Don Dadda Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Netent heeft weer een nieuwe slot aangekondigd: Stickers. De Stickers gokkast van Netent werkt met de bekende sticky wild functie, dus bij elke extra wild die er op het scherm komt wordt er een gratis re-spin gedaan (beetje zoals bij Creature from the black Lagoon). Zie hieronder de promo video die netent heeft uitgebracht: Voor als je het hebt gemist, 23 april 2015 komt Netent ook met Dracula, gemaakt in samenwerking met Universal Studios: https://www.youtube.com/watch?v=tESzPC7EOYc araaijmak 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Dracula doet me denken aan Spinata! Wat een super leuk spel is dat. Ik kijk er naar uit. Stickers heeft een gave feature maar wat we zien in die film is iets wat we niet vaak geen meemaken als we voor echt geld spelen. Ze blijven mij wel enthousiasmeren want de laatste spellen zijn erg goed! araaijmak 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
araaijmak Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Ja mooi spel lijkt me dat , stickers, vol scherm wilds 80000, en dan gaat ie nog een keer 80000. Tja, zal waarschijnlijk alleen in fun mode gebeuren.................. xx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 22 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2015 Fun mode en real mode maakt geen verschil bij Netent, zelfde RNG. Wel jammer dat ze altijd de meest onwaarschijnlijke win in de video plaatsen, de potentie is ook wel duidelijk met een realistische win. Morgen komt Dracula uit, ik ben benieuwd of dat een succes gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slotsfan Geplaatst 13 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2015 En waar kunnen we hem al spelen? Bij Klaver! Vet! Ik zag net op de site dat ie daar al live staat. Geen idee wanneer stickers is toegevoegd maar vanavond ga ik mijn gok budget spenderen aan stickers bij Klaver! Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Don Dadda Geplaatst 13 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2015 Bedankt voor de tip Slotsfan, net even een paar keer gratis geklikt en dan zal je zien dat je daarmee direct megaprijzen wint zoals op het promotiefilmpje van Netent, binnen 10 minuten over de 40.000 waar je op 5.000 start... Was dat nu maar voor echt geld.. 21 mei 2015 is de officiële release datum dus ze zijn ruim een week te vroeg bij Klaver! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts