araaijmak Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Hoi, Ik zoek een CEO expert voor het te verkrijgen van een goede notering in google en om meer mensen naar site te krijgen. Deze persoon zou het liefst moeten willen werken op comissie basis. Dus zodra de site(s) gaan verdienen, deelt deze persoon daarin mee. Wie weet waar ik zo iemand kan vinden?? Anne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoordtillidie Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Hoi Anne, Stuur even een mail naar Don Didda oid. in ieder geval de admin van deze site. Ik ben ervan overtuigd dat hij je kan helpen. Succes! araaijmak en Mikedanielle12 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 Hoi, Ik zoek een CEO expert voor het te verkrijgen van een goede notering in google en om meer mensen naar site te krijgen. Deze persoon zou het liefst moeten willen werken op comissie basis. Dus zodra de site(s) gaan verdienen, deelt deze persoon daarin mee. Wie weet waar ik zo iemand kan vinden?? Anne PM verzonden. araaijmak 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts