Don Dadda Geplaatst 17 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2014 Wat verwachten we van je: Wanneer je een probleem of klacht hebt, probeer er dan altijd eerst met het betreffende online casino zelf uit te komen. Geef de casino's een redelijke tijd waarbinnen problemen opgelost kunnen worden. Pas wanneer klachten / problemen niet zijn opgelost binnen een redelijke termijn kan je hier een topic plaatsen. Probeer altijd op een nette manier uitéén te zetten wat er fout is gegaan. Wat doen wij: Je kan feedback krijgen van de forumleden en tevens legt een openbaar forum een bepaalde druk bij een online casino. Wie wil er negatieve publiciteit? Om die reden is het belangrijk dat je gegrond aan klacht of probleem aankaart. Het zwart maken van online casino's zonder een gegronde reden is dan ook niet toegestaan en zal direct van het forum worden verwijderd. Tevens kunnen wij als derde partij betrokken worden in het oplossen van het probleem. Er zijn diverse casino vertegenwoordigers aanwezig op dit forum die ook direct per privé bericht kunnen worden benaderd, maak hier dan ook gebruik van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.