Help Geplaatst 9 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2020 Zijn er meer spelers die het volgende hebben meegemaakt bij Simpelcasino.com of ervaringen hebben met dit casino? nadat ik een account had aangemaakt (begin maart dit jaar) win ik de eerste week 200.000 wat opliep naar 320.000. mijn account was goedgekeurd en na felicitaties voor mijn grote winst wilde ik het bedrag laten uitbetalen. toen begon de ellende. Er kwamen nieuwe vragen over loonstroken, identificatie etc etc en uiteindelijk hebben ze mijn account gewoon geblokkeerd en is er geen contact meer mogelijk. Ik inmiddels van enkele andere spelers precies hetzelfde verhaal gehoord. inmiddels is er onderzoek gedaan door ECOGRA die mij in het gelijk stelde, echter nog altijd wordt er niet uitbetaald en is SimpelCasino een volgend onderzoek opgestart nu door MGA. ik ben benieuwd of er meer spelers zijn die ervaringen hebben met dit casino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 9 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2020 Ik neem aan dat je Simple Casino bedoelt van Hero Gaming Limited te Malta. Op basis waarvan willen ze je niet uitbetalen / zijn ze een volgend onderzoek gestart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EK1970 Geplaatst 9 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2020 10 uur geleden zei Don Dadda: Ik neem aan dat je Simple Casino bedoelt van Hero Gaming Limited te Malta. Op basis waarvan willen ze je niet uitbetalen / zijn ze een volgend onderzoek gestart? Ja klopt ik bedoel dit casino. Ze verdenken mij dat ondanks dat ik als privépersoon een account heb aangemaakt en vanaf een privérekening stort (zoals ook bij bijv SPINIA casino) ik bedrijfsmatig speel. Kortom ze zijn mij waarschijnlijk gaan nazoeken en hebben gezien dat ik aantal bedrijven heb. Ik heb inmiddels meer spelers gesproken die hetzelfde probleem hebben, allen staan ze ingeschreven bij KVK maar spelen gewoon als privépersoon (en geven winsten ook op aan belastingdienst!) ECOGRA heeft dit al onderzocht, deze hebben mij aangegeven en bevestigd dat ik legaal speel en dat ze mij het bedrag moeten overmaken. Nu hebben ze volgende stap genomen en via MGA autority nogmaals een onderzoek aangevraagd. Inmiddels speelt dit al ruim 4 maanden! Mijn ervaringen zo ie zo met online casino`s is dat wanneer er grote bedragen gewonnen worden er heel moeilijk wordt gedaan over uitbetalen, nieuwe informatie gevraagd wordt enz enz enz. zelfs als je al ruim 500.000 hebt verloren. Nu win ik voor het eerst en krijg je dit pfffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 13 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2020 Oke, had je ook ALLE documenten die zijn aangevraagd door Simple Casino aangeleverd? (waarmee je al je stortingen kunt verantwoorden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Help Geplaatst 17 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2020 Ja uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 17 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2020 Top, dan denk ik dat de MGA jouw kant zal kiezen. Ik zou voor nu (hoe vervelend ook) blijven E-mailen om te vragen of er al een update is, inhoudelijk zullen ze waarschijnlijk niks mogen zeggen zolang het onderzoek loopt. Ps. Ik heb zelf nooit dergelijke verhalen over HeroGaming gehoord. Ik zou het ook niet zoeken in de hoek van een eigen bedrijf of niet want dat hebben veel spelers - zolang je de inkomsten kunt aantonen zou dat 0.0 problemen op moeten leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 18 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2020 We zijn nu al een goed maandje verder, heb je het uiteindelijk kunnen oplossen met Hero Gaming / Simple Casino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin1970 Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Inmiddels heel lang verder en 10.000 kosten advocaat en nog steeds geen betaling. Simpelcasino heeft mij gebant en account geblockt. ........ Ben radeloos en weet niet meer wat te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Halo Edwin, Welkom terug op het online casino forum en bedankt voor de update, erg jammer dat je uiteindelijk niet bent uitbetaald door Simple Casino / Hero Gaming (had ik ook niet gedacht). Ik hoop op een - uiteindelijk - positieve afloop van het verhaal. Misschien een advocaat op No cure No pay basis inzetten die een commissie krijgt over eventuele tegoeden die worden uitbetaald? Helaas moet ik dit topic sluiten om als website binnen de Nederlandse regelgeving te vallen, zie ook: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.