als je op 15 win lijnen speelt. Aan de andere kant kan je op 15 win lijnen waarschijnlijk wel langer doorspelen. Terminator II slot van Microgaming vond ik niet zo goed. Daarentegen is Jurassic Park slot wel gaaf. Van alle Microgaming videoslot speel ik ook nog altijd Immortal Romance en Avalon II. Ook erg gaaf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Voor welke gratis spins zouden jullie kiezen? 8 spins met 5 X multiplier 10 spins met 4 X multiplier 14 spins met 3 X multiplier 18 spins met 2 X multiplier Ik reken altijd alles om naar hoeveel keer het 1 spin is. Dus dat komt uit op 40, 40, 42 en 36. Ik zou dus altijd voor 14 spins met 3 X de vermenigvuldiger kiezen, tenzij je meer spins tijdens de gratis spins kan winnen natuurlijk. Deze Games of Thrones gokkast ziet er leuk uit, ga ik nog wel een keer proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 1 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Game of Thrones is nu live bij Mr Green en ik ga even een paar spins wagen! Geluid vol open en spelen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 1 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik denk zo'n 150 - 175 spins gespeeld. En tijdens mijn eerste sessie op game of thrones videoslot kreeg ik echt waar voor mijn geld. Er zitten in de main game een paar 5 of a kind hits. Op iedere rol zit een stacked wild en met een beetje geluk vul je zomaar de eerste drie rollen of laatste twee rollen vol met wilds. De prijzen van de symbolen in het hoofd spel vallen een beetje tegen. Je moet het dus echt van de gratis spins hebben. Op basis van Don Dada zijn redenatie heb ik de eerste keer voor de Sparks free spins gekozen met 14 gratis spins en een multiplier van 3x. In feite win ik 13 spins helemaal niets om aan het einde nog net twee Scatter symbolen te zien vallen. Je krijgt dan een Scatter bonus en gelukkig won ik nog even 225 euro. Zo sloot ik de 14 gratis spins af met een aardige win van 240 euro op een inzet van 1,50 euro. Ik ga de volgende keer toch voor de 8 gratis spins met een mutliplier van 4x. De symbolen komen namelijk stacked en in combinatie met de stacked wilds heb je maar 1 hit nodig om een super mega big winst naar binnen te harken. Hierbij ook een mooie hit in het hoofd spel van game of thrones met het hoogste symbool: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 1 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 En de laatste spin van mijn 14 gratis spins in het bonus spel van Game of Thrones videoslot: Don Dadda 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Mooie winsten Slotsfan! Begrijp ik dat je de bonusspellen in de vorm van gratis spins niet hoeft "vrij te spelen" zoals bij Immortal Romance en Thunderstruck het geval is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 1 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dat klopt. Je kan direct kiezen voor welke gratis spins je gaat. Ik heb met ongeveer 400 spins 3 keer het bonus spel gehad. Niets bijzonders gewonnen maar ik zie de potentie wel. Later nog maar eens een paar spins oefenen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Het leuke van Game of Thrones videoslot is dat hij recht toe en recht aan is. Geen bonus spellen unlocken of andere onzin. De stacked Wilds verschijnen veel vaker dan je denkt zo kan je in het hoofdspel ook makkelijk 100x je inzet winnen. Dit is dan ook het hoogste wat ik tot nu toe in het hoofdspel gewonnen heb. Er zit echter veel meer potentie in. Nu heb ik bijna iedere gratis spins spel welke ik heb gewonnen de Starks gepakt. Enkele keren echt een dode ronde met 2 tot 10x mijn inzet terug. Meeste varieert van 10x tot 30x je inzet. Soms een uitschieter. Zojuist eindelijk een klapper kunnen maken. Inzet was 1.5 euro. Daar ben ik niet ontevreden mee. Nu ga ik natuurlijk voor een volle bak met de andere gratis spins rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ow en de screenshot van de overwinning: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts