Spring naar bijdragen
anita

Eurokingclub

Recommended Posts

Kent iemand dit casino?

eurokingclub.com

 

Ze weigeren mijn winst te betalen.

 

Even in het kort de situatie.

Ik heb daar een account op mijn naam gemaakt en samen met mijn man gespeeld.

Van mijn prive rekening gestort, en ook een aantal keer van onze zakelijke rekening.

 

Ik heb daar nu een winst van 17.000 euro, dat is heel veel geld zeker aangezien in daar niet veel heb ingezet dus ik was er al bang voor dat ze niet zouden betalen.

Maar ze willen van ons bedrijf allerlei documenten.

 

Akte van oprichting van de notaris (heb ik gegeven)

Bankpas kopie (heb ik gegeven)

Inschrjving kvk (heb ik gegeven)

Bankafschrift waarop alle stortingen staan (heb ik gegeven)

 

Nu willen ze ook nog het volgende:

 

  • Company certificate
  • Letter of good standing from company registrar
  • Letter of good standing from the bank

Dit omdat het account op mijn naam staat en het bedrijf staat alleen op mijn man zijn naam en ze

Die company certificate dat is naar mijn mening de inschrijving van de kvk, die hebben ze dus.

Die brieven dat wij een goed bedrijf zijn, ik heb daar ten eerste nog nooit van gehoord en zou ook niet weten hoe ik hieraan moet komen, plus dat het gewoon onzin is wat ze zeggen waarom ze dat willen hebben, dit zijn hun letterlijke woorden:

 

If a deposit method is used for casino-which the account holder is not the bank account holder, we're obliged by financial regulations to make surethat the transactions have been Authorized by the right full banking account holder.

 

Dus ze willen weten dat mijn man de goedkeuring gaf voor de storingen, die hij dus zelf heeft gedaan.

Wat hebben bewijzen dat wij een goed bedrijf hebben hiermee te maken, maar ze blijven hieraan vasthouden en willen dus absoluut niets uitbetalen als ik die 2 brieven niet stuur.

 

Ik heb gezegd dat wij onze advocaat gaan raadplegen en ook de LGA en ze nogmaals verzocht mijn geld te betalen, nu krijg ik natuurlijk geen reactie meer.

 

Graag jullie meningen/advies.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Anita, welkom op het forum!

 

Uit je post blijkt wel hoe belangrijk het is om een betrouwbaar casino uit te zoeken. Je haalt in je post aan dat je de LGA wilt gaan raadplegen (is overigens omgedoopt naar MGA). Dit zal weinig nut hebben omdat Euro King Club geen licentie heeft bij de MGA. De MGA zal dus geen werk maken van eventuele klachten aan hun adres. Het bedrijf is gevestigd in Curaçao en heeft volgens mij ook een licentie in Curaçao. Kort gezegd betekend dit dat je als speler vrijwel geen bescherming hebt.

 

Buiten het feit dat het natuurlijk niet slim is om via een zakelijke rekening geld te storten wordt het in vrijwel alle gevallen geaccepteerd. Een letter of good standing is ook makkelijk via je bank aan te vragen en ligt dan binnen 5 werkdagen in de brievenbus. Dit heb ik in het verleden een keer voor een privé rekening moeten doen, een zakelijke rekening zal niet veel anders zijn gok ik zo. Een kvk document waaruit blijkt dat je een goed bedrijf bent heb ik nog nooit van gehoord en is naar mijn weten ook niet mogelijk. 

 

Wat ik zou doen: advocaat zal weinig nut hebben denk ik.. Ik zou alsnog volledige medewerking proberen te geven en het op die manier proberen op te lossen. Verwacht overigens niet dat je het (volledige) bedrag krijgt, ze staan slecht aangeschreven op andere websites. Hoelang speelt dit al?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit was de eerste en uiteraard ook gelijk de laatste keer. en die uitbetaling staat al vanaf 20-3

 

Ze komen iedere keer met andere documenten die ze moeten hebben en ze spreken elkaar ook zo tegen.

Ik krijg ze niet uitgelegd dat een document van de kvk hier niet bestaat.

En ik heb ook het enge vermoeden al zou ik die formulieren wel kunnen leveren dat ze dan weer met iets anders komen.

Ze vragen om iets wat niet bestaat, belachelijk gewoon.

 

Ik leg me er maar bij neer dat het oplichters zijn en dat ze nooit of te nimmer zullen betalen.

Het enigste wat ik kan doen is ze zoveel mogelijk zwart maken op verschillende sites en dat heb ik ze laten weten ook.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee geen bonus.

Ze willen gewoon niet betalen als ik niet al die gegevens kan overleggen.

Zodra ik alles kan mailen wat ze willen zullen ze betalen, zeggen ze.

 

Maar goed ze vragen papieren die niet bestaan en het is gewoon onzin wat ze zeggen.

Zijn alleen maar smoesjes om onder de betaling uit te komen.

En nu hebben ze mijn account gesloten, dus ik ga waar ik maar kan mensen waarschuwen hier niet te spelen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi klaar mee. Skill on Net staat ook niet goed aangeschreven op the pogg:

 

https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=skill+on+net+fair , Hier heb jij gelukkig geen last van gehad gezien de winst. Post op CM ziet er ook niet veelbelovend uit, maar ze zijn niet blacklisted / rogue daar: http://www.casinomeister.com/forums/showthread.php?t=57895

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

The Pogg, CasinoMeister, Askgamblers... Dit zijn 3 grotere websites waar je terecht kan met je klacht (hier natuurlijk ook maar hier wordt het relatief weinig gelezen). Via The Pogg en Askgamblers proberen ze zelf ook contact op te nemen met het casino.

 

Je kan het ook nog via affiliates spelen (websites die Euroking promoten), daar kan je een nette Engelse mail naartoe sturen en vragen of ze je kunnen helpen. Affiliates hebben net wat andere ingangen dan spelers :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik denk niet dat er een oplossing zal gaan komen. Zoals ik zei ze negeren mij totaal en ik denk als je sites zoals die jij noemde gaat inschakelen dat dat helemaal ze tegen de borst zal stuiten en ze dan helemaal niet willen mee werken.

Maar als er nieuws is zal ik het laten weten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik krijg zo maar een reactie op mijn mails:

 

 

Thank you very much for your e-mail.

We're not ignoring your e-mails and we have never done so. We're anwering your email as soon as we can.

Your account has been closed for verification by our Fraud department which together with international financial investigators are reviewing your case.

I will have more details tomorrow and I will contact to let you the know the conclusions of their investigation.

 

 

 

Uiteraard is er van fraude geen spraken en ik heb alles aangetoond wat ze nodig hebben, dus ik ben heel benieuwd met wat voor resultaat ze morgen komt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed nieuws!
 
Wanneer ze vandaag niet met een antwoord komen gewoon dagelijks blijven inpluggen :)
 
Fraud department is heel gebruikelijk. Zo worden de afdelingen vaker genoemd die KYC requests moeten afhandelen (Know your customer), dit zegt niks over eventuele fraude. Wanneer het via een zakelijke rekening gaat dan is het ook wel logisch dat ze hier meer informatie over willen hebben al is dit wel heel erg over the top.
 
Het volgende is wel heel erg ongebruikelijk en tegelijkertijd lachwekkend: "with international financial investigators" . Ik heb nog nooit en te nimmer gehoord van international financial investigators bij een online casino haha.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou helaas weer blij gemaakt voor jan met de korte achternaam.

Ze betalen 600 euro terug wat ik gestort heb van mijn prive account, en niets geen winst.

Ze willen die papieren hebben die ze vragen en als dan gaan ze het opnieuw bekijken.

 

Een letter of goodstandy, ik zit bij de rabobank maar kan daar niks over vinden, maar jij schreef dat je dat wel kent en ook heb gekregen?

Waar kan ik daar info over vinden dan, of hoe noemen ze dat hier in Nederland?

 

Blijf ik nog met het feit zitten dat een Letter of good standing from the Company Register iets is wat helemaal niet bestaat.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed dat is het eerste stukje in ieder geval.

 

In Nederland wordt zoiets een solvabiliteitsverklaring genoemd. Dit kan je waarschijnlijk direct via de klantenservice telefonisch aanvragen (zo heb ik het destijds gedaan). Vraag dan ook om hier geen bedragen op weer te geven en laat ze een Engelse brief sturen (meestal krijg je standaard de Nederlandse toegestuurd). Bij de ING waar ik dat destijds had gedaan lag de brief binnen een week in de bus.

 

Letter of good standing van het kvk bestaat inderdaad niet dus zullen ze met een alternatief moeten komen , je kan moeilijk iets verlangen wat niet bestaat.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat probeer ik ze ook wijs te maken, ik heb nu zelfs een link gezonden van een website waarop te lezen is dat dat hier niet bestaat.

Wellicht gaan ze nu iets anders verzinnen wat ze willen hebben wat onmogelijk te verkrijgen is en zullen ze me op die manier steeds weer aan het lijntje houden.

 

Die verklaring van de bank is ook complete onzin dat ze dat willen en moeten hebben.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een ontzettend vervelend verhaal om te lezen! Maar dit bewijst wel: WEES GEWAARSCHUWD!

- Ga niet bij het eerste casino spelen wat je tegen komt. 
- Ga op onderzoek uit: Van welke autoriteit heeft het casino een licentie? Malta is goed, Alderney is goed, Isle of man is goed, UK gambling comission is goed. De rest moet je oppassen. 
- Betaal alleen met een rekening die van jezelf is. In geval van en/of rekening of zakelijke rekening: Speel bij een Nederlands casino waar je dit kan uitleggen en waar dit begrepen wordt. 

Gokken is leuk en online gokken is makkelijk. 

Maar mensen let op waar je speelt. Er zitten zoveeeeeel rotte appels op de markt dat je echt nauwkeurig te werk moet gaan. 

Kies een casino met een Nederlandse naam en je weet bijna zeker dat er betrouwbaar management achter zit. 

Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar PolderCasino maar dat komt omdat ik daar vorige week goed gewonnen hebt. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha! Dit is dan weer wel leuk Anita. 

Polder Casino betaald inderdaad gewoon netjes uit. Enige kleine nadeel is dat ze in het weekend niets uitbetalen. Als u een groot bedrag heeft gewonnen (meer dan 2300 euro) dan is het raadzaam vast uw documenten toe te sturen. 1) Legitimatiebewijs, 2) Bewijs van adres, bijvoorbeeld rekening van uw telefoon, 3) Bewijs dat de gebruikte stortingsmethode van u is - bijvoorbeeld een foto van de bankpas of een bankafschrift. 

Als u dat t weekend doet dan wordt maandag ochtend namelijk de betaling netjes verwerkt. Anders ontvangt u maandag een verzoek de documenten toe te sturen en dan wordt uw uitbetaling een dag later verwerkt. 

De vorige keer won ik namelijk ook in t weekend en toen werd mn uitbetaling dinsdag pas verwerkt omdat ik geen documenten had opgestuurd. Gelukkig stond t geld woensdag al op mn rekening dus echt veel vertraging was er niet. 

Gefeliciteerd met de winst en voor wat betreft de tip: Kleine moeite! 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

En wederom hebben ze een ander excuus gevonden om de betaling uit te stellen en te rekken, echt zo belachelijk dit en ook zo belachelijk dat dit zo maar kan allemaal

 

Thank you very much for your reply.
We're trying to get to the bottom of this matter but unfortunatelly it requires time.
The finance departmnt is still investigating the goodstanding of the company who's bank account you used to deposit in our casino.
As soon as I have any news I will be in contact with you right away.

 

 

Maar weet je zeker dat ze een licentie op Curacao hebben, want ik heb ook ergens zien staan dat ze op Malta een licentie hebben.

Ik kan niet begrjipen dat hier niets aan te doen is.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Update en weer moeten ze andere papieren hebben nu ik heb aangetoond dat de papieren die ze willen hebben niet bestaan.

Ik ben er klaar mee want ze willen gewoon niet betalen en zijn dat ook absoluut niet van plan.

Het maakt me alleen maar bozer en ik schiet er geen zak mee op.

 

Heel jammer dat dit gewoon kan en mag op deze manier.

Helaas geen 17.000 euro,

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Anita bedankt voor de update!

 

Ik zou lekker het spelletje met Eurokingclub meespelen.. Je hebt in principe niks te verliezen en met een beetje geluk krijg je alsnog een gedeelte van het geld (maar beschouw het als verloren).

 

Malta licentie heb ik inderdaad ook op The Pogg zien staan, alleen ik weet met 99.99% zekerheid te melden dat ze niet over een Maltese licentie beschikken, dit moeten ze namelijk verplicht op de website vermelden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou het is zonde van mijn tijd ze gaan toch niet betalen en hebben ook nooit die intentie gehad.

Nu zeggen ze weer dat ze bang zijn voor fraude????

Ik zei ook als ik fraude wilde plegen zou ik dat niet online doen en naar een gewoon casino gaan.

Ze zouden de nederlandse autoriteiten hebben ingelicht over mij pffff

 

Ben er klaar mee, hoop dat ze hier heel snel iets aan doen want het is belachelijk dat zie hier gewoon mee weg kunnen komen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onlinecasinoforum.nl gebruikt Cookies - Lees meer over hoe we uw informatie verwerken via Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.