Don Dadda Geplaatst 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst 22 april 2015 Mooi stukje met loterij winnaars die binnen een korte tijd alles weer kwijt zijn: Wat zou jij doen met meer dan een miljoen? Ik zou beginnen met een mooi huisje kopen op een zonnig eiland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 22 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2017 Ik zou op wereldreis gaan! En dan tijdens het reizen eens goed overdenken wat ik met de rest van het geld zou doen.. Ik zou in ieder geval niet meer gaan gokken, denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Csinolover Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Ben het eens met FunkyMonkey, eerst even goed nadenken en vooral niet impulsief dure dingen kopen. Een mooie rondreis kan nooit kwaad ! FunkyMonkey 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BettyBoop Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Oh jeetje het idee alleen al! Heeeerlijk haha, ik zou allereerst gaan rondreizen en daarna een huis kopen niets geks maar een plekje voor mezelf danwel in het buitenland waar het tijdens reizen goed is bevallen FunkyMonkey 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SportySpice Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Ik zie het al voor me hoor! Lekker reizen inderdaad, leuke dingen doen, stoppen met werken.. Reisje Las Vegas misschien? Klein gokje wagen met het gewonnen geld maar niet te veel natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 2 november 2017 Rapport Share Geplaatst 2 november 2017 Nou dat is geen moeilijke vraag. Ik zou meteen een mooie wereldreis maken. Misschien wel met een enorme emmer vol muntgeld eindigen in Vegas....de hele dag muntjes gooien in de slots daar hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Haha @Henkmoody jij zou dus wel blijven gokken, zo te horen? Zou je dan voor jezelf wel een limiet stellen? Ik bedoel, als je meer geld te besteden hebt wordt het misschien ook makkelijker om het uit te geven. Zou je ook hogere inzetten plaatsen? Ben ik gewoon benieuwd naar. En de rest van de mensen? Zouden jullie nog gaan gokken en met of zonder limieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henkmoody Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Ik zou wel limieten zetten, natuurlijk... Het smaakt wel naar meer denk ik als het zover is. Denk dat je er dan wel goed over na moet denken ...een misstap maken dan is natuurlijk zonde... Maar op nummer 1 staat bij mij: https://www.ad.nl/buitenland/fabrieksarbeiders-winnen-miljoenen-en-zeggen-direct-baan-op~a0ce4215/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FunkyMonkey Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Ahhh heerlijk lijkt me dat! Wel sneu voor die vierde collega zeg! Jeetje! Wel super lief dat ze hem toch nog hebben voorzien van een troost prijsje Ik hoop dat mijn collega's dat ook voor mij zouden doen hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts