Ahassie1973 Geplaatst 15 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2021 Iemand advies? Probleem betreft Scatters casino. Ik heb half december documenten gemaild voor goedkeuring van mijn documenten zodat ik uitbetaald krijg. Ik heb die uitbetaling ingetrokken maar toen ik 31 december opnieuw wilde laten uitbetalen, heb ik meteen om mijn status van het verificatie proces gevraagd via de online chat. Het gaat overigens om 2 verzoeken tot uitbetalen. 1 van 1800 euro en 1 van 3300 euro. Scatters gaf in eerste instantie aan dat ik gewoon moest wachten en dat ik een email zou ontvangen. En na verschillende malen online contact te hebben gehad hierover, is me verteld dat mijn email met documenten niet zou zijn aangekomen. Ik heb de documenten meerdere malen gemaild, maar nog steeds kwamen ze niet aan. Op een gegeven moment heb ik ze gemaild via de service desk en die heeft ze doorgestuurd naar de juiste afdeling. Sindsdien mail ik met de servicedesk over dit probleem, en heb ik vriendelijk aangekaart dat het nu wel erg lang duurt maar ook aangedrongen tot actie. Mijn mails zijn meestal vriendelijk beantwoord, het zou erg druk zijn met aanvragen vandaar de vertraging, maar ze zouden zorgen dat de verificatie van documenten met voorrang zou worden behandeld. Helaas nog geen positief resultaat. Het gaan nu om 5 weken in totaal waarvan in de laatste 2 weken mijn documenten in behandeling zijn. Goed een en al uitstel maar ik wil er toch alles aan doen om de gewonnen bedragen uit te laten betalen. Wat kan ik het beste doen? Wachten? Wat is een redelijk termijn om nog te wachten? Stuur ik een officiële klacht naar scatters casino? En doe ik dat via de servicedesk? Weet iemand of ik iets kan verwachten van de MGA hierin? Ik hoor het graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Hoi Ahassie, welkom op het online casino forum! Naar de MGA gaan heeft geen zin, die lossen (bijna) geen problemen meer op, dit laten ze doen door de "ADR's". Dit zijn tussenpersonen / bedrijven die het probleem objectief gaan bekijken. Wat ik zou doen: Reminder sturen met het verzoek om de documenten te bekijken / keuren. Indien geen respons, na een week contact opnemen met ThePogg, dit is niet de ADR van Scatters maar die is snel en betrouwbaar (+ goedgekeurd door MGA). Na een klacht bij The Pogg zal het probleem waarschijnlijk snel worden opgelost / opgepakt. Belangrijk is dat je niet weer je uitbetaling annuleert, dus misschien even een time-out / korte self exclusion of je account zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahassie1973 Geplaatst 17 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Hoi Don, Dank je. Goed advies, hopelijk is het snel opgelost. Ik was iid van plan om de verzoeken om uit te betalen nu door te zetten. Annuleren was achteraf gezien niet handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 18 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2021 Ik hoop het ook, kun je over een weekje / een paar weken laten weten hoe en of het is opgelost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahassie1973 Geplaatst 18 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2021 Zeker, ik heb net de reminder gestuurd. Deze is weer beantwoord met 'I pushed your request as a priority, someone will review your documents and process your withdrawal very soon'. Ik laat het weten, hopelijk dat het is opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zdr Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Afasie is het probleem opgelost? Heb je je centen ontvangen ? Want ik zit met het zelfde probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.