Spring naar bijdragen

Scatters casino zegt vertraging te hebben bij verificatie van mijn documenten


Ahassie1973

Recommended Posts

Iemand advies?

Probleem betreft Scatters casino. Ik heb half december documenten gemaild voor goedkeuring van mijn documenten zodat ik uitbetaald krijg. Ik heb die uitbetaling ingetrokken maar toen ik 31 december opnieuw wilde laten uitbetalen, heb ik meteen om mijn status van het verificatie proces gevraagd via de online chat. Het gaat overigens om 2 verzoeken tot uitbetalen. 1 van 1800 euro en 1 van 3300 euro.

Scatters gaf in eerste instantie aan dat ik gewoon moest wachten en dat ik een email zou ontvangen. En na verschillende malen online contact te hebben gehad hierover, is me verteld dat mijn email met documenten niet zou zijn aangekomen. Ik heb de documenten meerdere malen gemaild, maar nog steeds kwamen ze niet aan. Op een gegeven moment heb ik ze gemaild via de service desk en die heeft ze doorgestuurd naar de juiste afdeling. Sindsdien mail ik met de servicedesk over dit probleem, en heb ik vriendelijk aangekaart dat het nu wel erg lang duurt maar ook aangedrongen tot actie. Mijn mails zijn meestal vriendelijk beantwoord, het zou erg druk zijn met aanvragen vandaar de vertraging, maar ze zouden zorgen dat de verificatie van documenten met voorrang zou worden behandeld. Helaas nog geen positief resultaat. Het gaan nu om 5 weken in totaal waarvan in de laatste 2 weken mijn documenten in behandeling zijn. Goed een en al uitstel maar ik wil er toch alles aan  doen om de gewonnen bedragen uit te laten betalen. 

Wat kan ik het beste doen? Wachten? Wat is een redelijk termijn om nog te wachten? Stuur ik een officiële klacht naar scatters casino? En doe ik dat via de servicedesk? Weet iemand of ik iets kan verwachten van de MGA hierin? 

Ik hoor het graag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ahassie, welkom op het online casino forum!

Naar de MGA gaan heeft geen zin, die lossen (bijna) geen problemen meer op, dit laten ze doen door de "ADR's". Dit zijn tussenpersonen / bedrijven die het probleem objectief gaan bekijken.

Wat ik zou doen:

  1. Reminder sturen met het verzoek om de documenten te bekijken / keuren.
  2. Indien geen respons, na een week contact opnemen met ThePogg, dit is niet de ADR van Scatters maar die is snel en betrouwbaar (+ goedgekeurd door MGA).
  3. Na een klacht bij The Pogg zal het probleem waarschijnlijk snel worden opgelost / opgepakt.

Belangrijk is dat je niet weer je uitbetaling annuleert, dus misschien even een time-out / korte self exclusion of je account zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.